Bir Sene Önce
Aydan: Ya nasıl kaybedersiniz küçücük çocuğu? Nasıl başardınız bunu? O daha ufacık.
X: Aydan Hanım benzinlikte ödeme yaparken çekiştirdi kollarımdan koşarak dışarı çıktı. Bekle dedim, tamam dedi. Çıktığımda bulamadım.
Aydan: Allah kahretsin! Kovuldun! Git buradan.Adam gider.
Seyfi: Aydan Hanım benzinliğin kamera kayıtları bozukmuş. Hiçbir iz yok.
Aydan: Sen şaka yapıyorsun!
Seyfi: Bozukmuş vallahi.
Aydan: ALLAH KAHRETSİN! Ufacık çocuk, nereye gider?
Seyfi: Biz bu işi sessiz sedasız çözemeyeceğiz Aydan Hanım. Ben herkese haber veriyorum.
Aydan: Ver çabuk ver. Eda ve Serkan'ı arama sakın.Seyfi herkesi aramaya başlar.
Aydan: Mavi... Neredesin babaannem? Neredesin güzel kızım?
Yarım Saat Sonra
Alp: Haber var mı? Haber var mı torunumdan?
Ozan: Baba sakin ol.
Pelin: Aydan teyze olay nasıl olmuş?Aydan tüm olayı anlatır.
Aydan: Olay bu! Hiçbir şekilde kamera kayıdı da yok.
Melo: İyi de biz nasıl ulaşacağız o zaman?
Pelin: Bulamayız ki öyle.
Alp: Ah kızım...
Ozan: Baba tamam.
Anıl: Polise haber verdiniz mi hala?
Aydan: Yok oğlum daha vermedik.
Anıl: Ben hemen arıyorum.
Aydan: Benim yüzümden oldu her şey! Tüm suçlu benim.
Ceren: Aydan teyzecim neden senin yüzünden olsun? Şoförün yaptığı ihmal.
Aydan: Ah kızım...
Engin: Sormaya çok korkuyorum ama Eda ve Serkan'ın haberi var mı?
Aydan: YOK! Sakın hiçbir şey söylemeyin. Mahvolurlar buraya gelene kadar.
Melo: Gelince de mahvolacaklar zaten.
Ozan: Yahu demeyin öyle! Bulacağız Mavi'mizi. Gerekirse tüm kapıları çalacağız. Yine de bulacağız kızımızı.
Alya: Bulacağız evet!
Anıl: Beyler kalkın hadi olay yerine gideceğiz.
Pelin: Biz de gelelim.
Anıl: Pelin siz burada kalıyorsunuz! Çocukların ve halamın yanında. Konu tartışmaya kapalı güzelim. Alp amca sen de buradasın.
Alp: Oğlum haber edin.
Ozan: Alya babam sana emanet.
Alya: Burada aklınız kalmasın. Hayırlı haberlerle gidin, hayırlı haberlerle dönün inşallah.Erkekler giderler.
~
Eda: Serkan bundan alalım. Mavi bunları çok seviyor.
Serkan: Bunlar yoksa çok istediği kalemler mi?
Eda: Evet Serkan.
Serkan: Alalım aşkım. Zaten özel olarak istemişti bizden.~
Anıl: YAHU KARDEŞİM! O zaman bize birkaç saat önce bulduğunuz kayıp eşya varsa onu gösterin.
X: Abi bir şey var. O da bileklik.
Engin: E göster!Adam bilekliği getirir.
Anıl: Ozan bak bakayım. Bu Mavi'nin di mi? Ben kolundan hiç çıkartmıyordu diye hatırlıyorum.
Ozan: Evet Anıl abi. Mavi bunu kolundan hiç çıkartmazdı.
Anıl: Çocuk kaybolalı üç saat oldu.
Engin: Normal bir araba üç saatte bu trafikte çok yakınımızda olmalı.
Anıl: Ozan Atakan'a haber ver. En fazla 50 kilometre gitmiş olabilirler. İlk hedef bu benzinlikten elli kilometre açılmak.
Anıl: Biz de gidiyoruz.Anıl adama Mavi'nin fotoğrafını verir.
Anıl: Buraya bu çocuk gelirse bizi arıyorsun. Eğer aramazsan ben seni bulurum ve aramadığına bin pişman olursun. Hadi Beyler! Yollardaki tüm kamera kayıtlarını, tüm arabaları incelememiz lazım. Ferit, Ozan bu iş sizde! Siz bizden çok daha fazla dikkatlisiniz. Engin, kardeşim bizde sahada çalışacağız Atakan ilke birlikte.
Tam sekiz saat hiç durmadan ararlar.
Anıl: YOK! ALLAH KAHRETSİN! Hiçbir yerde yok! Yer yarıldı içine girdi sanki çocuk!
Engin: Abi biz böyle bulamayız bunu. Savcılığa taşımamız lazım bu olayı.
Atakan: Yirmi dört saat geçmesi lazım aradan.
Anıl: Atakan savcılığa başvur. Daha fazla bekleyemeyiz. Çocuğun ne annesi burada ne babası.
Atakan: Peki halletmeye çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
Roman d'amourHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...