NOTE II

2.8K 76 15
                                    

Mungkin,korang berasa keliru dengan apa yang telah berlaku.Tak?

Dibawah merupakan beberapa FAQ yang telah ditanya oleh seseorang. Harap korang lebih memahami jalan cerita ni.

Percayalah. Memang sy nak bagi Mila dan Faris satu kesudahan yang bahagia. Ikut rancangan sy,Mila tak koma dan semua yang berlaku merupakan benar.

Sebelum ini,bab 46 memang bab terakhir bagi sy. Ditambah dengan epilog,cerita ni dh habis. Namun,sesuatu telah berlaku yang menyebabkan sy tukar jalan cerita.

Harap korang tk give up dgn cerita ni dulu :)


1)Siapa dia Ray?

-Watak Ray ni,sebenarnya tidak dirancang. Percayalah,langsung tidak saya terfikir tentang wataknya. Watak Ray akan dijelaskan dalam beberapa bab yang akan datang :)


2) Kenapa Mila koma?

-Mila telah koma akibat kemalangan jalan raya. Mulai Bab 4 (kecuali panggilan telefon dengan Faris),merupakan mimpi Mila sewaktu komanya.


3)Apa yang akan jadi dgn Faris dan Mila,apabila semua yang berlaku merupakan mimpi?

-Perkara ini akan dijelaskan tidak lama lagi ;)


4)Faris tu,hanya watak dalam mimpi Mila ke?

-Tak. Faris memang wujud dalam kehidupan Mila.


5)Faris wujud tak,selama ini?

-Wujud.


6)In real life,Mila dan Faris akan kahwin ke?

- Hmmm ;)


7)Semua flashback waktu sekolah menengah tu,benar ke?

- Memang benar. Semua flashbacks memang telah berlaku diantara Faris dan Mila serta mereka yang lain.


8)Mila tak pernah bertemu dengan Zira,Rayyan,Aqmar dan Jazila ke?

-Aqmar hanya sewaktu sekolah menengah manakala Mila tidak pernah bertemu dengan Zira,Rayyan dan Jazila. Mereka hanya watak dalam mimpi je.


9)Starting mana,semua yang berlaku merupakan mimpi?

-Bab 4 kecuali panggilan telefon dengan Faris. Namun,semua flashbacks memang berlaku.


10) Faris dan Mila belum bekerja ke?

-Belum. Mereka masih dalam third year kat Uni. 


Jika korang ada sebarang pertanyaan lagi,bolehlah comment dibawah. Saya akan cuba untuk menjawab soalan korang. :)



Cinta Saya Untuk AwakWhere stories live. Discover now