99. Bölüm

45 5 105
                                    

WOAY ANASINI BEH! 100. BÖLÜME 1 BÖLÜM KALDI! AMA FİNAL YAPMAYACAĞIM BANANE! Onlar benim karakterlerim oldu artık, bırakamam.

Erkan bebeğe bakarak gülümsüyordur. Ece hala uyuyordur.

Erkan: Sen çok tatlısın ama! Kime çektin bu kadar tatlı kim var yaa🥰... Annene çekmiş olabilirsin birazcık...

Ece'nin gülümseyerek ona baktığını görür.

Erkan: Asenam sen ne zaman uyandın?

Ece: Demin, çok tatlısınız.

Erkan: Ama çok minnak bu...

Ece: Yeni doğduğu için olabilir mi?

Erkan: Yavru bozkurt bana bak. Ben göreve gidince annene iyi bakıyorsun tamam mı?

Derken telefonu çalar.

Erkan: Emredin komutanım.

Utku: Çabuk karargaha gel gidiyorsunuz.

Erkan: Emredersiniz komutanım.

Telefonu kapatır.

Ece: Gidiyor musun?

Erkan: Maalesef, ama geri geleceğim. Kendinize iyi bakın.

Ece: Görüşürüz...

O mutlu günün sonunda kötü bir haber almak istemiyorlardır. Erkan hemen hazırlanıp karargaha gider...

Saat 21.30

Erkan karargaha varır. Timi odada göremeyince Albay'ın yanına gider. Odada Kaan da vardır.

Utku: Gel yüzbaşım.

Erkan: Komutanım, Bozkurt nerede?

Utku: Görevde, sizi de göndereceğim.

Erkan: Neden beraber göndermediniz?

Utku: Sizinki farklı bir görev, gizli. Bozkurt, partiye gidecek 2 kişiyi öldürecek. Onların yerine siz gideceksiniz. Sizden başka 58 kişi daha var, partiyi düzenleyen kişi belirli yerlere 15 bomba yerleştirmiş ve onları öldürmek istiyor. Göreviniz o bombaların yerlerini tespit edip imha etmek. Arabayla gideceksiniz. Allah yardımcınız olsun.

Erkan&Kaan: Sağol!

Arabaya binerler.

Kaan: Plan ne?

Erkan: 15 bomba var, ne kadar süremiz olduğunu onların üstündeki sürelerden öğreneceğiz, ona göre mesaj atarım ben sana.

Kaan: Emredersiniz komutanım.

Vardıklarında içeri girerler. Hemen aramaya başlarlar. Erkan tuvalete gidip bakacaktır.

Kaan
Komutanım masanın altında var bir tane.

İmha et ne duruyorsun? Kaç dakikamız var?

Kaan
3 saatimiz var


Çabuk ol.

3 tane daha bulur Kaan, Erkan da öyle.
Biz diğerlerine bakalım. 2 kişiyi öldürmüş sonraki göreve geçmişlerdir.

Hasan: Yusuf, 3 dediğimde nöbet tutanları öldürüyorsun.

Yusuf: Emredersiniz komutanım.

Hasan: 3!

Yusuf nöbet tutan 10 kişiyi indirir.

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin