-Αν δεις ένα βάζο από τα αριστερά σίγουρα κάτι θα διαφέρει στην λεπτομέρεια αν το δεις από τα δεξιά και το αντίστροφο.
Έτσι λοιπόν, η οπτική γωνία με την οποία κάποιος βλέπει κάτι μπορεί να διαφέρει από την πραγματικότητα, ή τουλάχιστον να μην είναι αυτό που φαινεται.
"Αγάπη μου, γύρισα!" αναφωνώ χαρούμενη μόλις ξεκλειδώνω την πόρτα. Αφήνω τα κλειδιά στο τραπεζάκι και πάω να τον φιλήσω όμως με σπρώχνει από κοντά του.
Τι έγινε;
"Α μπα; Γύρισες από το ραντεβουδάκι σου;" με ρωτάει ειρωνικά βάζοντας λίγο ουίσκι στο ποτήρι του.
"Το ποιο μου; Πάνο έλα στα λογικά σου και άσε κάτω το ποτό" του απαντάω και πάω να το πάρω από το χέρι του όμως τραβιέται.
Τι έπαθε ξαφνικά;
"Το ραντεβού σου Δανάη με τον φίλο σου από την Θεσσαλονίκη"
Το ύφος του απέναντι μου συνεχίζει να είναι ειρωνικό και αρχίζω πραγματικά να μπερδεύομαι.
"Αα τον Μάνο λες; Κόψε τις βλακείες , απλώς μια βόλτα βγήκαμε. Είχα να τον δω κοντά στον 1.5 χρόνο Δεν ήταν ραντεβού"του εξηγώ σοβαρή και δαγκώνω το εσωτερικό του μαγούλου μου.
Γιατί γίνεται όλο αυτό;
"Εσύ κόψε τις παπαριές Δανάη! Σας είδα στο πάρκο που σε φίλησε στο στόμα. Σε είχε αγκαλιά και σε φίλησε" υψώνει την φωνή μου και τον κοιταω σοκαρισμένη. Τι λέει; Πότε με φίλησε;
"Μωρό μου, θα με μπέρδεψες μάλλον. Δεν φιλήθηκα ποτέ με τον Μάνο " του λέω ψιλογελώντας μιας και αυτό που λέει είναι παράλογο.
Είναι μεθυσμένος, δεν εξηγείται αλλιώς.
" Έλα πες, πόσο καιρό μου τα φοράς; Από προχτές που ήρθε;"
"Πάνο δεν έκανα τίποτα γαμωτο! Δεν ξέρω τι σκατα είδες αλλά ποτέ δεν φιληθηκαμε στο στόμα!"
"Με εξοργίζει το γεγονός πως δεν το παραδέχεσαι. Πες μου ρε γαμώτο αν με έχεις κάνει τάρανδο. Τουλάχιστον να μην περιφανευομαι ότι έχω βρει την τέλεια κοπέλα"
Ακούει τι λέει;
Πάει καλά;"Είσαι με τα καλά σου; Δεν φιληθηκα με τον Μάνο. Έχω σχέση με εσένα...αν το θυμάσαι"του λέω κάπως ειρωνικά την τελευταία μου πρόταση.
Γελαει.
"Με έχεις περάσει για πολύ ηλίθιο ρε; Δεν είμαι τυφλός γαμώ. ΣΑΣ ΕΙΔΑ"φωνάζει στο πρόσωπο μου και απομακρυνομαι ελάχιστα από κοντά του.
ESTÁS LEYENDO
Too Much Trouble 2
Novela Juvenil"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ" μου φωνάζει καθώς πιάνει ένα βάζο και το ρίχνει στο πάτωμα. Χιλιάδες γυαλιά εκτοξεύονται στο πάτωμα ενώ μερικά στα πόδια μου. "Άσε με να σου εξηγήσω..."ψιθυρίζω και πάω να τον ακουμπήσω στο μπράτσο αλλά με σπρώχνε...