Κεφάλαιο 17

3.9K 169 16
                                    

"Έχω την εντύπωση ότι η μαμά σου με τον μπαμπά σου θέλουν να μείνουν μόνοι" μου λέει χαμηλόφωνα η Ξένια καθώς κλείνει την πόρτα πίσω της.

"Γιατί καλέ;" την ρωτάω και φοράω το μαύρο μου τοπάκι.

"Μόλις μου ανοιξε την πόρτα ο πατέρας σου, λυσσαξε να σε πάρω και να πάμε βόλτα"

Έχω μια εντύπωση ότι ετοιμάζουν αδερφάκι. Το καλό που τους θέλω να μην ισχύει.

"Καλά έτσι και αλλιώς θα φεύγαμε αλλά νομ-"την πρόταση μου διακόπτει ο μπαμπάς που μπαίνει μέσα τρισευτυχισμένος.

" Θα πάτε βόλτα; Μπράβο, μπράβο. Ορίστε και χρήματα για να αργήσετε να γυρίσετε" λέει αφήνοντας ένα 50αρικο πάνω στο γραφείο μου.

Καλέ, αυτός μοιράζει λεφτά.
Μήπως τώρα που είναι στα κέφια του να του πω και για εκείνη την παραγγελία ρούχων από το ίντερνετ που έκανε 100 ευρώ;

"Μπαμπακούλη, γιατί θες να μας διώξεις από το σπίτι;"τον ρωτάω βάζοντας τα χρήματα στο πορτοφόλι μου.

Κάτσε μην αλλάξει γνώμη και τα θέλει πίσω.

"Λοιπόν, σήμερα με τη μαμά σου κλείνουμε 18 χρόνια γάμου. Νομίζει πως το έχω ξεχάσει αλλά εγώ της έχω ετοιμάσει μια μεγάλη έκπληξη" μας εξηγεί με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.

Ααα πες το έτσι.

"Ωραία μπαμπά, καλά να περάσατε. Αα και που σαι, μη το σκέφτεστε για νέο μέλος γιατί θα το στείλω από εκεί που ήρθε" προειδοποιώ αγκαλιάζοντας τον και εκείνος γελάει.

"Μην ανησυχείς γιαυτό. Λοιπόν από ότι μου είπε ο Νίκος θα πήγαιναν σε μια καφετέρια. Αν θέλετε πάτε μαζί τους"

"Μπα, νομίζω σήμερα θα κάνουμε girls night" του απαντάει η Ξένια παίρνοντας την τσάντα της από το κρεβάτι.

[...]

"2μετρος καστανός κούκλος σε απόσταση μερικών χιλιοστών σε κοιτάει" μου λέει η κολλητή μου ενώ πίνει λίγο από το κρασί της.

Γυρίζω ελάχιστα το κεφάλι μου για τον κοιτάξω και μου χαμογελαει.

Ο Πάνος είναι καλύτερος.

Έλα μου;
Τι είπα τώρα;
Συγγνώμη μόλις σύγκρινα τον τύπο που με κοιτάει με τον βλάκα.

Τι σκατά έχω πάθει;

"Ελα ρε αυτός μου ρίχνει σίγουρα 5 χρόνια" της λέω γελώντας.

"Ε και;Είναι κούκλος όμως" δηλώνει κάθετη και τον κοιτάει στιγμιαία.

"Μωρή μαζέψου. Έχεις τον Αγγελο"λεω και της κλωτσαω το πόδι.

"Ααα άσε με, με τον Αγγελο. Με έχει νευριάσει" μου λέει απαξιωτικά. Για να έχει νευριάσει η Ξένια με άνθρωπο πάει να πει ότι είναι σοβαρά τα πράγματα. "Εσύ ρε, δεν θα βρεις κανέναν; Όποιον σου δείχνω ξινίζεις την μούρη σου"

Ναι γιατί τυχαίνει κάθε φορά να τους συγκρίνω με τον Πάνο.
Ο Πάνος είναι πιο ψηλος, είναι πιο όμορφος, έχει πιο ωραία μάτια, ποπ ωραίες γωνίες, πιο ωραία μαλλιά, πιο ωραίο σώμα.

Πφφφ λες και τον θέλω κάνω.

"Απλά δεν είμαι σε φάση. Με ξέρεις από το λύκειο πως πάντα έτσι κάνω" της λέω προσπαθώντας να το παίξω όσο πιο κουλ μπορώ.

Ευτυχώς κανένα από τα παιδιά δεν έχει καταλάβει τι παίζει με εμένα και τον λεγαμενο.
Είμαστε διακριτικοί. Όσο μπορούμε.

Καλά είμαστε έτσι όπως είμαστε χωρίς να το γνωρίζει κανένας.

"Παντως να ξέρεις ότι αρκετοί από την σχολή ενδιαφέρονται για σένα. Οπότε βρεις όρεξη ασχολήσου" μου λέει γελώντας και κάνω ένα face palm.

Τι ακούω θεέ μου.

Καλά Ξένια μου, όπως είναι αυτή τώρα με τον Πάνο, δεν θα ασχοληθεί ποτέ.

Ηλίθια φωνούλα σταμάτα να τα καταστρέφεις όλα.

-oliaaaa

Too Much Trouble 2Where stories live. Discover now