Hasan kardeşinin bu düşünceliğine gururlanmıştır. Fatih son durağa kadar gider. Kız çıkarken Fatih ona gülümser, kız da teşekkür eder gibi bakar. Otobüsle geri döner.
Demir hastanededir. Eylül'ü yanına getirmişlerdir.
Eylül: Babaa!
Demir: Kızımm gel.
Eylül ona sarılır.
Eylül: Sen yine vuyuldun mu?🙁
Demir: İyiyim ben bir tanem yok bir şeyim. Hasta olmuş baba biraz.
Eylül: 😔
Yine sarılır. Ağladığını hissedince yüzüne bakar.
Demir: Aşkım ağlama yok bir şeyim.
Eylül: Baba ben seni çok özlüyoyumm.
Özür dilemek istiyordu... Ona zaman ayıramadığı için özür dilemek istiyordu.
Demir: Ben de seni çok özlüyorum aşkım, ama gitmezsem hiç görüşemeyiz ki... Tüm askerler ailesini görmek istese ülkeyi koruyan kalmaz. Özür dilerim.
Eylül: Özüy dileme. Ben seni böyle de seviyoyum. Yesim yaptım yine bak.
Demir resme bakar. Bir asker vardır, bir de yatan bir çocuk. Asker çocuğa siper olmuş, arkasında da bir sürü kurşun olduğunu tahmin ettiği çizgi vardır.
Demir: Çok güzel...🥲
Eylül: Okulda yaptım öğyetmen de çok beğendi.
Kaan'ı evine Yusuf götürüyordur. Radyodan bir şarkı geliyordur.
Radyo: Son aşkım ilk yarim can bildiğim...
Kaan: Doğa...
Yusuf: Komutanım?
Kaan: Yusuf! Yusuf Doğa lan!
Yusuf: Komutanım hatırlıyor musunuz?!
Kaan: EVET!!!
Yusuf sağa çekip Demir'i aradı. Karakola gitmesini, sorgu gerektiğini söyledi. Beraber gittiler.
Polis: Aşağı neden indiniz?
Kaan: Merdivende kan vardı. Aşağı indim ve cesedi gördüm. Polisi arayacakken arkamdan bıçakladı. Silahımı ona yönelttim ve neden yaptığını sordum. Sonra yere düşürüp bağladım ve polisi aramak için yukarı çıkarken kafama bir şey yedim. Yere çakılan telefonumu, silahımı ve son olarak kendimi hatırlıyorum.
Polis: Katili vurabilirdin, neden yapmadın? Bir tanıdığın mıydı?
Kaan: Hayır, suçlu olmamak için vurmadım.
Polis: Katil şu an tutuklu, konuşmamaya yemin etmiş, sorguda tek kelime çıkmadı ağzından.
Kaan: Ben konuştururum😏
Polis: Göreviniz değil.
Kaan: Komiser halleder değil mi?
Polis kafa salladı. Kaan gülümsedi, aklına katilin konuşmazsa nasıl pataklanadağı gelmişti.
Polis: Peki ölen kişiyle katilin bir kavgasını duydun veya gördün mü?
Kaan: Komşularımı tanımıyorum, kavga etseler bile genelde görevde olduğumdan denk gelmiyorumdur.
Polis: Apartmanda karşılaşmıyor muydunuz?
Kaan: Düşünmem lazım... ı-ıh hiç karşılaşmadık. Hem orada yaşayıp yaşamadığını neredrn biliyorsunuz? Belki dışarıdan gelmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KAHRAMAN
ActionTavsiye etmiyorum, ilk 6 bölüm utançtan silinmiştir Cringe seviyesine göre 50-100 arası başlanabilir