Vihar után napsütés
-Kinyírom azt a faszfejet.
Camyval döbbenten néztük a távolodó fiú alakját.
-Utána kell mennünk.-fordultam a mellettem ülő Camyhoz, aki helyeslően bólintott, és turkálni kezdett a táskájában. Én közben elkezdtem feltápászkodni a földről, de barátnőm visszahúzott.
-Nem, nem! Ülj vissza! Nem mehetsz így oda Adamhez.-bökött az arcomra, és élő vette a sminkes táskáját-Gyere ide, gyorsan megigazítom a sminked.-közelebb csúsztam, és engedelmeskedtem. Camy szinte semmi perc alatt lefedte a szemem alatt lévő táskákat, megigazította a szétfolyt szemfestékem, és még egy szemcseppet is elő vett.
-Miért van nálad...-mutattam a cseppre, de barátnőm csak legyintett.
-Sose lehet tudni mikor adódik fel ilyen helyzet. Mi lányok elég érzékenyek tudunk lenni. Múltkor épp abban az időszakban voltam... és törin bekönnyeztem az egyik háború eseményeit hallgatva.-magyarázta, mire le reagáltam egy értemmel, és elindulunk fel a második emeletre.
Más esetben ezen biztos nagyot nevettem volna, de most nem voltam olyan állapotba hogy képes legyek rá.
Futó lépésben, kettesével szedve a lépcsőfokokat sietünk fel az emeletre. Mire felértünk meglepődve figyeltük az eseményeket. Fent egy nagy kört alkotva tolongtak a diákok, és a történteket figyelték. Amint megláttam ezt, ijedten néztem össze Camyval. Tudtuk hogy kik állnak a középpontban, a kör közepén.
Odatrappoltam és utat vágva magamnak átfurakodtam magam a tömegen.
-Hősködhetsz itt Adams. De nagyon nem áll jól.-láttam meg Adamet, akitől kb egy méterre Mark állt és a fiút méregette idegesen.
-Csak nem szerettem ha valaki hazugságokat terjesztget másokról.-szólalt meg Mark, lenéző pillantásokkal illetve Adamet.
Nagyon nem tetszett ez nekem. Adam arca túl nagy magabiztosságot árasztott. Ijedten néztem a mellettem álló Camyra, aki szintén idegesen a száját harapdálta és az eseményeket nézte.
-Mond ki! Mond ki hogy kire gondolsz! Csak is egy valakiről van szó.-hajtogatta Adam, és mindkét fiú rám vezette tekintetét. Adam lenézően bámult, de volt egy cseppnyi a szemében az igazi Adamből. Abból akit szerettem. Akit jó barátomnak gondoltam. Próbáltam úgy ránézni, mint azelőtt hátha vissza tudom hozni, de nem sikerült, a fiú tartotta magát.
Mikor Markra néztem láttam hogy haragos tekintette ellágyul.-Mond el az igazat mindenkinek, vagy én teszem!-fordult vissza Mark vetélytársához fenyegetően.
-Nyugi van Adams. Hűtsd le magad.-nézett rá szórakozottan Adam, simán lepergett róla a fenyegetés.-Igazából nem is erről van szó. Féltékeny vagy.-mondta, mire mindenki meglepődve felkapta a fejét.-Féltékeny vagy arra hogy csókolóztunk.-húzta száját egy pimasz vigyorra, amit legszívesebben letöröltem volna onnan. Mikor Markra néztem, nagyon úgy nézett ki, hogy ő is így vélekedett erről. Kezeit fájdalmasan szorosan ökölbe szorította, állkapcsa megfeszült, miközben dühösen szemezett Adammel.-Tudod ha gondolod megosztom veled milyen is volt. Egyszerűen fantasz...-a fiú nem tudta befejezni, mert Mark közbe vágott.
-Nem érdekel, és nem vagyok féltékeny!-kiabálta.
-Ezt még te sem hiszed el!-rázta a fejét Adam-Ha tudni szeretnéd még élvezte is.-tette még hozzá, de meglepetésére nem kapta meg a várt hatást. Mark lenéző pillantással sújtotta.
-Biztos nagyon élvezhette hogyha rögtön el is tolt magától.-húzta most ő győztes mosolyra a száját.
-Te kis..-sziszegte dühösen Adam, de nem tudta befejezni ismét a mondatát, ugyanis Mark egy hirtelen mozdulattal megemelte az öklét és egyenesen Adam tökéletes orrába talált. A fiú az ütéstől hátratántorodott, és meglepődött, fájó arccal fogta meg az érintett helyett. Az orrából ömlő vér a száján és az állán keresztül folyt le a bőrén, bepiszkítva fehér pólóját. De Adamet ez egy cseppet sem izgatta jelenleg, hanem a készenlétben álló Markra vetette magát és ütni kezdte ahol csak tudta. A fiú több ütést gyakorlott Markra, de egy sem talált be. Mark mindet kivédte és inkább visszaadta Adamnek. A vérző orrú fiú is kivédte a csapásokat, és szépen megtörve a jeget, gyomorba ütötte ellenfelét. Mark összegörnyedt és fájdalmasan felszisszent. De látva Adam vigyorát hamar összeszedte magát és akkorát lökött a fiún, hogy az elesett. Bal kezével megragadta a fiú pólójának nyakát, miközben letérdelt hozzá, és tiszta erőből ütni kezdte Adamet.
Már a harmadik ütést vitte be Mark, mikor mögöttünk felhangzott egy éles hang.
YOU ARE READING
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Teen FictionMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...