13.rész

1.6K 59 5
                                    

Felvételi

Reggel teljesen làzban égtem, nagyon izgatótan kelltem. Ma vàlik el , hogy felvesznek-e a tàncképző gimnáziumba.

Felöltőztem , sminkeltem , ettem , majd bepakoltam az egyik kedvenc Nike sportàskàmba a ruhàmat , amit majd a bemutatón viselek. Egy fekete cica nadràgót , és egy haspólot készítettem be. 
Késznek nyilvànitottam magam, így elindultunk.

A gimi előtt kiszàlltunk a kocsiból , majd az ajtó felé tartottunk. Ahogy haladtunk lefelé jobban megfigyeltem a hatalmas épületett. Egy viszonylag modern, és új épület volt. Nem olyan nagyon régen épithették , olyan 20-25 évre saccolnàm. A színe barnàs volt , ami tetszett. Tele volt nagy ablakokkal. 2 emelete volt . Néhàny ablak ki is volt nyitva, így kiszúrödött a tanàrok ,és diàkok hangja.

Újra bekopogtunk a diri ajtajàn. Vàltottunk vele pàr szót , majd mutatott egy öltözött . Bementem , gyorsan àtvettem a bekészitett ruhàmat , majd indultam is. A terem ,ahová be kellet mennem rögtön az öltöző mellet volt , így könnyen megtalàltam. Amint beléptem az összes tekintett ràm szegödött.
Anya egy nővel , és egy férfival beszélgettet + a dirivel. Gondolom ők fognak megnézni. Amúgy a terem nagyon nagy volt . Parketàzva volt, és tele tükörrel , meg hatalmas hangfallakal.
Odasétàltam hozzàjuk, majd bemutatkoztam.
-Victoria White .-nyújtottam kezemet elöször a nő felé.
-Andrea Carter , de itt mindenki csak Andreanak ,vagy Andynak szólít.-mosolygott. Andrea olyan 30 éves körüli lehetett , még fiatal volt.Ez tetszett . Az előző sulimba az összes tanàr volt mâr vagy 45 éves ,de volt aki 60 is . Végül a férfinak is bemutatkoztam.
-Matthew Neumann , engem pedig szólits Mattnak. -kacsintott ràm. Ő is igen csak fiatal volt , olyan 25 körüli. Még beszélgettem velük egy kicsit. Kiderült , hogy Andrea nagyon kedves , Matt pedig vicces , és jófej. Nagyon szimpatikusnak talàlom màr most őket. Ha sikerül , és felvesznek remélem tanitani fognak. Andrea ő mazsoretett , hip-hop-ot , modern tàncot,divat tàncot, hastàncot , és rokyt tanitt. Matt ő pàros tàncot , modern tàncot, hip-hop-ot , akrobatikus rock and rollt , és salsat .

-Na akkor vàgjunk bele ! Tiéd a pàlya Victoria.-mondta lelkesen Matt. Lassan odasétàltam a hangfalakhoz . Elővettem a pendrive-ot a zsebemből ,amire tegnap külön kiirtam a zenét . Andrea odajött hozzàm.
-Majd szólj, és elinditom. -én csak bólintottam. Odamentem a tàncterem közepére , kicsit nyújtottam bemelegités szempontjàból, hogy ne roppogjanak a csontjaim, és ne húzzam meg magam.

Gyorsan még àtakkartam gondolni az egészet , de màr végül hagytam. Nem akkarok ràstresszelni , mire megyek azzal?! Nem akkarom felidegesiteni magam, és azzal hihegetni hogy sikerülni fog , vagy úgyis elrontom. Ezzel az egésszel csak magamnak tenék rosszat.

Végül intettem Andreanak , hogy kezdhetjük. Elindult a zene, én pedig nyugodtan csak a zenére koncentràltam. Hagytam , hogy a testemet àtjàrja a zene, a ritmus. Nem gondolkoztam , csak élveztem. Abban a 3 percben úgy éreztem magam , mint aki repül , és nem akar leszàllni. Szàrnyaltam. Mikor vége lett ,a felnőttek tapsolni kezdtek.
-Köszönjük!-mondta Mr. Brooks -Most kérem egy kicsit menjenek ki , és üljenek le a folyosón. Megbeszéljük döntésünket , és utàna közöljük magukkal .- mondta. Anyàval kiléptünk az ajtón. Én pedig indultam visszaöltözni.

Az öltözést nem siettem el , úgyse 2 perc alatt beszélik meg. Majd elkészültem, és kiléptem a helyiségből. A folyosón anyàt nem làttam , gondolom ő màr bement , csak egy szőkés-barna hajú làny üldögélt kint. Nyitottam volna ki a terem ajtajàt, mikor a làny megszólalt.
-Nem volt semmi!-mondta a làny ràm nézve.
-Tessék? -értetlenkedtem. Nem értettem mi a szarról beszél . Felàllt, odalépett hozzàm , és a kezét nyújtotta.
-Camilla Ross- majd én is bemutatkoztam- Làttalak tàncolni az előbb. Tetszett a koreográfiàd , jól tàncolsz.-mondta mosolyogva .
-Öhm...kösz.
-Felvettek?
-Hàt mindjârt kiderül .-nevettem el magam.
-Akkor sok sikert , remélem talàlkozunk még. -amint kimondta nyílt az ajtó , és anya dúgta ki rajta a fejét.
-Vicy gyere ! -mondta , én pedig követtem őt. Még egyszer hàtra fordultam , és intettem Camillanak , aki csak biztatóan ràm mosolygott.

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora