21(Olaylı Tatil)

804 61 31
                                    

Eda: Bir açıklaman var mı?
Serkan: Eda... Eda'm...
Eda: Eda'm deme bana. En azından şu an deme. Sana çok kırgınım. Sen nasıl beni ayakta uyutursun?

Aydan o sırada iki kadının da net göründüğü fotoğrafı inceliyordur.

Aydan: Ay bir dakika ya. Bunlar şey değil mi? Yaşlı olan Türkiye'nin en büyük parfüm üreticisi, öbürü de yurtdışının. Almanyalı.
Herkes: Ne?
Aydan: Doğru muyum Serkan?
Serkan: Doğrusun anne. O görüştüklerim en büyük parfüm üreticileri. Ben senin başka hiçbir yerde üretilmeyen koku karışımlarını onlara tanıttım. Seninle çalışmayı kabul ettiler. Sen sadece onlara nasıl yapıldığını anlatacaksın. Gerisi onlarda olacak. Ben sana sürpriz yapacaktım. Evlilik yıldönümümüze az kaldı ya. Onun için.
Eda: Bir dakika şimdi sen bana sürpriz hazırlıyorsan eğer neden birinin içine düşüyorsun, diğerini otelden alıyorsun?
Serkan: Şöyle ki otelden aldığım kişi yabancı. Onu sırf centilmen gözükmek ve kibar olmak için yapıyordum. Diğer kadına gelince, altmış küsür yaşında olmasına rağmen çok trol biri. Bu yüzden ona da öyle yaklaştım ki yumuşattım. Normalde bunlarla rendevu ayarlamak çok uzun sürüyor. Bende elimdeki fırsatı değerlendirmek için elimden geleni yaptım. Olay bu. Bu kadar.
Alya: Ben demiştim size ya.

Kızlar çok utanmıştır.

Pelin: Şey... Biz özür dileriz. Çok özür dileriz Serkan.
Serkan: Önemli değil Pelin ama bir dahaki sefere lütfen bana sorun. Eda'yı aldatmak benim bu dünyada yapıp yapabileceğim en son şey bile değil.

Eda çok tatlı bir ifadeyle Serkan'a bakar. Sonra sarılır.

Eda: Çok ince düşünmüşsün. Çok teşekkür ederim romantik robotum benim.

Yanağından öper.

Eda: Seni çok seviyorum.
Serkan: Ben seni daha çok.
Melo: E o zaman eniştecim bende çok özür dilerim. Baya da sert vurdum.
Serkan: Gavura vurar gibi vurdun Melo.
Melo: Özür dilerim. Affet beni.
Serkan: Gel buraya.

Serkan kollarını açar, sarılırlar.

Pelin: Anıl.
Ceren: Sende affet bizi.
Anıl: Affettim ama bakın bir daha olaya yan rolleri karıştırmayın. Başrollerle işinizi çözün.
Pelin: Tamam. Barıştık mı?
Anıl: Barıştık tabii ki.

Pelin ve Anıl da sarılır.

Melo: E o zaman her şeyi tatlıya bağladığımıza göre artık biz gidelim. Gençler de yalnız kalsın.
Eda: Yok, ya. Saat daha erken. Kalın biraz daha.
Melo: Peki.

Birkaç saat daha takılırlar. Sonra herkes evlerine dağılır. Serkan evde oğlunu yatırır. Sonra da kızını sever.

Serkan: Sen Melek misin ya? Güzel kızım benim, bal kızım benim, tatlı kızım benim.

Eda da birazdan yanlarına gelir.

Eda: Serkan parfüm işini ne yapacağız peki?
Serkan: Sen bir marka olacaksın. Eğer onlara işimizi bağlayabilirsek.
Eda: Yaşasın ya! Ben çok teşekkür ederim. Yani evde kendimce yaptığım kokuları böyle bir şeye dönüştürmek hiç aklıma gelmemişti. Çok mutlu ettin beni, çok teşekkür ederim.
Serkan: Ne demek hayatım. Tabi ben sürpriz olmasını isterdim ama kızlar olayı hemen çakmış.
Eda: YAA ne sandın sen bizi?
Serkan: Kadınların kafaları çok başka çalışıyor gerçekten.
Eda: Evet, aynen öyle. Bizden ne uçan kurtulur ne de kaçan?
Serkan: Hıı. Sende böyle olacak mısın kızım? Böyle annene mi çekeceksin, he babacım?

Mavi güler.

Serkan: Yaramaz kız seni.

Eda da güler sonra.

YILDIZLARA BAK 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin