Eda: Tabii ki görüşüyoruz. Hatta arayayım da konuşalım. Uzun süredir konuşmuyoruz. Belki gelir buralara yakın zamanda.
Pelin: Umarım gelir. Çok özledim onu da.Eda telefonunu çıkartırken konuşur.
Eda: Bende çok özledim. Uzun süredir konuşmayıca tabi. Arıyorum.
Eda görüntülü arar. Eda arar Ozan'ı telefon uzun uzun çalar. En sonunda Ozan telefonu açar.
Eda: Ozan Yıldız?
Ozan: Eda Bolat?
Eda: Ablasının bir tanesi, benim telefonlarım neden bu kadar geç açılıyor?
Ozan: Ablaların bir tanesi sana da günaydın.
Eda: Günaydın canım.
Ozan: AAA! Pelin abla da oradaymış.
Pelin: Merhaba Ozan.
Ozan: Nasılsın Pelin Abla?
Pelin: İyiyim küçük adam.
Ozan: Pelin Abla ya. Küçük adam artık Mert.
Pelin: Sen benim gönlümün küçük adamısın.
Ozan: İyi o zaman. Mert demişken. Nerede benim yeğenim?
Eda: Uyuyor senin yeğenin. Hayırsız dayı.
Ozan: Abla neden öyle diyorsun ki sen şimdi?
Eda: Beş aydır insan bir arar sorar öldük mü, kaldık mı, yaşıyor muyuz?
Ozan: Abla inan kafamı kaşımaya vaktim yok. Mezuniyet öncesi son sınavlar vardı. Öyle zorladı ki hocalar.
Eda: Nasıl geçti bari sınavlar, olabilecek misin mezun?
Ozan: Tabii ki evet. Hem de birincilikle.
Eda: Akıllı bıdığım benim.
Ozan: Ya abla sanki hala üç yaşındayım.
Eda: Tabi öylesin.
Ozan: EEEE siz ne yaptınız beş aydır?Eda karnını gösterir.
Eda: Bizde yaptık bir şeyler işte.
Ozan: ANAAA! ŞAKA! Abla sen ikinciye mi hamilesin?
Eda: Evet dayısı, kocaman oldu artık beş aylık.
Ozan: Cinsiyeti ne peki?
Eda: Kız.
Ozan: Ay yaşasın! İkinci kez dayı oluyorum. Hemde kız dayısı oluyorum. Abla kesin geleceğim ben doğuma. Sakın ben gelmeden doğum yapma.
Eda: He olur. Ya erken gelirse, tabi Allah korusun da "gelme" mi diyeyim?
Ozan: Ya tamam ya. Pelin Abla senin var mı çocuklar?
Pelin: Var canım ikisi uyuyor, ikisi de karnımda.
Ozan: Ay şaka! İki tane ikiz mi?
Pelin: Evet canım.
Ozan: İkinize de çok hayırlı olsun. Eniştemgil neredeler?
Eda: Onlar yemek yapmaya gittiler.
Ozan: Ha öyleli!
Eda: Ne zaman geliyorsunuz Ozan Bey?
Ozan: Bir aya anca gelebilirim Eda Hanım.
Ozan yatağa oturur. Eda arkadaki kadını fark eder.
Ozan: Hadi görüşürüz o zaman ablam.
Eda: Dur Ozan, kapatma.
Ozan: Ne oldu abla?
Eda: Ozan senin başını kaşımaya vaktin yok. Öyle mi?Ozan başıyla onaylar.
Eda: O zaman o arkada ki kadın ne Ozan? Sen eve kız mı atıyorsun yoksa?
Ozan: O mu, sen nasıl gördün onu ya? Tabii ki eve kız atmıyorum ayrıca. Saçmaladın iyice abla.
Eda: Ozan sen bizi ayakta mı uyutuyorsun, kim o kız, neden senin yatağında, neler karıştırıyorsun sen?
Ozan: Ablacım yavaş ya anlatacağım.
Eda: Anlat bekliyorum.
Ozan: Eşim Alya. Yaklaşık iki aydır evliyiz.
Pelin: NE!
Eda: NE DEDİN SEN! SEN NASIL EVLENİRSİN YA! HEM DE ABLANA BİLE SÖYLEMEDEN!
Ozan: Abla yavaş ya. Alya babasından korkuyor. Sizle tanışmaya da kendini hazır hissetmedi. Zaten okul vardı.
Eda: Yaptığını affettiriyor mu Ozan Bey?
Ozan: Ettirir ben bir geleyim oraya karımla.
Eda: Kızamıyorum ki sana da ne diyeyim?
Ozan: Canım kardeşim diyebilirsin mesela. Sevdiğine sahip çıktın aferin de diyebilirsin.
Eda: He olur. Gel buraya anlından öpeceğim senin.
Ozan: Olur canım ablam.
Eda: NEYSE OZAN YA! Kızın ailesinin haberi var mı?
Ozan: Kızın babası zengin bir adam ama çok belalı. Annesi yok. Dedi ki yakalarsa öldürür bizi. Gizli evlenelim.
Eda: Ne? Sen bizim başımıza bela mı açacaksın Ozan?
Ozan: Oraya gelince hiç sorun kalmayacak. Merak etme canım ablam. Hem Alya'yı tanıyınca inan bayılacaksın.
Eda: İyi o zaman görüşeceğiz seninle. Ayrıca Alya'nın babası seni öldürmezse ben öldürürüm. Duydun mu?
Ozan: Tamam ablacım ya. Abartma. Hadi ablalarım, iyi bakın kendinize, yeğenlerime, eniştelerime. Çok öpüyorum sizi görüşürüz.
Pelin: Görüşürüz küçük bey.
Ozan: Abla ya.
Eda: Pelin çok haklı. Bir kez daha küçük bey olduğunu kanıtladın. Görüşürüz küçük bey.
Ozan: Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
Storie d'amoreHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...