80. Bölüm

31 8 60
                                    

Başladığım bölümler çok kötüydü, cringe olanları sildim. Hala biraz bilgi eksikliğim ve acemiliğim var ama 10 yaşındayım be abi. Anlarsın ya hani, küçüklükte saçma hayaller kurarsın. He işte benim kitabım da o. 1 yıl bilmem kaç ay önce, tıpı tutturamazsam MSÜ'ye girerim diye amaç belirlemiştim. Şimdi ise sadece asker olmak için çabalıyorum. Bu değişimin altında yatan büyük etken ise vatanıma olan aşkımdı. Yani o zaman kurduğum hayaller 23. Bölüme kadardı. Sonra diğer bölümler neredeyse full askerlikle ilgili oldu. Tıp konusunda aşırı cahilim. Ee diğerinde o kadar olmasa da bir bilgim var. Arada Ece'nin hamilelik bölümünü yazmak için Google'dan herşeye baktım. Talip ve Murat'ın tanışma sahnesi için 3 kaynaktan bilgi aldım. 1 Google (sonuç yok). 2 Siz (kimse yazmadı). 3 Annem (sonuç var). İlk defa tanışan ve rütbesi aynı olan askerler saygı için "Komutanım" diyebilir.

Şu an 80. Bölümü yazma sebebim kitabın oy alması değil, yorum alması. Çok güzel olmuş dışında yorum atın ya yeter jsjwkwkql. Komik yorumlar okumak istiyorum abi! Neyse duyurudan sonra devam edelim.

Saat 18:50

Erkan haberler başlayana kadar oturup bebeğe "Vatanına göz dikeni ez oğlum" söyler.

Ece: Eee yarınki parçamız ne?

Erkan: Asena. Bir gün dişi kurt diğer gün erkek kurt sırasıyla gideceğim 1 hafta.

Ece: Bir de program yapmış ya.

Erkan: Asena'dan sonra ne söylerim bilmiyorum ayarlarım bir şeyler.

Haberler başlar...

Sunucu: 19 Temmuz 2021 Saatler 19.00'ı gösteriyor ve haberlerimize başlıyoruz. Ankara'ya şehit ateşi düştü. Irak'ta Hakkari sınırına saldırı planları olan bir grup terörist Irak'ın kuzeyinde çıkan çatışma sonucu Özel Kuvvetler Subayı Teğmen Batuhan Öztürk şehit düştü-

Erkan: Batuhan?

Ece: Nasıl yani?

Erkan: Ya Demir'e son bir daha vurayım diye ısrar etmişti nasıl oldu lan? Ya kodumun teröristleri de rahat durmuyor ki-

Ece: Erkan sakin ol tamam.

Erkan: Dur dur ben Mete'yi arayayım.

Erkan: Haberler doğru mu?

Mete: Maalesef...

Erkan: Bana neden söylemediniz?

Mete: Ahmet'e sor onu ben sinir krizinden her şeyi unuttum.

Erkan: Tamam... Ya gayet iyiydi, nasıl oldu anlamıyorum.

Mete: Ben de... Duvara vurmak hobi oldu...

Erkan: Tamam gardaşım sen iyi değilsin, kapat yarın konuşuruz.

Mete: Görüşürüz

Erkan: Görüşürüz.

Ece: 😢

Erkan: Ece yapma, ağlama bak ne kadar şehit verirsek verelim, bak bu bayrak dalgalanıyor. Vatan sağolsun yapma böyle. Hem Batuhan'ın hayaliydi şehit olmak.

O sırada...

Demir: NASIL OLUR BÖYLE BİR ŞEY YA!

Gülşah: Demir sakin ol Eylül duyacak.

Demir: Ya orada bana "Son bir kurşun daha sıkayım." Diye ısrar etti! Şehit olması im-kan-sız!

Gülşah: Demir otur sakince. Kalbim acıdı, çok gençmiş.

Demir: 25 anca vardı...

Gülşah: Sen üzgün değil gibisin.

Demir: Fiziksel acı da duygusal acı da beynin aynı yerinden geliyormuş. Yani üzgün değil orospulara sinirliyim!

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin