Yusuftan
İç sesimin gürültüsünden ve kalbimin ağrısından uyuyamayacağımı farkettiğimde saat 02.00'dı. Gözlerim yaşarmış, her göz kırptığımda gözlerim kapalı kalmak istiyordu çünkü hiç uyumamıştım. Zorla uyanık kaldım ve balkona çıktım. Kar yağdığını farkettiğimde kendimi tutamayacak hale gelmiştim.
"Vurulup ömrünün ilkbaharında
Kanından çiçekler açar yanında
Cümle şehitlerin omuzlarında
Bir sabah gelecek kardan aydınlık..."İlk defa soğukta üşüdüm, 2 sn sonra geçti zaten. Balkondaki sandalyeye oturup telefonumu açtım. Zeynep çevrimiçiydi.
Hayatımın Tek Güzel Yanı❤
Zeynep...
Efendim bir tanem?
Arayabilir misin?
Ne oldu ki?
Zeynep yazamam.
Ses kaydı at babam uyanır.
*ses kaydı
Demin Murat mesaj attı onu aramadığımız için kızdı biraz.*ses kaydı
Sonra şehit olursam pişman olursunuz falan dedi.*ses kaydı
Şehadete gidiyorum deyip çevrimdışı oldu. Son olarak bir şey daha dedi "Komutanıma intikam almadan duramadığımı söylersiniz."*ses kaydı
Aradığımda silah sesleri geldi. Sonra telefon kapandı.*ses kaydı
Yarın saat sonra aradım, açtı.*ses kaydı
Orhan diye bir astsubay açtı ama.
Şehit olduğunu söyledi.🥺
Zeynep şaka yapıyorlardır değil mi?Umarım şakadır...
Yusuf, sen de yapma öyle tamam mı?Zeynep ben zorunda kalmasam şehit olmam.
Ama vurulurum.
O da ya it öldürmek için.*ses kaydı
Zeynep kardeşim şehit olmuş diyorum. Vurulunca bu kadar canım acımıyor.Murat markette gördüğüm mü?
Evet, 26 yaşına giriyordu bugün...
Zeynep yazma biraz kafamı toplamam lazım.Sen bilirsin...
Yusuf yatağına geri gitti. Bayrağa daha da anlamlı baktı bu sefer. 2 kardeşinin kanı vardı o bayrakta. Sonra gözünü kapattı. Murat ile ne yaptılarsa hepsi gözünün önünden geçti. Operasyonda it hedefi mi dersin, "Pkk pabucu yarım çık dışarıya oynayalım." Diyip oynamak mı dersin, Murat'ın itlerin arasındaki Yusuf'u yanlışlıkla vurması mı dersin, hepsini hatırladı. O yaranın izi de duruyordu.
Saat 05.30
Yusuf göreve geldiğinde suratı asık, gözleri de kıpkırmızıydı.
Yiğit: Çok şükür aq gelebilmişsi- Yusuf iyi misin?
Yusuftan
Yiğit'e cevap vermek istedim. Haberi yoktu ki ne olduğundan... Cevap veremedim, duygusuzca bakıp oturdum.
Demir: Aslanım bir sorun var işte ne oldu?
Yusuf: Yok komutanım iyiyim ben.
Erkan: Suratın asık, gözlerin kızarmış. Zeynep ile mi kavga ettiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KAHRAMAN
AçãoTavsiye etmiyorum, ilk 6 bölüm utançtan silinmiştir Cringe seviyesine göre 50-100 arası başlanabilir