Κεφάλαιο 28

3.9K 172 15
                                    

[...]

"Επ Πάνο παλιό φίλε τι γίνεσαι; Καιρό έχω να σε δω" λέει ένα αγόρι μόλις πλησιάζει περισσότερο το τραπέζι μας.

Ο Πάνος όμως δεν φαίνεται να χαίρεται ιδιαίτερα.

"Γεια σου Μίλτο" του λέει κάπως ξερά και εγώ του δίνω μία αγκωνιά στα πλευρά.

Δεν είναι σωστός τρόπος αυτός.

"Είμαι η Δανάη χάρηκα"τεντώνω το χέρι μου για χειραψία μήπως και ελαφρύνω κάπως το κλίμα.

"Η κοπέλα σου είναι;Χάρηκα" ρωτάει καθώς ανταποδίδει στην κίνηση μου.

"Φίλοι είμαστε" λέμε ταυτόχρονα με τον Πάνο αλλά κάτω από το τραπέζι μου χαϊδεύει το χέρι.

"Κάτσε μαζί μας αν θέλεις" λέω στον Μίλτο και κερδίζω μια δολοφονική μάτια από τον Πάνο.

Η συμπεριφορά του είναι πολύ περίεργη. Αλλά από την στιγμή που υποτίθεται ότι είναι φίλοι γιατί του μιλάει έτσι;

"Περιμένω παρέα, αλλά υποθέτω ότι μέχρι να έρθουν μπορώ να κάτσω λιγο"μας λέει και κάθεται απέναντι μου.

Μιλούσαμε λίγο, ο Πάνος βέβαια ήταν απότομος και δεν μιλούσε πολύ. Προσπαθούσα να τον κάνω να γίνει πιο δοτικος αλλά τζάμπα κόπος.

"Πρέπει να πάω τουαλέτα, θα είμαι πίσω σε λίγο" τους λέω χαμογελώντας και περπαταω γρήγορα προς την τουαλέτα.

Πριν προλάβω να ανοίξω την πόρτα των γυναικείων ακούω φωνές και γυαλιά να σπάνε. Κοιτάζω στιγμιαία τα τραπέζια αλλά μόλις βλέπω τον Πάνο να πλακώνεται με τον Μίλτο, τρέχω προς το μέρος τους.

"Εεε σταματήστε" προσπαθώ να τραβήξω μακριά το αγόρι μου αλλά παρά είναι δυνατός για μένα.

"Κάνε άκρη, θα σε χτυπήσουν" μου λέει ένας άγνωστος απομακρυνοντας με από τον Πάνο ενώ ο ίδιος τον χωρίζει από τον Μίλτο.

"Να μη σε ξαναδώ μπροστά μου πουστη. Είχες το θράσος να μου μιλήσεις κιόλας"του λέει θυμωμένος φτυνοντας τις λέξεις του και πάει να του επιτεθεί ξανά αλλά μπαίνω μπροστά του εμποδίζοντας τον.

Τοποθετώ τα χέρια μου στο στήθος του και με κοιτάζει στα μάτια. Με πιάνει από το χέρι, παίρνει γρήγορα τα πράγματα μας από το τραπέζι και προχωράμε γρήγορα προς τα έξω.

Το πρόσωπο του είναι αρκετά χτυπημένο. Χωρίς να πει τίποτα, μπαίνει μέσα στο αμάξι χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω του. Ξεφυσαω και μπαίνω και εγώ στη θέση του συνοδηγού.

Too Much Trouble 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin