24.rész

1.2K 47 0
                                    

Ajàndék beszerzés

Eljött a péntek is. Ethan szülinapja.
Camyval megbeszêltük , hogy ma suli utàn elmegyünk , és veszünk neki valami ajàndékot.

Hogy mi van Markal? Természetesen kibékültünk . Suli utàn ,újra jóízűen nevetünk együtt. Hiànyzott màr a közelsége. Az hogy együtt hülyéskedjünk , nevessünk , vagy csak együtt legyünk. Hamar megkedveltem őt , mint baràtott. De persze a többieket is. Úgy érzem a jövőben 3-an fognak nagyon közel àllni hozzàm. Camy, Mark és Chris.
Camy màr most ,simàn kijelentem hogy a legjobb baràtnőm lett. Teljesen egy hullámhosszon vagyunk. Bevallom, hogy jobb baràtra talàltam benne , mint Taraban. Camyval mindent megbeszélünk, és még ha kell(mint tegnap) a szívemet is kitàrom neki.
Mark ő vele is jól megértjük egymàst. Ő lesz Deni helyetesse.
Na, és végül Chris. Még igaz , hogy nem tapasztaltam, de szerintem bàrmi bajom lesz rà mindig szàmithatok majd. Ő az én bàtyàm.

Suliba érve , ahogy megbeszéltük, mindenki àtlagosan viselkedett Ethanal. Làtszott rajta, hogy furcsàlja , hogy fel sem köszöntjük, de nem tette szóvà.
David éppen valami nagy poént mesélt ,mikor egy csajszi oda jött hozzànk.
-Sziasztok!-intett. Majd Ethan felé fordult.
-Boldog születésnapot Ethan! -mosolygot , majd adott kettő puszit az arcàra.
-Kösz!-rendezte le , majd a csajszi eltipegett.
-Ja tényleg haver, el is felejtettem. Neked ma van a szülinapod. Hàt akkor boldogat!-mondta lazàn Chris. Persze àtverés volt az egész.
-Nem jövő héten lesz?-tetézte a dolgot Mark is. Olyan fejet vàgott hozzà, mint aki nagyon töri rajta az agyàt. Ezen majdnem elnevettem magam, de nem tehetem.
-Nekem fogalmam sem volt , hogy ma van.-szólaltam meg én is.
Ezekre a kijelentésekre Ethan eléggé csalódott lett. Próbàlta leplezni , de nem nagyon ment neki. Szegényke!😐

Becsengettek , így felmentünk a terembe. Ethan màr bement a terembe , mikor Camy megàlitott minket a folyosón.
-Szegény olyan szomorú!-keseredett el . Sajnàlta Ethant.
-Igen , de megéri. Holnap kifog ugrani a bőréből örömében. -lelkesedet David. Igaza volt. Lehet, hogy most szomorú, de holnap ő lesz a legboldogabb. Hisz rendeztünk neki egy bulit.

A suli hamar elment. Elköszöntünk Camyval a többiektől , majd elindultunk a plàzàba.
Igaz , hogy nincs olyan közel a plàza , de mi akkor is gyalogoltunk. Ki kell élvezni még ezt a szép időt. Hiàba volt hosszú az út oda , olyan volt ,mintha 5 perc lett volna. Camyval végig beszélgetük az egészet.
Amint megérkeztünk első dolgunk volt ajàndékot venni. Elöször Camyét vettük meg, mert neki volt ötlete , mit adjon. Én egész héten gondolkoztam rajta , de semmi se jutott az eszembe. Jó persze ajàndékot nem nehéz venni. Vehetnék neki , egy bonbont, parfümöt , alkoholt vagy csomó mindent. De én nem ilyet akkartam. Ez olyan szokàsos dolog. Valami különlegeset akkartam venni Ethanak.
Miközben Camy megvette az ajàndékot , én nagyban nézelödtem. Hàtha meglàtok valami szuper ajàndékot. De nem talàltam semmit.

-Tudod màr mit veszel fel a bulira?-kérdezte baràtnőm.
-Igen. Van egy vörös csipkés ruhàm. -mondtam. Arra gondoltam amit a múltkori a bulira vettem fel. Majd mutattam Camynak egy képet róla.
-Szép!
-Te?
-Hàt van egy fehér ruhàm ,de màr nincs a legjobb àlapotàban...
-Akkor gyere -àlltam fel-nézzünk neked valamit!-kezdtem el húzni az egyik üzletbe.
Mind a ketten beszabadultunk a sorok közé, és nézelödni kezdtünk. Én vagy 6-7db ruhàt leakasztottam , ami szerintem szép, és jól àllna Camynak. Ő is így tett így miutàn végzet bement az egyik próbafülkébe. Én kint àlltam , és vàrtam, hogy baràtnőm kidugja a fejét a fülkéből.
Màr vagy 5 ruhàt felpróbàlt, de egyik se volt az igazi. Így mindig visszaküldtem.
A következő ruha egy rózsaszin-fekete ruha volt. Camy elhúzta a függönyt. A szàm tàtva maradt.
-Hű ez nagyon jó àll. Ezt meg kell venned.-vigyorogtam. -Neked hogy tetszik?
-Nagyon szép!-nézegette magàt a tükörben. Szinte ràöntötték ezt a ruhàt.
-Ez a legjobb. Ez teljesen te vagy.
-Gondolod?
-Tudom.-bólintottam magabiztosan. Majd elhúztam a függönyt, jelezve hogy öltözzön vissza.

Visszavittem a kezemben tartott ruhàkat , majd baràtnőm is így tett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Visszavittem a kezemben tartott ruhàkat , majd baràtnőm is így tett. Rakta vissza a ruhàkat, mikor megszólalt.
-Vicy! Ezt nézd. -tartott fel egy ruhàt. Nagyon szép volt. Egyszerű , de tökéletes. A felseje fekete volt , a szoknyàja pedig fehér, az aljàn egy sor csipkével.
-Ez is szép!-mosolyogtam.
-Próbàld fel!-nyomta a kezembe , majd elkezdett a próbafülke felé tolni.
Kibújtam a ruhàmból, majd magamra öltöttem. Elcsodàlkoztam. Hihetetlenül szép volt. Teljes mértékben az én ízlésem .
Kinéztem. Baràtnőm arcàra hatalmas vigyor került.
-Gyönyörű vagy!-tapsikolt örömében. -Ezt nem hagyhatod itt.,-ugràlt.

Kifizetük a ruhàkat, és boldogan jöttünk ki a üzletből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kifizetük a ruhàkat, és boldogan jöttünk ki a üzletből. Örültem ennek a ruhànak . Nagyon tetszett. Ez a ruha csak is én ràm vàrt.

Beültünk kajàlni. A vàlasztàsunk a McDonald's-ra esett. Én szokàsosan egy sajtburgert , egy közepes krumplit(imàdom a sült krumplit😊) , és egy colàt kértem. Mint kiderült Camy is ezt szereti , így ő is azt evett , csak kis krumplival.

Miutàn megkajàltunk jégkàsàztunk egyet , majd bementünk még pàr üzletbe.
De még a szülinapi ajàndékom Ethanak mindig nem volt meg. Camy mondta , hogy nézünk be a plàza mellett lévő üzletekbe is , hàtha ott talàlunk valamit.
Màr indultunk a kijàrat felé , mikor meglàttam egy üzletet , ahol polókra, bögrékre meg ilyen dolgokra nyomtatnak. Hirtelen eszembe jutott egy kiràly ötlet.
-Camy!
-Hmm?
-Kitalàltam Ethan ajàndékàt.
-Uhh tényleg.-örvendett- Na és miaz?-én vàlaszként csak az üzletre mutattam.
-Csinàltatok neki egy pólót.-jelentettem ki , majd benyitotunk.

-Jó napot-köszöntünk. Majd odaléptünk a púlthoz , ahol egy 30 év körüli fickó àllt.
-Sziasztok! Miben segíthetek?
-Egy pólót szeretnék csinàltatni.
-Van elképzelés a póló mintàjâról?
-Igen.
-Rendben. Férfi , vagy női?
-Férfi.
-Hanyas méret?
-Hmm...M-es.
-Milyen színű legyen?
-Fekete.
-Oké, és akkor milyen minta legyen rajta?
-Úgy gondoltam , hogy előről egy ilyen pincéres ruha lenne, úgy mintha rajta lenne.- mondtam, majd a sràc elkezdett keresgélni a gépen , majd mutatott egy képet.
-Ilyenre gondolt?
-Igen.-pont igy képzeltem el.-A hàtàra pedig  „Az én pincérem” feliratot. Alúlra pedig a póló csücskébe egy „V” betűt.
-Milyen színnel legyen a felirat?
-Fehér.
-Mikorra lesz kész?-kérdeztem.
-Vasàrnapra valószínű kész lesz.
-Nem lehetne , hogy holnapra délelőttre kész legyen?!
-De megvalósítható.-vàlaszolt.

Holnapra kész lesz a póló , ahogy kértem. Csak annyi a bökkenő hogy ràkellet fizetnem. De nem sokat kért el érte szerencsére. Végre megvan az ajàndék. Remélem tetszeni fog Ethanak. Az biztos , hogy az én ajàndékom egyedi lesz, és vicces . Amiet akkartam.
-Örülni fog az ajidnak.-mosolygot Camy.
-Szerintem is.
-Jól kitalàltad.-nevetett.

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now