40.bölüm

1.1K 110 431
                                    

İyi okumalar...

Ömer'lerin sokaktan çıktığını gören Cemil etrafı kolaçan edip camdan kendisine bakan Neriman'a kapıyı işaret etti. Sözleştikleri gibi o gece kapıyı arkadan sürgülememişti genç kız. Hemen perdeyi çekip salondan ayrıldı dama çıkan merdivenleri tırmanırken Cemil sinsi bir yılan gibi arkasında belirdi. Korkuyla irkildi Neriman. Baş parmağıyla damadığını kaldırdı.

"Ödümü kopadın!"

"Korkma kız, insan evine çağırdığı adamdan korkar mı?"

"Ben mi çağırdım ? Sen gelmek için ısrar ettin."

"Sen bizim dama gel."

"Olmaz! Anam görür!"

Neriman yeniden merdivenleri tırmanırken Cemil ardı sıra gitti.

"Kendi damını görmez inşallah."

"İnsan kendi damından şüphe eder ya da muhabbet arar mı?"

"Dedikodu mu demek istedin?"

"Cemil! Buraya anamı çekiştirmeye mi geldin?"

"Yok kız hüsnü cemalini görmeye geldim. Görüşemiyoruz bir türlü. Nasıl sevgiliyiz biz?"

"Sana sormak icap eder? Bir sinemaya bile gitmedik daha!"

Cemil, omzuna dokundu Neriman 'ın " canın Ferdi tayfur filmi istiyor galiba?"

Kaşlarını kaldırıdı Neriman ama karanlıktı Cemil göremedi.

"Kadir İnanır'ın filmi var onu istiyorum."

"Kadın yine Türkan mı?"

"Öyle dediler ama o kadar zamandır istiyorum ki değil Türkan kim oynarsa gideceğim."

Cemil yakacak olarak kullanılacak olan çalı çırpının ucuna oturdu.
"Kadir için? Olmaz Ferdi'ye gidelim. "

Kıkır kıkır kıkırdadı Neriman. Cemil neye böyle güldüğünü anladı da umursamadı. Erkek adam kıskanırdı yarini. O da öyle yapıyordu, ne vardı gülecek?

''Hele geç karşıma da gül yüzünü göreyim?''

Cemil başını çevirip sokağa baktı ''burası da pek rahatmış ha! bundan sonra sürekli burada buluşuruz. tüh ya!'' diye kafasına vurdu '' yaz geliyor herkes dama üşüşür şimdi, geç kaldık'' dedi.

''He ya geç kaldık, bana biraz daha erken gelsen aha böyle olmazdı.''

''Gel yanıma otur kız, yabancı gibi durma öyle.''

Neriman onun yanına ilişirken ''hava geceleri hala serin gibi'' deyince Cemil kolunu yana uzattı ve ''gir altına da ısın'' dedi. Genç kız biraz daha yanaşırken ona , uykulu gözlerle dama çıkan kardeşini görmedi. Çocuk duvar dibinde durup pipisini çıkardığı gibi sokağa işedi. Cemil onu öyle fark etti. Neriman hızla ayağa kalkınca onları o ana kadar fark etmemiş olan çocuk korkuyla onlara dönüp bağırdı.

''Anne baba!!!''

Cemil ''sus lan ne bağırıyorsun '' derken ayağına gelen sidik saçıntıları ile biraz geri çekildi.

''Niye dam da işiyorsun sen?''

Çocuğun ikinci defa anne demesine kalmadan Münevver kocasını ardında bırakıp sese çıktı. etrafına bakınınca damdan inenleri gördü.

''Ne yapıyorsunuz orada ? Kız o adam kim?''

Bas bas bağıran kadın kalabalığı başına toplamaya kararlıydı. Cemil geri dönüp hızla damdan aşağı atladı. Yerde kalakaldı. Acıyla kıvranırken annesini ve amcasını yolcu edip dönen Ömer başında bitti.  Neler oluyor? Demesine fırsat gelmeden sokağı gözetlerken Mahir'i yada Mustafa'yı görürüm diye ümit eden Ferman dışarı çıkmak için hareketlendi. Kızının saçını kavrayan Münevver kapıyı açtı onunla beraber.

Gül Cemal 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin