112. Bölüm (acı haber)

34 3 90
                                    

Burhan: Eğitimleriniz bitmedi, şimdi gidin, timinize haber verin, hatta diyin ki "Burhan Binbaşı yaptıracakmış eğitimi." Ben o zaman yanınıza ışınlanırım.

Yusuf: O gün için özür dilerim komutanım.

Burhan: Hatta de ki "4000 şınav çektirecekmiş."

Yusuf: Komutanım-

Burhan: 😅Şaka yapıyorum olm ama gidin haber verin bir 10 dk sonra gelsinler.

Herkes 10 dk içerisinde oradadır. Rüzgar timi de...

Burhan: Başlangıç 10 şınav fazla değil, ondan sonra hepinizi 15 dk plankta bırakacağım ölseniz de dizinizi yere koymak yok. Sonra, 40 barfiks, parkurda herkese 20 kg'lık ağırlık vereceğim 100 metre koşup geleceksiniz. Sonra deli teğmenler hariç herkesi serbest bırakacağım. Şimdi, şınav pozisyonu al!

Burhan: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6,7,8,9...

1 saat devam ettirir.

Burhan: Kaan sen Rüzgar'ın tarafa geç.

Talip          Yiğit      Yusuf     Demir     Hasan      Erkan

-------------------------------Burhan Binbaşı--------------------------

Selçuk       Emre     Kaan     Gece       Ahmet       Mete

Burhan: Eğer dizinizi yere koyarsanız, düşerseniz ya da "Ben vazgeçiyorum" derseniz karşınızdaki kişi 30 kiloluk ağırlığı siz 1000 şınavı bitirene kadar kafasının üstünde tutarak bekleyecek. O da indirirse zaten...

Burhan: Başla!!!

5. Dk'da zorlanmaya başlarlar.

Burhan: Talip iyi misin?

Talip: 🤢 İyiyim komutanım.

Burhan: Yüzün öyle demiyor?

Talip: gülümser ve gözünden yaş akar İyiyim komutanım.

Burhan: Daha beşinci dakikadasınız! Gece, Müge nasıl oldu?

Gece: İyi komutanım yarası iyileşene kadar evde kalacak.

Burhan: İyi. Erkan oğlun nasıl?

Erkan: İyi komutanım ben geldiğimde uyumuş oluyor göremiyorum çok fazla.

Burhan: Yapacak bir şey yok.

Erkan: Görevimiz.

Burhan: Aynen öyle. Emre, iyi misin?

Emre: Sağolun komutanım siz?

Burhan: Öyle işte eve gitmiyorum bi 5 aydır falan.

Emre: Komutanım sormamda sıkıntı yoksa, neden?

Burhan: Bu aralar karışık biraz, arama geçmişime baksan 1 aydır arayan soran da yok, kızım üniversitede iyi mi, nasıl bilmiyorum.

Emre: Arayın komutanım.

Burhan: Ne zaman arayacak vaktim olsa ya saat 3-4 oluyor ya da okulda oluyor.

Emre: Üzülmeyin komutanım, benim telefonda sizden başka kimse yok.

Utku eğitim sahasına gelir.

Utku: Bozkurt görev çıktı gelin çabuk.

Bozkurt: Emredersiniz komutanım.

Burhan: Rüzgar serbestsiniz.

Bozkurt acil hazırlanır.

Utku: Rüzgar şerefsizitin adamlarını halletti, sizin göreviniz ise silahları aldığı adamı bulmak, gebertmek ve silahları imha etmek. Dikkatli olun.

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin