41(Kırık Kalpler)

503 45 29
                                    

Yeni yılın ilk bölümüüü 🎉🎉🎉
Herkese iyi yıllar
Bol kalpler
Çok gülücükler

Alya: HAAAYIR!

Alya silah sesinden sonra gözünü açar ve Eda'yı sapasağlam görür.

Alya: Eda abla iyi misin?
Eda: İyiyim kuzum.
Alya: Baba bırak onu.
Muzaffer: Kızım bırakacağım tabii ki. Ozan Bey'in ablası başımızın tacıdır.
Alya: Nasıl?
Muzaffer: Şimdi Eda Hanım bu iki gencin boşanması lazım.
Eda: Sebep?
Muzaffer: Çünkü ben öyle istiyorum.
Eda: İnsanlar senin isteğinle boşanıp, senin isteğinle mi evlenecek?
Muzaffer: Benim kızım öyle evlenecek.
Eda: Boşanmazlarsa ne olur?
Muzaffer: Ne olur biliyor musun? Senin o bir tanecik kardeşini öldürürüm. Daha önce adam öldürdüm, yine öldürürüm.

Eda ürperir.

Eda: Benden ne istiyorsun?
Muzaffer: HEH SONUNDA! Aynı dilden konuşmaya başladık. Senden bir şey istiyorum prenses. Eğer senin bu kardeşin davayı çekişmeliye uzatırsa onun aleyhine şahitlik yapacaksın.
Eda: PARDON?
Muzaffer: Kardeşini kötüleyeceksin. Asla mutlu olmadıklarını, kardeşinin kızımı sürekli dövdüğünü ve hakaret ettiğini söylersin.
Eda: Öleceğimi bilsem yine de böyle bir şey yapmam!
Muzaffer: Çocuğun var mı?
Eda: SANA NE!
Muzaffer: EDA HANIM benim canımı sıkmayın. Her an elimden bir kaza çıkabilir.
Eda: Var iki tane. Ne yapacaksın bu bilgiyi acaba?
Muzaffer: Eğer dediklerimi yapmazsan bir bakmışsın bir gün bir çocuğunu kaçırmışım, bir gün kocanı öldürmüşüm, bir gün sevdiğin birini.

Eda çok korkmuştur. Ozan'ın mutluluğu için canını verirdi ama ailesine bir şey olmasına asla izin veremezdi.

Eda: Tamam, kabul. Benim kardeşim zaten bir tarafın bitirdiği evliliği sürdürmez.

Muzaffer: Güzel! Alya bu arada boşanma süreni üç aya çıkardım. Bir işim var. Üç ay Paris'te olacağım ama döndüğümde senin boşanmış olmanı umuyorum.
Alya: Gidişin olsun da dönüşün olmasın inşallah.
Muzaffer: Efendim?
Alya: Güle güle diyorum babacım.
Muzaffer: Görüşürüz! Hanımları yolcu edin bakalım korumalar.

Eda ve Alya'yı dışarı çıkartırlar. İkisi de Eda'nın arabasına geçer.

Eda: Şimdi sormuyorum, sormayacağım. Sakin bir yere gidene kadar bu yaşadıklarımız için mantıklı bir açıklama düşün Alya!

Eda dağ evlerine getirir Alya'yı. İçeri geçip otururlar. Eda bir kahve yapar tir tir titreyen Alya'ya.

Eda: Tamam geçti, gitti, bitti. Sakin ol artık. Hadi anlat bana artık. Neler oluyor?
Alya: Babam işte boşanmazsam Ozan'ı öldürmekle tehdit ediyor beni.
Eda: Ozan'la derdi ne?
Alya: Ozan'la bir derdi yok. Sadece işte ben onun sınırlarından çıktım. Bunu hazmedemiyor. Küçüklüğümden beri o ne derse hep onu yaptım. Bütün kötülüklerine... Anneme yaptıklarına rağmen...

Alya iyice ağlamaya başlar. Eda sarılır ona.

Alya: Ben hep mutlu bir ailem olsun istedim ama olmuyor, olmayacak da. Kurtulamayacağım bu adamdan.
Eda: Alya tamam ağlama artık tamam.
Alya: Ben ne yapacağım Eda abla?
Eda: Bilmiyorum. Allah kahretsin bu sefer hiçbir şey bilmiyorum.
Alya: Bir şey bilmeye gerek yok ki. Yapılacak tek bir şey var. O da boşanmak.
Eda: Alya benim kardeşim seni çok seviyor. Gerçekten herkesten çok seviyor. Boşanmayı kaldıramaz.
Alya: Kaldırmak zorunda. Ne yani ölsün mü?
Eda: Ozan senin için canını verir ama sen ona kıymazsın değil mi?
Alya: Kıymam, kıyamam, hiç kıyabilir miyim?
Eda: O zaman yapılabilecek tek bir şey var.
Alya: Boşanmak. Sizinle olan bütün bağımı kesmek.

YILDIZLARA BAK 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin