Köves
-Ez Will?-bámultam elképedve az előttem lévő telefonra, miközben bent ültünk Camyval az osztályteremben-Huh barátosném kifogtad az aranyhalat. Hát ez egy félisten!-vettem ki a kezéből a készüléket, hogy még jobban lecsekkoljam a srác instáját. Mindössze 2 kép volt kint az oldalán, meg egy táncos videó. De lerítt hogy ez a srác igazán jóképű volt. Kék szemekkel és szőkés-barna hajjal.
-Ki a félisten?-jelent meg egyből mögöttem Mark kíváncsian, és már nézte volna a kezemben lévő telefont, mikor Camy kikapta a kezemből és kikapcsolta.
-Senki.-vágta rá egyből, mire összeráncolt szemöldökkel meredtem rá. Miért nem mondja el neki?-Nem illik hallgatózni Mark!
-Bocs, csak azokat a szavak, amik rám jellemzőek automatikusan meghallom.-vont vállat egy pimasz mosollyal az arcán. Elképedve nagyképűségén rávágtam egy nagyot a karjára.
-Kezdesz messzire menni Adams. Nehogy elszállj!-fordultam oda hozzá teljes testemmel.
-Szeretek repülni.-mondta, mire felnevettem-Na de érdekelne kit lesegetettek itt. Kivel kell megversengenem a ki néz ki jobban KiMitTud-on?
-Csak egy mémet néztünk.-legyintett Camy.
-Camy chrussát.-vágtam rá barátnőmmel együtt, mire az említett dühösen rám kapta a tekintetét.
-Vicy!-rivallt rám, mire csak édesen elmosolyodtam. Hoppá!
-Na álljunk csak meg!-akadályozta meg a fiú, hogy Camy leharapja a fejem-Én erről miért nem tudtam?-háborodott fel most Mark, amit én szórakozva figyeltem-Na de ki a csávó?-kérdezte inkább, mire Camy odanyújtotta neki is a telefonját. Érdeklődve figyeltem Mark hogyan szemléli a félisten Willt.
-Na?-türelmetlenkedett Camy Mark válaszát várva. Marknak első kézből tudnia kellett Willről, még ha a barátnőm nem is akarta elmondani neki. Hisz látszott mennyire számított neki a véleménye.
-Amúgy egy kicsit ismerem Willt, jó arcnak tűnik. De azért még majd leellenőrzöm.-mondta olyan bátyus hangnemben, mire Camy elvigyorodott és Mark nyakába vetette magát.
-Áhh tudtam, hogy szimpinek fogod találni.-sóhajtott fel megkönnyebbülten barátnőm, majd pedig folytatta az áradozást Willről Marknak is. Mi pedig a két legjobb barátjaként mosolyogva hallgattuk.
Camy csak beszélt és beszélt. Részletesen kibeszéltük a csávót és megígértem Camynak, hogy a randija előtt átmegyek hozzá és együtt kitaláljuk mit vegyen fel.
De sajnos minden jónak egyszer vége szakad, és becsöngettek. Mivel nem a helyünkön üldögéltünk, így Camy után indulva mentem hátra a helyünkhöz, de Mark megragadta a kezem hátulról.
-Hé!-húzott vissza, így megfordulva ismét szembe találtam vele magam-Suli után büntiben vagyok, de ha végeztem próbálunk?-kérdezte, miközben puha ujjai még mindig körül fogták a karomat.
-Persze, gyere át hozzánk.
-Sietek majd.-mondta, majd megbabonázva a mogyoró barna szemeivel bámultunk egymás szemébe.
De ez a rövidke pillanat is elmúlt, mikor belépett a matek tanár a terembe Mark pedig elpillantva elengedte a kezem.
Lassan csoszogtam hátra a helyemre, és huppantam le a székre.
-Mi volt ez?-vigyorodott el Camy Mark felé bökve a tollával.
-Semmi.-vágtam rá, mire megforgatta a szemeit.
-Ahaaaa. -húzta el a szó végét, mint aki nem hisz nekem. Szúrósan néztem rá és válaszul a füzetemmel a kezére ütöttem. Camy feljajdult, de utána nem tudott szólni egy szót sem, mert a tanár magyarázni kezdett.
BINABASA MO ANG
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Teen FictionMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...