Társaság
-Ash?-lepődtem meg felismerve őt.
-Talált.-fordult hozzám a teljes testével a székén kaján vigyorral az arcán-Látom mély nyomot hagytunk egymásban.-kortyolt bele az italába ráérősen.
-Meglepődtem, hogy összetalálkoztunk egy random buliban.-ismertem be-Talán a nyom amit hagytam benned hozzám húzott?-vontam fel a szemöldököm kétkedve, miközben próbáltam elviccelni a dolgot.
-Kislány,-ült ki a szájára egy lusta mosoly-ennek a helynek belőlem van bevétele.-itta ki a pohara tartalmát-Amúgy meg csak könnyen kiszúrom az elkenődött lelkeket.
-Most ezzel akarsz elvarázsolni?
-Kitudja.-vont vállát-Na, de ne tereld el a témát.
-Jól vagyok, nem látod?! Bulizom.-kezdtem el táncikálni a széken.
-Persze! Egyedül.
-Egyedül is lehet jót bulizni. Én jól érzem magam.-bizonygattam, de úgy nézett rám, mint aki kicsit sem hisz nekem-Én sem látom, hogy te bárkivel is lennél.
-Ott ülnek a barátaim.-mutatott egy társaságra kicsivel arrébb.
-Ezt én is kitalálhattam volna.-tettem karba a kezem kötözködve- Akkor mégis minek ülsz itt te is magányosan?
-Hogy te ne legyél az.-felelte közelebb hajolva hozzám. Egy pillanatra azt hittem megakar csókolni, még a lélegzetem is elakadt a döbbenettől.-Hé, te!-kiáltott oda a pultosnak elvéve a poharamat.-amiért nyúlt-Hozz még nekem ebből kettőt.-dőlt vissza lazán, mintha épp nem pár centire lettek volna egymástól az arcaink.
Mély lélegzetet véve figyeltem, ahogy a fiú a pultosnak magyaráz. Ez idő alatt jól megtudtam szemlélni. Vékony magas srác volt. Bár nem tűnt puhánynak, nem dagadt izmoktól a karja, mint ahogy azt mostanában megszoktam a suliban a táncos fiuktól. De a fiú külsejében nem ez volt a figyelemfelkeltő. Nem ez vonta rá minden jóízlésű lány figyelmét, hanem a belőle áradó rosszfiús kisugárzása. Kevés olyan lány lehetett, aki képes volt mellette úgy elmenni, hogy nem nézett a fiúra. Egyszerűen szexi volt a hosszabb fekete fürtjeivel, amik úton módon mindig belelógtak a szemébe. Az ízlése pedig iszonyúan bejött nekem. Full feketében volt mint legutóbbi találkozásunkkor is. A karján pedig most először látni véltem a különböző tetoválások rajzolatát.
-Ez most egy meghívás?-zökkentem vissza az illatától, ami elárasztotta a orrjáratomat.
-Ne azt a szart idd, amit az előbb.-fintorodott el kitérve a kérdésem elől.
-Igenis finom.-védtem meg az italom.
-Persze, egyesek az ecetre is azt mondják, hogy finom.-gúnyolódott.
-Vagy csak túl részeg emlék köt hozzá.-vigyorodtam el.
-Pontosan ezért undorító.-vágta rá, amire hangosan felnevettem. Mindeközben pedig elővett egy kis dobozt a zsebéből, és kihúzott belőle egy szál cigarettát. Elővarázsolt még hozzá valamelyik zsebéből egy gyújtót is, majd egy kis tüzet kattintva meggyújtotta a dohányt. Ámulva néztem, ahogy beleszív, majd kifújja a tömény füstöt.-Mi az?
-Adj egy slukkot.-böktem ki.
-Adam barátunk buliján még erősen tiltakoztál.-mosolygott rám féloldalasan, miközben előttem húzogatta a mézes madzagot.
-Ne is említsd azt a seggfejt.-acsarkodtam rá.
-Na mi történt már? Csak nem összevesztetek?-tudakolózott, mint akit roppant szórakoztat a dolog.
YOU ARE READING
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Teen FictionMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...