11.rész

1.8K 52 3
                                    

Valóra vàlt àlmok

Az út viszonylag gyorsan eltelt . Màr a vàrosban voltunk , bekanyarodtunk egy utcàba , és megàlltunk egy hàz előtt. Mivel màr javàban őszt írunk , így màr fél 6 kor sötét uralkodott. A hàz előtt egy hatalmas fa díszelgett ,ami az ősz minden színében pompàzot. Gyönyörű . Mindig is szeretem ezt az évszakot. A sok szint a természetben , csak azt nem szeretem amikor beköszönt a tél , jön a hideg, és a fàk csupaszon magasodnak az égbe.

Kiszàlltunk a kocsiból , és szemem elé egy hatalmas hàz került. A sötétben nem lehetett olyan jól làtni , de szép , rendezett hàznak tünt. Anya előkototrt tàskàjàból egy kulcsot ,amit a zàrba tett. Majd beléptünk.
Hihetetlen volt. Tàtva maratt a szàm , és nem tudtam a csodàlkozàstól megmozdulni. Csak dermeten àlltam a küszöbön.
Szemem elé egy hatalmas nappali tàrult , ami modern bútorokkal volt telerakva. Egy nagy fekete bőrkanapé helyezkedett el benne , ami fehér plédel volt letakarva. A kanapéhoz egy úgyan olyan fotel tàrsult. Vele szembe pedig egy  plazma tv virított. Na , és persze szekrények is voltak benne . Amik sötét színűek voltak. A padló parkettàzva volt , ami nagyon ment a búttorokhoz , rà pedig egy fehér szönyeg volt rakva.
-Tetszik? -zökentett ki anya làgy hangja .
-Igen, nagyon.
-Gyere megmutatom a konyhàt.-majd a nappalin àtvàgva a konyhàban kötöttünk ki. Ez se volt semmi. Nem volt kicsi , de nem is volt túl nagy helyiség. Pont megfelelő volt a főzéshez. Körbe vették a sötét barna színű konyhabútorok. Középen pedig egy púlt volt .
A konyha mellet volt egy étkező . Amiben csak egy hatalmas csalàdi asztal àllt 6 személyre.
Ez volt a földszint. Meg volt oldalent egy fürdőszoba wc-vel .
A konyha , és az étkező között volt talàlható egy fa  lépcső , ami a szobàkba vezetett . Nagyon kivàncsi lettem mi van odafent. Ha itt ilyen szép minden, akkor biztos odafent is . De a legjobban a szobàmra voltam kivàncsi. Anya làthatta rajtam, hogy nagyon izgalomba vagyok , így meg is kérdezte.
-Na , felmegyünk?-mosolygott.
-Aha. -bólogattam hevesen.
Elindultunk fölfelé. Amint fölértünk egy kisebb folyosón kötöttünk ki, amikből ajtók nyíltak. Az udvar felöli szobàk felé kezdtünk el indulni. Majd anya benyitott a legszélsőbb szobàba.
-Ez lesz az én szobàm.-mondta. Egy egyszerű közepes méretű szoba volt. Középen egy francia àgyal , mellette egy éjjeliszekrényel. Körülötte pedig szép bútorokkal. Az àgy fellet ablakkal .
-Ez is szép.-mondtam mosolyogva.
Anya szobàja mellet még két ajtó àllt. Benyitottam a közelebbibe , egy fürdőszoba tàrult elém. Ez is nagyon szép volt , hasonló stílusú , mint a lenti. Barna -fehér csempe , törölköző tartó,   nagy tükör ,  csak annyi különbséggel , hogy itt kàd volt , lent pedig zuhanyzó. Ennek nagyon örültem , mert mindkettőben szeretek fürdeni , így pedig vàlasztani is tudok.  De àlltalàban a zuhanyzót jobban bírom , mert gyorsabban megfürdesz. Hàt így majd lekell jàrnom fürdeni , de akkor is gyönyörű ez a hàz.
Anya benyitott a következő ajtón. Gondoltam biztos ez a én szobàm , így majd kiugrottam a bőrömből . De mikor kinyílt az ajtó , csalódtam. Ez lenne az én szobàm?! Egy ugyanakkora szoba volt , mint az anyàé. Egy francia àgy àllt benne , pàr bútoral, és ennyi. Egyszerű volt az egész , és szinte alig volt benne bútor , el se férek benne.
-Nyugi ez nem a te szobàd!-nevetett anya- Ez a vendég szoba.-huh nagy kő esett le a szívemről. Jó tudom , örülnöm  kellet volna , hogy egyàltalàn sajàt szobàm van, meg francia àgyam . De làtva a többi helységet elszomorodtam, hogy csak ennyi a szobàm. De ezek szerint nem ez csak egy vendég szoba, és egy vendégnek nem kell több.
A màsik oldalt àllt még egy ajtó ,ami az utcàra nézzet. Ez lehetett az én szobàm . Benyitottam . Ismét tàtva maradt a szàm. Nem hittem el .Ez az én szobàm. Hisz ez csodàlatos.
-Ez az enyém?-döbbentem le.
-Igen kicsim , remélem tetszik.
-Hűha! -kezdtem felfogni a dolgokat.
Egy ilyen nappali féleség tàrult elém. (Szezàm tàrulj😂😂😂 , ezt muszàly volt😝) Ami fehér fekete stílusú volt. Jesszusom . Anya megjegyezte a vàgyamat. Mindig is egy fehér- fekete szobàról àlmodtam , és most megvalósult.  Egy fehér kanapé előtte egy plazma tv-vel , ami csak az enyém, és egy szintén fehér fotel.Úristen! Van sajàt tv .Jeee. Na de visszatérve. Az egyik sarokban ,a kanapé mögött egy íróasztal àllt , rajta egy laptopal!!!!! Van laptopom 😁. Hűű . Nyugi Vicy , nyugi!! Az íróasztal mögött pedig egy  fehér könyvespolc magaslot.  Mellette pedig egy fekete asztal , székekkel. A fal szürkés-feketés, a padló pedig parketàzva volt.  Egy kis ablak is elhelyezkedett rajta. Majd megpillantotam egy ajtót. Végig mentem a SAJÀT NAPPALIMON , majd beléptem az ajtón. Megint leragadtam. Ez . Egyszerűen. Hihetetlen.
A szobàm . Szintén fekete -fehér stílus. Francia àgy ,amin mind a két szín rajta volt. Az àgy fölött polcok , aminek tuti nagy hasznàt veszem majd. A padló parketàzva , rajta szürkés szönyegel. A szobàt fekete bútorok vették körül ,és egy beépített szekrény is volt.  A fal fehér volt. Majd meglàttam még két  valamit. Még egy hatalmas vàóó. A szobàmból volt még két ajtó , egy sima , és egy üveges. Az üvegesen kinéztem, és egy erkélyen kötőttem ki ,ami az utcàra nézett. Szép volt a kilàtàs . Sose akkartam erkényt , de megtetszett. Kint àlltam egy darabig , majd visszajöttem megnézni mit rejt a màsik ajtó. Egy fürdőszoba. OMG. Van egy sajàt fürdőm . Mindig is akkartam egy sajàtot . Làss csodàt , megkaptam.

10-szer körbe mentem az én részlegemen. Egyszerűen nem tudtam elhinni. Amire vàgytam teljesült. Ez túl szép , hogy igaz legyen. Mivel érdemeltem én ezt ki!? Anya , hogy tudott egy ilyen gyönyörű hàzat venni, teljesen egyedül? Miért kaptam mind ezt?! Hisz ez rengeteg pénz. Mikor vette ezt a hàzat? Van valakie? Mikor rendezte be?

Addig töprengtem, és tettem fel magamnak kérdéseket , hogy végül lementem , hogy megkérdezem anyàt.
-Anya!?
-Igen .
-Mikor vetted ezt a hàzat , és honnan volt rà ennyi pénzünk?
-Hàt tudod Vicy ez a hàz egy osztàlytàrsamé volt , akivel nagyon jóba voltunk. Egyszer tettem neki egy nagy sziveséget . Mondta ,hogy majd meghàlàlja ,de én nem engedtem. Kerestem az interneten eladó hàzakat , és meglàttam ezt , nagyon megtetszett . De az àra miatt nem akkartam megvenni , hiszen ez az óriàsi hàz nem kis pénz. Csak kivàncsisàgból ràmentem , és megnéztem. Akkor làttam meg , hogy a hàz tulajdonosa az osztàlytàrsam . Felhívtam , és beszélgettem vele. Mondta , hogy még ha nem is akkarom megvenni a hàzàt menjek le hozzà megmutatja, meg talàlkozni akkart velem , hiszen màr jó pàr éve nem  làttuk egymàst. Lementem , és körbe vezetett ebbe a csodàlatos ,nagy hàzban. Egyébként Justinnak hívjàk. Justin mondta , hogy ha kell a hàz ,odaadja nekem olcsóbban. De én eleneztem. Sokàig vitatkoztunk rajta , és végül megyözött. Ràadàsul apàd is adót pénzt , meg  még volt összesporolt pénzem , és abból tudtam megvenni. A hàzat pedig màr 1 hónappal ezelőtt megvettem. Apàdal màr biztosak voltunk abban , hogy elvàllunk , csak behívott minket az igazgató , így úgy döntöttünk ,hogy csak a büntetésed utàn tesszük meg.-mesélte anya.
-Értem. Biztos kedves lehet ez a Justin.
-Igen az. Majd egyszer bemutatóm.-mosolygott.
-És miből vetted ezt a rengeteg bútort?
-Vettem fel egy kis hitelt , meg még maradt pénzem. Tudod rengeteget dolgoztam az utóbbi fél évben . Szinte éjjel-nappal , és ezt jól megfizeték.- persze hogy tudtam. Sose volt itthon. Többet làttam a szomszédot , mint őt . Màr indultam volna fel a szobàmba , abba a csodálatosba. Ami màr egy kész lakàs. Mikor megtorpantam , és félve megkérdeztem.
-Öhm...anya! Én ezeket , a hatalmas szobàt , a bútorokat,  a laptopot , a tv-t, ezt az egészet , mivel érdemeltem ki?
-Jaj kicsim , persze hogy megérdemled. Lehet , hogy szoktàl balhékat csinàlni , de ki nem. Mindig is egy fekete-fehér szobàra vàgytàl , most megkaptad. Megérdemled. Tudom , hogy nehéz volt otthagyni apàt , és a baràtaidat. De hidd el itt is jól fogunk szórakozni. Mellesleg a laptopot apàd vette neked.-mosolygott. Majd oda mentem hozzà , és megöleltem.
-Köszönöm anya!
-Szívesen. De most gyere segíts kipakolni a kocsiból.

Kipakoltunk minden cuccunkat a kocsiból , és a nappaliba helyeztük. Màr későre jàrt , meg fàradtak is voltunk , így a pakolàst holnapra hagytuk. Úgy sincs semmi dolgunk . Megvacsoràztunk , majd felmentem a szobàmba.

Gondoltam megnézem màr a laptopot , amit apàtól kaptam. Leültem az íróasztalhoz, mikor egy összetüzőtt papír halmazt làttam meg . Nem tudtam mi az , nem én raktam oda. Beleolvastam. A papirokon iskolàk adatai voltak feltüntetve. Én nekem  eszembe se volt , hogy iskolàt kéne nézni. Túlsàgosan lefoglalt a pakolàs, és az hogy a baràtaimal legyek. 4 db lap volt előttem. Elkezdtem olvasgatni , hogy itt milyen iskolàk vannak , mit kinàl fel stb...
Màr a 4. -et kezdtem el olvasni , amikor meglàttam a nevét. Màr a neve alapjàn is nagyon érdekelt. Olvastam olvastam , míg a végére nem jutottam. Észre se vettem , de arcomra levakarhatatlan mosoly került. Ez lehet az àlom sulim. Ide kell jelentkeznem. Hàt ez hihetlen. Komolyan mondom szerintem àlmodok. Nem létezik ,hogy ez igaz legyen. Tuti àlmodok. Vagy csak most fog bejőni az élet. De àhhh. Ez a suli nekem való. 😁😆

😉--------------------------------------------------------------------------------------😉

Nah ez az a rész ,amikor Vicy élete megvàltozik. Tudom elégé uncsi lett , de ez inkàbb egy ilyen bemutatos rész volt a hàzukról. Innentől kicsit izgalmasabb lesz , majd igyekszem.

Szerintetek Vicynek milyen lehet az àlom sulija?

Információ: létrehozztam a könyvnek az instagramm oldaljàt. Amit a_rosszcsaj_elete néven talàltok meg. Kövessetek be bàtran. Ott megtudhatok dolgokat rólam . A könyvről , hogy mikor vàrhatók a következő részek stb... Vagy bàrmit amit szeretnétek. Szívesen fogadom kommentjeiteket itt Wattpadon , és instagramm-on is.

Köszönöm , hogy elolvastad! Puszi Nati!😘

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt