81(-Yapma!)

256 18 37
                                    

Aradan bir hafta geçmişti. Serkan'ın canı çok sıkkındı. Eda hala hiçbir şey hatırlamıyordu. Zaten yeni yeni toparlanıyordu Eda. Ateşi iki gündür normal seyrindeydi. Serkan da artık dayanamayınca anlayınca erkeklerle biraz kafa dağıtmaya gitmeye karar vermişti. Eve geldiğinde çok sarhoştu...

Eda: Sen neredesin? Saat kaç olmuş? Pişt!
Serkan: Ben uzaydayım. Uzaydan geldim.
Eda: Hiii! İçki mi içtin sen?

Eda Serkan'ın yanına yaklaştı.

Serkan: İçtim aşk şarabını. Hemde nasıl içtim biliyor musun? Lıkır lıkır!
Eda: Ne kadar iyi yaptın aferin sana! Yürü Allah aşkına!

Eda Serkan'ı yukarıya götürmeye çalıştı. Uzun uğraşlar sonucu bunu başardı ama Serkan odalarına girince kapıyı kilitledi.

Serkan: Bu kapı kilitli kalacak! Bu gece seninle işimiz var.
Eda: Pardon ne işimiz var? Ne işimiz olabilir seninle.
Serkan: NE DEMEK NE İŞİMİZ OLABİLİR? Biz seninle karı kocayız. Ben kaç gündür eyvallah diyorum sana ama artık eyvallah falan yok, bitti.
Eda: Serkan ne diyorsun sen?
Serkan: Ölüyorum diyorum.

Serkan Eda'yı kolonla dolap arasında kalan küçük duvarla arasına almıştı.

Serkan Eda'yı kolonla dolap arasında kalan küçük duvarla arasına almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önce hırkasını çıkardı.

Serkan: Dayanamıyorum artık dayanamıyorum! Bu gece o gece anladın mı?
Eda: Serkan yapma...

Serkan Eda'nın boynunu öpmeye başlamıştı bile. Eda ise kaskatı kesilmişti.

Eda: Yapma...

Serkan iyice şiddetli öpüyordu. En son Eda'yı kolundan yatağa fırlattı.

Serkan: Hadi artık karım olma vakti.
Eda: Serkan hayır yapma!

Eda'nın doğrulmasına fırsat olmadan Serkan Eda'nın üstüne uzanmıştı bile. Eda sadece "yapma" diyebiliyordu. Serkan şu an o kadar sarhoştu ki...

Eda'nın pijamasından omuzunu sıyırdı ve öpmeye devam etti. Eda tir tir titriyordu karşısında.

Eda: Bırak beni.
Serkan: Sus!

Serkan Eda'nın üstünü çıkardı.

Eda: Yapma Serkan... Yapma...

Serkan Eda'nın boynundan öperken ve elleri Eda'nın şortuna giderken kendine geldi. Tuttuğu şortu bıraktı ve hemen doğruldu.

Serkan: Ne yaptım ben? Ben ne yaptım? Eda, Eda çok özür dilerim Eda.

Eda şoka girmişti.

Serkan: Eda canım bak gerçekten istemeyerek oldu. Çok özür dilerim Eda, güzelim.

Eda kendine gelince hızlıca üstünü alıp yataktan kalktı.

Eda: Dokunma bana!
Serkan: Eda gerçekten çok özür dilerim.
Eda: Çık dışarı çık!

YILDIZLARA BAK 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin