88. Bölüm

34 8 64
                                    

Oturup beklemeye devam ederler. Bu bekleyişte, Yağmur gözünü ayırmadan oğlunu izler, Ekrem dümdüz karşısında duran beyaz duvara bakar, tim telefonları ellerine almış, Hasan eski timdeki fotoğraflara bakar, Demir Google'da bir şeyler aratıp oyalanmaya çalışır, Kaan annesiyle mesajlaşıp olayları anlatır, Yusuf ve Yiğit telefonlardan indirdikleri bayrak ve şehit fotolarına sıra sıra bakar, Ece de Selçuk'a türkü söyler. Hepsi Erkan'ın iyileşmesi için dua ediyorlardır. Sessizliği Hasan bozar.

Hasan: Böyle bekleyecek miyiz?

Demir: Şimdi emir komuta sizde.

Hasan: Abi rütbe mi kaldı hastanedeyiz komutanımız şehit olmak üzere ve mal gibi bekliyoruz...

Yusuf: Abi büyüklerin var hanii!

Hasan: Şey özür dilerim.

Ekrem: Gerek var mı? Haklısın oğlum, mal gibi bekliyoruz.

Yiğit: Mal gibi beklemiyoruz ki, ama üzülmek yerine sohbet edip bekleyedebiliriz.

Yusuf: Kardeşim haklı bence, üzülüp psikolojimizi beter etmek yerine sohbet ederek bekleyebiliriz. Mesela siz bizi biz de sizi tanımıyoruz. Tanışalım.

Hasan: İsimleriniz neydi?

Ekrem: Benim adım Ekrem oğlum amca dersiniz ama.

Yağmur: Yağmur teyzeniz.

Hasan: Ben Hasan, yüzbaşıyım.

Demir: Demir, üsteğmenim ve timin en büyüğü benim, doktoru da benim.

Kaan: Kaan, üsteğmenim ve timde nefret edilen kişiyim. Bomba imha.

Yusuf: Yusuf, teğmenim ve keskin nişancıyım. En yakışıklısı benim =D

Küçük bir kıkırdama olur, devam ederler.

Yiğit: Yiğit, teğmenim. Bana deli diyorlar, deliyim evet ama bu vatanın delisi.

Talip: Talip, Astsubay Üstçavuş, pek bi olayım yok ama iyi dövüşürüm.

Yiğit: Olayın yok mu? Vurulup haber vermeyen beyin yoksunu kimdi?

Talip: Onu sen de yaptın ama!

Ekrem: Çocuk gibi tartışıyorsunuz tamam!

Makineden sen gelmeye başlayınca doktor içeri koşar. Perdeyi kapattığı için kimse bir şey göremez.

Yiğit: Sakin olun abi bunlar normal şeyler doktor söylemedi mi?

Elbette vücut reaksiyon gösterecek, ama bunu Yağmurun üzülmemesi için söylediler. Önce Demir, sonra tüm tim hak verince oturup doktoru beklemeye başlarlar. Doktor çıkar.

Doktor: Size vücudun maddeye tepki vereceğini ve sonucunun ölüm olabileceğini söylemiştik. Çok şükür ki bu yaşanmadı. Dayanıklı çıktı. Tekrar döndürdük bir gelişme yok. Geçmiş olsun.

Sonucunun ölüm olabileceğini Yağmur bilmiyordur ama öğrenmiştir.

Yağmur: Ölüm olabilir mi dedi o ben yanlış mı duydum?

Yusuf: Ama bakın şehit olmadı merak etmeyin onun nelere dayandığını bilmiyorsunuz.

Yağmur: Neye dayandı Allah aşkına! Anlat!

Hasan: 3 kurşun 1 bıçak yarasına

Demir: Beraber kaçırıldığımızda elektrik verilmesine

Kaan: Daha bugün yaşanan 25 çiziğe

Yusuf: Benim için önüme atlayıp 2 kurşun yiyince devam etmek için ısrar edip kan kaybından bayılması

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin