Eda: Baba sen neler diyorsun? Niçin böyle söylüyorsun?
Alp: Kızım sen nedenini gayet iyi biliyorsun bence.
Eda: Baba...
Alp: EDA UZATMA! Ben senin bu adamla evlenmene mutlu olman için izin verdim. Sen ve torunlarım artık benim evimde kalacaksanız.
Serkan: Alp Baba! Öyle bir şey olmayacak! Eda benim resmî olarak da dini olarak da karım, çocuklar da bizim çocuklarımız. Sen onlar hakkında bir karar veremezsin. Eda bir karar verirse tamam ama siz karışamazsınız!
Alp: Sana soran kim ki?
Serkan: Pardon ama bana soracaksınız! Ben çocukların babasıyım!
Alp: Eda kararını vermek için çok az zamanın kaldı kızım.
Eda: Ben...O sırada çocuklar içeri girer.
Alp: Heh çocuklar! Ozan hadi!
Mert: Anne ne oluyor burada?
Mavi: Neden herkes üzgün?
Seyfi: Mete durmayınca biz gelmek zorunda kaldık.
Eda: Ver Seyfi sağol.Eda Mete ile içeri geçer ve Mete'yi emzirip uyutur.
Eda: Şimdi siz ikiniz Seyfi abinizle gidiyorsunuz babaannenizin evine. Biz biraz daha konuşacağız. Sabah da sizinle hazırlanıp Aylin teyzeye gideceğiz.
Mavi: Aylin teyzeye mi?
Mert: YAŞASIN!
Eda: Hadi şimdi hemen babaanneye.Çocuklar ve Seyfi çıkarlar.
Eda: Benim kararımı bekliyorsunuz sanırım. Ben seninle gelmem baba. Gelmem, gelemem. Evet Serkan'la evlenmeme beni hep mutlu etsin diye onay verdin, evet Serkan beni çok ama çok üzdü ama beni en çok da o mutlu etti. Onun sayende üç tane çocuğum oldu benim. Ben ondan asla boşanmam, boşanamam ki... Ben onunum artık, kalbim onun, her şeyim onun. Ben onu çok seviyorum.
Alp: Kızım, canım... Bak insan bazen sevgiden gerçeği göremez, kör eder sevgisi onu. Ama böyle insanlar asla mutlu olamazlar. Senin mutlu olmanı istiyorum ben sadece.
Eda: Babacım... Ben yirmi dokuz yaşındayım. Dokuz senem Serkan'la geçti benim. Neyin beni aldatacağını, neyin bana doğruyu göstereceğini çok iyi bilecek yaştayım. Tamam çok korkunç bir şeydi bana yaptığı ama sonuç olarak o beni herkesten çok seviyor baba. Bana isteyerek zarar vermez, veremez ki!
Alp: Eda kızım sana hadi dedim. Sen bazı şeyleri göremiyorsun daha.
Eda: İstemiyorum ya! İstemiyorum!
Alp: Sana hadi diyorum! HADİ!
Eda: Baba beni sevdiğim adam ve babam arasında bırakma n'olur.
Alp: AYAĞA KALK! BİRAZDAN BİR BABAN KALMAYACAK, AYAĞA KALK!
Serkan: YETER! Bağıramazsın benim karıma sen.
Alp: ŞEREFSİZ YENİ Mİ AKLINA GELDİ BİR KARIN OLDUĞU?
Serkan: Alp baba çok ağır oluyor ama.
Eda: YETEEER!Eda kalktı yerinden.
Eda: İkinizi de dinlemek istemiyorum. Susun artık be! Size ne benim kararlarımdan!? Çıkıyorsunuz şimdi! Hadi ikiniz de dışarı.
Serkan: Eda... Erteleyerek bir yere varamazsın. Bir karar vermen gerekiyor.
Alp: O senden gelecek her türlü zarara razı zaten? Kocası ne yaparsa kabul eden kadınlardan olmuş.
Eda: YETER BABA! Yeter! Kocam yaptı da sen mi teselli ettin beni sanki de konuşuyorsun!? Kocamın kocalığını beğenmiyorsun sen kendinin babalığına bak biraz!Alp kızına tokat atmak için elini kaldırır ama durur.
Alp: Eda bana yapmadığım şeyleri yaptırmaya çalışıyorsun kızım. Bak gerçekten kendimi çok zor tutuyorum. Çabuk arabaya geç!
Eda korkmuştu babasından ilk defa. Eda'nın bileğinden tutmuştu Alp. O anda Eda durdu. Şoklarla babasını izliyordu.
Eda: Sana inanamıyorum. Hiçbirinizin yanında da kalmıyorum.
Eda Seyfi'yi aradı.
Eda: Seyfi hemen çocukları buraya getirebilir misin? Hatta getirme hazırla onları, bindir benim arabaya.
Seyfi: Tamam Eda Hanım. Hemen hazırlıyorum.Eda odaya gitti ve Mete'yi hazırladı. Kendi de üzerine kabanını giydi.
Eda: Hiçbiriniz peşimden gelmeyeceksiniz!
Serkan: Eda hayır. Bu saatte seni hiçbir yere bırakmam.
Eda: Fifim sen de gelir misin bizimle?
Fifi: Gelirim tabi.
Alp: Ben sana gidemezsin dedim Eda!
Eda: YA BABA NE İSTİYORSUN! NE İSTİYORSUN BEN ANLAYAMIYORUM! Serkan'dan ayrılınca ben mutlu mu olacağım? Sen onu mu zannediyorsun? Çocuklarım ne olacak? Onlar da mı mutlu olacak? İstemiyorum hiçbirinizi görmek ya!
Ozan: Abla tamam.
Aydan: Güzelim ağlama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
RomanceHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...