Έχουν περάσει μερικές μέρες από τότε που γυρίσαμε από το κάμπινγκ. Δε λέω, ωραία ήταν.
Τα πανεπιστήμια έκλεισαν για την Μεγάλη Εβδομάδα και πλέον έχω την ευκαιρία να ξεκουραστώ πριν ανοίξουμε και να αρχίσουμε τις εξετάσεις.
Με τον Πάνο συνεχίζουμε να είμαστε μαζί. Βγαίνουμε, έρχεται σπίτι μου όταν είναι άδειο, πηγαίνω εγώ στο δικό του. Είναι πολύ καλός, και ομολογώ πως στην αρχή δεν ήλπιζα πολύ σε αυτή την σχέση.
Πριν προλάβω να ολοκληρώσω κάτι που έγραφα στον υπολογιστή, το κινητό μου χτυπάει.
Το όνομα του αναγράφεται στην οθόνη και χαμογελάω καθώς το σηκώνω.
"Έλα μωρό μου, τι κάνεις;"
Με ρωτάει ενω από πίσω ακούγονται μηχανάκια και αυτοκίνητα. Στον δρόμο είναι.
"Καλά, μια χαρά, εσύ;"
"Και εγώ. Λοιπόν σε πήρα να σου πω πως τα παιδιά μάλλον μας ψιλοκατάλαβαν στο τριήμερο. Έχουν συνεννοηθεί, όταν έρθουμε σπίτι σας το βράδυ για την ταινία να μας κάνουν ανάκριση"
Έλα μου;
"Τι εννοείς; Εσύ πως το ξέρεις;" τον ρωτάω ανήσυχη και κλείνω το λάπτοπ. Αυτό μας έλειπε τώρα, να μας κάνουν ανάκριση.
" Άκουσα τον Άγγελο να το συζητάει με την Ξένια στο τηλέφωνο. Θες να τους το πούμε;"
" Πάνο όχι ακόμα...Καλα καλά δεν έχουμε κλείσει ούτε ένα μήνα"γκρινιάζω και στηρίζω το κεφάλι μου στο παράθυρο.
"Ωραία ωραία, δεν θα πούμε τίποτα ακόμα. Θα τα μπαλώσουμε όπως κάθε φορά, εντάξει; "
" Εντάξει. Που είσαι τώρα;"
"Γυρίζω από σούπερ μάρκετ γιατί αύριο το μεσημέρι έχω κανονίσει με το κορίτσι μου ρομαντικό δείπνο και πρέπει να μαγειρέψω κάτι"
Χαμογελάω.
"Ααα είμαι σίγουρη ότι θα εντυπωσιάσεις την κοπέλα σου με τις μαγειρικές σου ικανότητες"του λέω χασκογελώντας και παίζω με μια κλωστουλα που κρέμεται από την κουρτίνα.
" Που να δοκιμάσει και το επιδόρπιο"η φωνή του ακούγεται ερωτική και ταυτόχρονα πονηρή. Ξέρω ήδη το χαμόγελο που έχει χαραχτει στο πρόσωπο του αυτή τη στιγμή.
[...]
"Δεν είχαμε τίποτα"
"Δεν κάναμε τίποτα"
"Ο καθένας ακολουθεί ξεχωριστούς δρόμους"
"Σαν φίλοι"
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Too Much Trouble 2
Подростковая литература"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ" μου φωνάζει καθώς πιάνει ένα βάζο και το ρίχνει στο πάτωμα. Χιλιάδες γυαλιά εκτοξεύονται στο πάτωμα ενώ μερικά στα πόδια μου. "Άσε με να σου εξηγήσω..."ψιθυρίζω και πάω να τον ακουμπήσω στο μπράτσο αλλά με σπρώχνε...