182. Bölüm

14 2 28
                                    

Yusuf mutfaktan su getirdi.

Yiğit: Kendini koru tamam mı? Başka kardeşim yok.

Yusuf kafa salladı.

Tüm time bakalım o zaman.

Erkan eve girip, üstünü değiştirip uyumuştu. Selçuk ağlayınca Ece onu Erkan'ın yanına koydu ve sustu. Selçuk babasının yüzüne bakıyordu. Ece fotoğraflarını çekti, çok tatlı duruyordu.

Hasan eve geldiğinde Fatih hemen kapıyı açtı.

Fatih: Sen iyi misin?

Hasan: Merak etme iyi herkes.

Fatih: Ben özlerim ama Murat abiyi ya...

Hasan: Sus Fatih görev dışındayım.

Fatih: Abi sana bir şey söylemek istiyorum.

Hasan: Söyle.

Fatih: Ben meslek seçimimi yapamıyorum.

Hasan: Fatih benim maaşım ikimize de yetiyor. Çok kazanmak için sevmediğin bir işe girme.

Fatih: Biliyorum, ama ne olabilirim ki?

Hasan: Kısıtlı değilsin.

Fatih: Çok kısıtlıyım. Doktor olsam hem zor, hem de puan çok fazla. Alamaz mıyım? Alırım ama zor. Öğretmen olmak isterim atanamam. As-

Hasan: O hiç olmaz Fatih.

Fatih: Sen oldun ama!

Hasan: Sana bir şey olursa ben yaşayabilir miyim Fatih?

Fatih: Abi doğuya istemem olur biter.

Hasan: İstediğini yap velet tamam. Kendine dikkat edeceğine söz verirsen seni Hakkari'ye, Şırnak'a, Mardin Midyat'a komando olarak gönderebilirim yani. Güvenim sonsuz ama sana bir şey olursa Yiğit gibi delirir 8 kurşunla geri dönerim.

Hasan biraz düşündü.

Hasan: Fatih sen okul hayatın boyunca amaçsız mıydın? Hayalinde hiç mi meslek yoktu?

Fatih: Öğretmen olmak istiyordum da, artık yok.

Hasan: Niye yok?

Fatih: Benden faydalı nesil çıkar mı sence?

Hasan: Nereden başlayayım?

Fatih'in anlamamış gibi bakışına karşılık olarak

Hasan: Diksiyonun güzel, iyi kalplisin, Atatürkçüsün, zekisin, çalışkansın, saygılısın, hırslısın, alçak gönüllüsün... Fatih kısaca seni sevmeyenin anasının beşiğini sallayayım.

Fatih: Tamam, Yüksekova.

Hasan: Ne?

Fatih: 😅Şaka tamam valla şaka.

Hasan: İstersen git bir şey diyemem.

Fatih: Sen git yat ben düşüneyim biraz.

Fatih çalışma masasına oturdu ve düşündü biraz.

"Yerim Hakkari Yüksekova, dediler hudut bu namustur
Asil millete, bayrağa, vatana göz diken olursa kan kustur."

Kaan eve geldiğinde perdeler kapalı olduğundan karanlıktı. Eve baktı, bu depresif havayı değiştirmesi gerekiyordu. Perdeleri açtı, eve uzun süre sonra biraz güneş girmişti. Renk yoktu çok fazla. Kırmızı, siyah ve gri. Uğraşamazdı bununla, yatağına girdi.

4 KAHRAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin