Κεφάλαιο 4

3.9K 178 40
                                    

"Ξένια σήμερα είναι Σάββατο, πες μου ότι θα πάμε σε κλαμπάκι. Το έχω ανάγκη" της λέω μόλις τελειώνει το επεισόδιο της σειράς που βλέπαμε.

"Φυσικά και θα πάμε! Τι λες για εκείνο που πήγαμε την προηγούμενη φορά;" με ρωτάει όλο νόημα μιας και ξέρουμε τον μπάρμαν.

Της αρέσει.

Γενικά όμως είναι φοβερό μαγαζί.

"Ναι γιατί όχι;"της λέω γελώντας και κλείνω το λαπτοπ. Από τον διάδρομο βλέπω την μαμά μου να τρέχει στο δωμάτιο της και συνωφρυονομαι.

"Τι έγινε;"ρωτάει η κολλητή μου αλλά ανασηκώνω τους ώμους μου. Μάλωσε με τον μπαμπά; Το πιο πιθανό.

Σηκώνομαι πάνω και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο των γονιών μου.

"Μαμά όλα καλά;" την ρωτάω πλησιάζοντας την δειλά δειλά. Σκουπίζει τα μάτια της γρήγορα και γυρίζει να με κοιτάξει με ένα χαμόγελο.

Τι έκανες πάλι ρε μπαμπά ;

"Ναι αγάπη μου όλα είναι μια χαρά. Σε λίγο θα σας φέρω να φάτε με την Ξένια" προσποιείται αλλά εγώ δε την πιστεύω.

"Έλα πες τι έκανε ο μπαμπάς πάλι" μόλις το λέω αυτό, τα μάτια της ξαναβουρκώνουν.

Βλέποντας την έτσι την αγκαλιάζω σφιχτά. Κάτι θα της είπε και την στεναχώρησε.

"Ήρθε ένας γνωστός μας από την Θεσσαλονίκη εδώ και μου έστειλε να βρεθούμε. Μόλις το είπα στον πατέρα σου νευρίασε και μου είπε να μην πάω. Έχει προηγούμενα μαζί του όμως εγώ ήθελα να τον δω." μου λέει και σκέφτομαι πως σε λίγο θα κατέβω κάτω να του τα ψάλλω.

Είπαμε την αγαπάς, την λατρεύεις αλλά μη ζηλεύεις τόσο.

" Στο τέλος του είπα ότι δεν αντέχω άλλο τις ζήλιες του και αν συνεχίσει έτσι θα χωρ-"κουνάω το χέρι μου για να σταματήσει και σηκώνομαι πάνω.

"Κάπου εδώ μπαίνω εγώ. Περίμενε μισό λεπτό" της λέω γρήγορα καθώς βγαίνω από το δωμάτιο.

Άκου εκεί να χωρίσουν για τις ζήλιες του μπαμπά. Τώρα θα δεις τι θα τον κάνω.

Πλευρά Αλεξ.

"Δεν υπάρχει περίπτωση να πας να τον συναντήσεις. Τέλος" της λέω απότομα και με ήρεμη φωνή πριν τα νεύρα μου χτυπήσουν κόκκινο.

Της έστειλε μήνυμα το σαμιαμίδι ο Στέφανος να βρεθούν γιατί ήρθε στην Αθήνα.

"Εγώ θα πάω και εσύ λεγε ότι θες. Μη κάνεις σα να είμαι ανήλικο" μου απαντάει με έντονη φωνή και την πλησιάζω γρήγορα.

Too Much Trouble 2Onde histórias criam vida. Descubra agora