Κεφάλαιο 22

4K 169 17
                                    

"Με έκοψε η ηλίθια ρε σεις" παραπονιέμαι μόλις μπαίνω στο μαγαζί που δουλεύουν τα αγόρια.

Κάθομαι όλοι σε ένα τραπέζι και συζητάνε. Καλέ, σκοτώνεστε στη δουλειά ρε σεις.

"Αααα και μένα με έκοψε η στρίγγλα. Με 2" λέει η Ξένια γελώντας. Αφήνω την τσάντα μου δίπλα της και κάθομαι.

"Παίδες, είμαι 2ο έτος και δεν έχω περάσει ακόμα το μάθημα της" λέει ο Πάνος γεμάτος περηφάνια και τον μουτζωνω.

"Εμένα με εκοψε με 4.8, δηλαδή έλεος. Στρογγυλοποίσε το και εσύ μωρή στο 5 να περάσω" λέω νευριασμενη μιας και είχα ρίξει το διάβασμα της ζωής μου σε αυτό το μάθημα.

Καλά αυτό το λες στους άλλους.

Μεταξύ μας βιβλίο δεν άνοιξες. Όλη την εβδομάδα με τον Πάνο ήσουν.

Υπερβολές.

Συνεχίζουμε να βρίζουμε ο ένας τον άλλον. Δεν άλλαξε κάτι.
Ίσως αυτό είναι που μας κρατάει και δεμένους.

"Κάποια έχει πολλα νεύρα σήμερα" αναφωνεί τραβώντας περισσότερο το 'α' στο πολλά.

"Μην μου τα φουντώνεις όμως" του απαντάω ειρωνικά και κουνάω το χέρι μου επιδεικτικά.

Εχουμε συνεννοηθεί να λέμε τέτοιες βλακειες για να μην καρφωθουμε.

Από Πανούλης😼:

Θα σε φουντωσω αργότερα, μην μου αγχώνεσαι :)

Είναι το πρώτο πράγμα που διαβάζω μόλις η οθόνη του κινητού μου ανάβει.

Ανατριχιάζω ολόκληρη αλλά προσπαθώ να το κάνω να μη φανεί τόσο πολύ.

Προς Πανούλης😼:

Θα το δούμε αυτό.

Από Πανούλης😼:

Εχε χάρη που είναι μπροστά οι άλλοι και δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα.

Διαβάζοντας το μήνυμα ψιλό γελάω και τον κοιτάω στιγμιαία.
Να βρείτε κάποιον να σας απαντάει τόσο γρήγορα στα μηνύματα όπως κάνει ο Πάνος.

Αστραπή μιλάμε.

"Μη τσακωθείτε και εδώ."παρακαλάει ο αδερφός μου και ρολλάρω τα μάτια μου.

Γιατί δεν είναι σχολείο αυτό είπαμε;

Τι πήγε Γενικό αν είναι να μην πατάει στο μάθημα; Γιατί και από μυαλό δεν...

"Δεν θα ασχοληθώ και πολύ" του απαντάει απαξιωτικά ο Πάνος.

"Φαίνεται ο άνθρωπος που δεν έχει τι να πει. Καλά σε λέω βλάκα" του λέω με την σειρά μου και πίνω λίγο από τον καφέ που μόλις μου έφερε ο Αγγελος.

Too Much Trouble 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora