Κεφάλαιο 39

3.6K 181 16
                                    

"Τελειώνεις; Βαρέθηκα!" τον ακούω να με ρωτάει έξω από το δοκιμαστήριο και χαμογελάω σατανικά.

Όταν σου έκανα την ίδια ερώτηση στο μπάσκετ, μου είπες "Έλα μωρό μου, ακόμα δεν ήρθαμε"

Φταιω και εγώ να τον τραβολογαω άλλες 2 ωρες;

"Τα, ρα, τα,τα" αναφωνώ καθώς ανοίγω την κουρτίνα. Φορούσα ένα φόρεμα με όλη την πλάτη έξω, κολλητό στράπλες.

"Μω-μωρό μου" ξεροκαταπινει κοιτώντας με από πάνω μέχρι κάτω. Τι δεν είναι καλό;

"Κάθεται κάπως στο στήθος ε;" ρωτάω κοιτώντας με στον καθρέφτη και προσπαθώ να το φτιάξω.

"Όχι! Είναι μια χαρά. Σου πάει, να το πάρεις" ξερό γλείφει τα χείλη του και ανασηκωνεται στη θέση του. Κάνει τη ζακέτα του ένα κουβάρι και την τοποθετεί στον ανδρισμό του.

Μη μου πεις ότι...
ΑΧΑΧΑΧΑ.

"Όλα καλά;" τον ρωτάω προσπαθώντας να κρύψω το γέλιο μου.

Εχει γίνει κατακοκκινος.

"Γκχμ, εε ναι ναι. Όλα τέλεια" μου λέει με δυσκολία και προχωράω μέσα στο δοκιμαστήριο. Κλείνω την κουρτίνα χασκογελωντας.

"Εχω λίγα ακόμα ρούχα να δοκιμάσω πάντως" αναφωνώ σατανικά. Ήθελες να πας εμένα να παίξουμε μπάσκετ ε;

Ποιον;Εμενα!
Που δεν έχω πιάσει μπάλα μπάσκετ ποτέ στην ζωή μου.

Ώρα να πληρώσεις...Πανούλη μου.

[...]

"Τελευταία φορά που έρχομαι μαζί σου για ψώνια!"αναφωνεί μόλις μπαίνουμε μέσα στο σπίτι του.

Γελάω και βγάζω το μπουφάν μου.

"Μα γιατί; Δεν πέρασες ωραία;" τον ρωτάω κάνοντας την αθώα. Πρώτη φορά τον είδα τόσο σφιγμένο μέσα στα μαγαζιά.

"Καταπληκτικά καλέ τι να σου λέω. Πέρα από του ότι μου σηκώθηκε 6 φορές" γκρινιάζει καθώς πέφτει ανάσκελα στον καναπέ.

Ωραία κατάφερα τον σκοπό μου.
Οχι μωρό μου, απλά να ξέρεις σε ποιον να χρησιμοποιείς τις υπέροχες ιδέες σου.

Ξαπλώνω ανάμεσα στα πόδια του και τον κοιτάω στα μάτια.

"Νυστάζω" ψιθυρίζω ακουμπώντας το κεφάλι μου στο στερνό του. Το χέρι του πλησιάζει τα μαλλιά μου και τα χαϊδεύει.

Κλείνω τα μάτια μου.

"7 φορές" λέει πολύ χαμηλόφωνα, περισσότερο στον εαυτό του. Χασκογελαω και βολεύομαι καλύτερα.
"Θα πάει και 8η το βλέπω"

[...]

Πλευρά Αλεξ

"Τι κάνει ο γιος μου, τι κάνει το παλικάρι μου, τι κάνει ο Μαραντόνα μου;" αρχίζω να λέω ενώ χαϊδεύω την κοιλιά της Εύας.

Έχει φουσκώσει αρκετά.
Μήπως είναι 2;
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΔΎΟ ΕΓΏ;

"Βγαλτο από το μυαλό σου, ένα είναι"μου λέει η μικρή σα να διάβασε την σκέψη μου και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.

" Και πάλι μωρό μου σας νικάμε"

Χα! Περισσότεροι σύμμαχοι στους τσακωμούς μας.
Αν και κάθε φορά που τσακωνομαστε, στο τέλος καταλήγουμε στο κρεβάτι. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

"Αλεξ..."ψιθυρίζει και γουρλώνω τα μάτια μου.

"Έπαθε κάτι ο μπέμπης;" ρωτάω ανήσυχος αλλά γνέφει αρνητικά.

"Όχι όχι! Απλά..."

Νομίζω ξέρω που το πάει.
Αλλά η απάντηση είναι όχι.
Μέχρι να γεννηθεί ο γιος μου κομμένο το σεξ.

"Τι απλά;" την ρωτάω κάνοντας τον ανήξερο.

"Σε θέλω" με φιλάει αλλά την απομακρύνω ευγενικά από πάνω μου.

Μωρό μου, και εγώ θα ήθελα να σε έχω από κάτω μου για δύο - τρεις  ώρες αλλα προέχει ο μπέμπης.

"Μετά την γέννα αυτά Ευακι"

Μουτρωνει και σταυρωνει τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
Μη το κάνεις αυτό, έχει μεγαλώσει κιόλας τώρα.

"Αμα σου κάτσω ξανα, να μου τρυπήσεις την μύτη"

"Ωω μωρό μου, το ξέρουμε και οι δύο ότι θα μου κάτσεις" την πειράζω φιλώντας την στο μάγουλο.

-oliaaaa


Too Much Trouble 2Where stories live. Discover now