5 Dk daha bekleyen Yiğit artık gitmeleri gerektiğini söyler. Yusuf ne kadar istemesede giderler. Arabayla giderlerken Yusuf'un şarkı listesini dinleyerek gidiyorlardır.
Yiğit: Abi sende böyle hareketli bir şeyler yok mu?
Yusuf: Var ama açayım mı?
Yiğit: Aç olm üzül üzül geberiyorum şu an! Uyumadık, göreve gittik, kahvaltı falan da yapmadım, bayılacam.
Yusuf onu dinleyerek açar.
Yusuf: Bu olur mu?
Yiğit: "Adımız Deli Kurt" değil mi lan bu?
Yusuf: Abi yok ki başka hareketli şarkı.
Yiğit: Tamam dursun güzel.
İkili eşlik etmeye çalışır ama, edemez.
Yusuf: Ben neşelenemiyorum abi.
Yiğit: Ben de, değiştir abi tamam duygun neyse aç.
Yusuf bu sefer Busa-Elfirak açar. İkisinden de ses çıkmaz. Yiğit eşlik etmek ister.
Yiğit: Biliyorum gözün yaşlı vedalarıma kızıyorsun.
Akşam ezanı öncesinde çıkıp gelirim sanıyorsun.
Haytalığımı anlatıyorsun mahalledeki dostlarıma.
Burnunda tüttüğümde kazaklarımı arıyorsun.
Hep şikayet ederdin ya karnımın aç olmasından.
Kapıya gelen dostlarımın beni sana sormasından.
Gel diye çağırıyorsun ne olursun deme öyle.
Sen olsan gelir miydin peygamberin sofrasından...Yusuf: Şehit annesi gördüğünde duygulanan sen bu şarkıyı böyle söyleyebiliyorsan, bu işte bir iş vardır.
Yiğit: Hasan yüzbaşı "Özel Kuvvetler'de çalışıyorsunuz, hepiniz! Burada duyguya yer yok!" Dedi.
Yusuf: Haklı, çok duygusal olmaya başladık ve artık bunu bırakmamız lazım.
Yiğit: Erkan komutan da iyileşsin hallederiz abi.
Yusuf: Şt, şarkı açmıyorum böyle devam edelim.
Yiğit: Boşver, zaten neşeli açsan gram neşelenemiyoruz duygusal açsan abim ağzımıza sıçacak kalsın böyle. Ekmek de alalım bekle
Yiğit sağa çeker ve ekmek aldıktan sonra arabaya döner. Telefonuna bakar.
Yiğit: Lan!
Yusuf: Ne oldu?
Yiğit: Murat 341 kere aramış!
Yusuf: OHA! Lan çocuk korkmuş olm arayayım sen devam et.
Yusuf aradığında Murat korku dolu sesiyle Yusuf'a sorular sormaya başlar.
Murat: Abi iyi misiniz kaç kere aradım açmıyorsunuz Yiğit'e bir şey olduysa söyle bak saklama neredesiniz şimdi!
Yusuf: LAN Bİ SUS!
Murat: İyi misiniz?
Yusuf: İyiyiz de-
Murat: De ne?
Yusuf: Erkan komutanı kaçırmışlardı. Yengeyle beraber. Yenge vurulmuş komutana da bişi enjekte etmişler bir de karnında 25 çizik vardı. Yenge iyi de ko-
Murat: Şehit olmadı ama değil mi?
Yusuf: Yok oğlum da, yoğun bakımda ve habire o şey yüzünden kalbi falan duruyor dayanıyor, annesiyle yenge bir hal oldu. Babası da çok soğukkanlı dayanır diyip geçiştiriyor da o olay yaşandığında nefesini tutup bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KAHRAMAN
ActionTavsiye etmiyorum, ilk 6 bölüm utançtan silinmiştir Cringe seviyesine göre 50-100 arası başlanabilir