Bab 16
Mila Ibrhm : Assalam. Saya ni abang Mila. Mila ada pass saya sesuatu untuk memberimu. Jumpa kat Paddington selepas Isyak ya. Hopefully you can make it.
'Hmmm,apa yang Mila beri aku ni?' fikir Hanna setelah membaca teks dari abang Mila.
-
Selepas solat Isyak,Hanna terus menyalin pakaiannya dan pandu ke Paddington.
'Hmmm,aku tak ingat rupa Hayral...Cemana ni...' bisik hati Hanna.
Hanna masuk ke Paddington,matanya sedang memerhatikan orang-orang yang berada di situ.
"Boo!" Mila mengejutkan Hanna.
"SubhanAllah! Astah,napa ko keju-- Camilla Ibrahim!" jerit Hanna. Dia hendak marah orang yang mengejutkan dirinya. Namu,selepas melihat wajah kawan baiknya yang lama dia tak jumpa,terus dia memeluk Mila.
"Miss you bestfriend." kata Mila,dengan perasaan hendak tangis.
"I miss you too,bestfriend." kata Hanna,sambil memberi Mila satu senyuman yang tawar.
"Kastah duduk dan order. Lapar." ajak Hanna.
-
"Seriously. He said that to you?" tanya Hanna. Seperti tak percaya apa yang Mila telah ceritakan.
"Yes beb." keluh Mila. Mila telah menceritakan kepada Hanna tentang kes Faris.
"You're such a strong girl. Kalau aku wah....terus disappear dari the surface of Earth."
Mila menghadiahi senyuman yang tawar,"Semua ini qadha & qadar,saya hanya redha. Sorry tak beritahu Hanna awal,maklumlah sibuk dan nada mood."
"Its okay. Aku faham. Mila tahu kan,jika Mila beritahu saya pada hari itu juga,Hanna akan menaiki the next flight to KL. You're aware of that right."
Mila mengangguk kepalanya,"Thanks for everything Han. You're like the bestest friend any girl could've ask for."
"Bah,cukup tentang tu. Sekarang Hanna bekerja sebagai apa?" tanya Mila,menukar topik sembangan mereka.
"Skarang,aku seorang peguam di syarikat law tempatan.Juga,a part time teacher di sekolah tuisyen."
Mata Mila terbeliak. Teacher??
YOU ARE READING
Cinta Saya Untuk Awak
Teen Fiction"Saya dah cinta dia sejak zaman sekolah menengah lagi." - Camilla Ibrahim Namun,cintanya itu hanya bertepuk sebelah tangan. Mila hanya mencintai Faris Zakaria secara senyap dari jauh....kadang-kadang dari dekat. "Mila,saya amat mencintai-nya tetapi...