İki Gün Sonra
Eda: Serkan vallahi sen iyice açıldın he robotluktan. Böyle yerlere gitmeler falan. Bugün doktora gideyim diyorum. Bebişe bakalım tekrardan.
Serkan: Harika fikir! Bence ailecek gidelim.
Eda: YOK! Ailecek olmaz. Biz bugün cinsiyetiniz öğreneceğiz. Sana sürpriz.
Serkan: Hayır... Eda yapma bana bunu. Lütfen.
Eda: Serkan öğreneceksin zaten, merak etme.Eda'nın telefonu çalar. Eda arayana bakmadan açar.
Eda: Buyurun.
Aylin: Buyurun mu?Eda eliyle ağzını kapatır.
Eda: Teyze! Sen miydin? Özür dilerim. Ben iş telefonu sandım.
Aylin: Demek ki neymiş artık alışkanlıklarımızdan vazgeçiyormuşuz. Di mi küçük hanım?
Eda: Tamam teyze ya. Nasılsın, ne yapıyorsun? Alican nasıl?
Aylin: İyiyiz yavrum. Yaşayıp, gidiyoruz işte ama biz şey düşündük. Acaba sana mı gelsek birkaç gün? Müsait misin kuzum?
Eda: Müsaitim teyzem. Tabii ki gelin. Ben size her zaman müsaitim.
Aylin: İyi o zaman biz öğleden sonra orada oluruz kuzum.
Eda: Tamam teyzem. Görüşürüz, öptüm seni.
Aylin: Bende seni.Eda telefonu kapatır.
Serkan: Ne diyor teyzen?
Eda: Buraya gelmek istiyorlarmış.
Serkan: Ne güzel, gelsinler.
Eda: Bende davet ettim, öğleden sonra burada olacaklar.
Serkan: Harika haberler bunlar Eda. Teyzene bayılıyorum, biliyorsun.
Eda: OĞLUŞUM!Eda güler. Serkan da güler.
Eda: Gülersin tabi. Neyse hadi seni uğurlayayım. Sonra mutfakta bir şeyler yapayım.
Serkan: Ne gibi bir şeyler mesela? Hem sen neden kendini yoruyorsun?
Eda: Serkan basit şeyler yapacağım. Teyzem geldiğinde benim yaptığım bir şeyi yemek ister. Hem boşum da akşama kadar çocuklara yaparız bir şeyler.Çocuklar kapısı açık odadan koşarak içeri girer.
Mert: BİRİ BİZDEN Mİ BAHSETTİ?
Eda Mert'in yanakların sıkar.
Eda: Tam da sizden bahsetti tombik yanaklı küçük hanım ve küçük bey.
Mavi: EEE ne yapıyoruz?
Eda: Aylin teyze ve Alican vardı ya, onlar bize gelecekler bugün.
Mert/ Mavi: YAŞASIN!
Eda: EVEET! Bende dedim ki ben çocuklarımla onlara bir güzel yemekler yaparım.
Mert/ Mavi: YAPARIIIZ!
Serkan: Serkan da dedi ki yorulmak yok. Bana bakın yavrular. Anneniz yorulmayacak. Biliyorsunuz kardeşinize hamile. Sakin sakin, yavaş yavaş çalışın. Tamam mı?
Mert: O iş bizde patron.
Serkan: Size güveniyorumHep birlikte bahçeye inerler. O sırada Pelin ve Anıl da çıkıyorlardı kızlarla.
Anıl: Heh Serkan hadi kardeşim. A bir dakika bu bebeler ve sen neden hazır değilsin Eda?
Eda: Biz bugün yokuz. Yani ben evdeyim, çocuklar da benimle. Pelin sende kal istiyorsan kızlarla.
Pelin: Yok bugün benimde işim var ama zor olmazsa kızları bırakayım.
Eda: Yok canım ne zorluğu. Bu prenseslerin zorluğu mu olur? Kalsınlar benimle.
Anıl: Tamam kalsınlar ama Alin'e ve Mert'e dikkat!
Eda: Evlendireceğim onları evlendireceğim.
Anıl: NE!
Alin/ Mert: YAŞASIN!
Anıl: Eda saçmalama.
Pelin: Yav Anıl hadi yürü hadi. Hadi Serkan!
Anıl: Karıcım evlendireceğim diyor. Bunun şakasını bile istemiyorum.
Pelin: ANIL YÜRÜ YA YÜRÜ! Hadi Serkan. Bugün çok iş var çok.
Eda: Güle güle. El sallayın çocuklar.Pelin, Anıl, Serkan giderler. Eda çocuklarla baş başa kalmıştır. Eda mutfağa çocuklara kahvaltı hazırlamaya girer. Kahvaltıya otururlar. Çok geçmeden Aydan yanlarına gelir.
Eda: Annem günaydın, hoş geldin. Hayırdır ne oldu? Gel otur gel.
Eda iyi görünmeyen Aydan'ı oturtur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
RomanceHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...