110. Bölüm

27 3 57
                                    

Deli teğmenler diğerlerinin yanına gider.

Kaan: Ne yaptınız?

Yusuf: Yok bir şey, öldürmedik ama yüzü yamuldu.

Yiğit: Her şeyi de öğrendik.

Yusuf nefes alamaz.

Demir: Ne oldu?

Yusuf: Yok bir şey ya, yoruldum hayvan gibi daldık çünkü.

Hasan: Sen yokken de Burhan komutan geldi odasına çağırdı.

Yusuf: Gidiyorum o zaman.

Yusuf yukarı çıkar.

Yusuf: Emredin komutanım.

Burhan: Mesajı gördün mü?

Yusuf: Gördüm komutanım.

Burhan: Seni yeterince eğittiğimi düşünüyorum. Yiğit'e biraz kötü olduğunu hissettirdin mi?

Yusuf: Evet komutanım.

Burhan: Şehit olacaksın.

Yusuf: Komutanım olacaksın demekle olacak bir şey değil o.

Burhan: Biz seni öyle göstereceğiz.

İçeri biri girer. Yusuf tanımıyordur, omzuna bakar ve Astsubay Kıdemli Başçavuş olduğunu öğrenir, soyadı da Taş'mış.

Burhan: Otur astsubayım. Yılmaz içerideki itlerdensin, Yusuf da 1.98, en uzunları o zaten tanırsın hemen...

Burhan ne yapacağını anlatıyordur. Yusuf onu bir yerden tanıyordur, Yılmaz Taş, hmm...

Burhan: Yusuf, bak sakın gerçekten vurulma!

Yusuf: Komutanım nasıl vuracak?

Burhan: Herkes temizlendi tamam, herkes kalkınca Yılmaz vuracak ve gidecek, sen de düş yere. Herkesin haberi var Yiğit dışında. Demir de zaten iyi rol yapıyor haberin vardır ; )

Yusuf: Var var.

Burhan: Sakın belli etme. Rol yap, Yiğit ağlayamaz zaten sözü var komutanına.

Burhan'ın yanında abi yok, mesela Yiğit Kerem'den bahsedecekse abi diyemez, Kerem Komutan/Üsteğmen diyecek.

Yusuf: Etmem komutanım.

Yılmaz: Komutanım ben nereye kaçacağım vurursa beni?

Burhan: Yiğit'in Yusuf'a bağlılığını görmedin sen, o vurulduğu anda başında nöbet tutar.

İkisi de çıkar. Yılmaz önceden gidip itlerin arasına sızacaktır.

Saat 02.00

Her şey hazırdır. Utku timi çağırır, görevleri güya bir bölgeyi temizlemektir. Binip giderler. Hepsi yerlerini alır.

Yılmazdan...

İtlerin arasında kaldım kendi komutanlarıma ateş etmek zorundayım! Neyse bilerek yere atıyorum zaten, komutanın verdiği silah duruyor.

İt: Heval hepsini kaçırıyorsun olmaz böyle.

Yılmaz: Siz de kaçırıyorsunuz şu ana kadar hiçbiri gitmedi!

Devam ederler. Tüm itler temizlenir.

Erkan: Bozkurt hepsi bitti, dikkatlice çıkın.

Hepsi ayağa kalkar. Yusuf planlandığı gibi, vurulur.

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin