İki Ay Sonra
Bolat ailesi akşam yemeği masasındaydı. Eda Aydan'a "hadi" dercesine bakar.
Mert: Anne ben doydum.
Eda: Tamam annecim. Hadi git biraz televizyon izle. Bugün izin veriyorum sana.
Mert: YAŞASIN!Aydan'ın söylemek için artık hiçbir engeli kalmamıştı.
Aydan: Oğlum.
Serkan: Efendim anne?
Aydan: Benim sana bir şey söylemem lazım.
Serkan: Dinliyorum.Aydan yutkunur.
Aydan: Ama kızmayacaksın.
Serkan: Kızacağım bir şey mi?
Aydan: Yani ne tepki verirsin şu anlık bilemiyorum.
Serkan: Tamam anne, kızmayacağım. Söyle.
Aydan: Oğlum benim iki senedir bir ilişkim var.Serkan portakal suyunu yudumluyordu. Boğazında kaldı. Öksürmeye başladı. Eda hemen kalktı ve sırtına vurdu. Serkan Bir dakika sonra kendine geldi.
Serkan: NEY! NEY! NEY! Bana lütfen yanlış duyduğumu söyleyin.
Aydan: Doğru duydun oğlum. Yanlış duymadın. Kendisi çocukluk arkadaşım.
Serkan: Anne babam öldü diye biriyle evlenmen ne kadar doğru?
Aydan: Oğlum baban öleli yirmi sene oluyor. Hem bende sıkılıyorum yalnızlıktan.
Serkan: Sen yalnız değilsin ki? Hepimiz birlikte yaşıyoruz.
Eda: Serkan anlasana işte. Biz başka sevdiği adam başka. Artık bir hayat arkadaşına ihtiyacı var annemizin.
Aydan: Aynen öyle.
Serkan: Kızlara söyledin mi? Ne dediler?
Aydan: Söyledim. Vallahi senden olgun karşıladılar. Tamam dediler.
Serkan: Ben tamam demiyorum. Olmaz. Katiyen olmaz.
Aydan: Oğluuum...
Eda: Serkaaaaan...İkisi de Serkan'a masum masum bakıyordular.
Serkan: Hayır, hayır bakmayın bana öyle.
İyice gözlerini büyültürler.
Serkan: İyi o zaman. Yarın akşama çağır herkesi. Bizde bir tanışalım. Sonrasına bakarız.
Aydan: Sen bir tanesin.Aydan hemen oğluna sarılır.
Eda: E anne o zaman başlayalım hazırlıklara.
Aydan: Evet, evet hadi kızım.Eda ve Aydan yemeklerini bitirmeden masadan kalkarlar.
Serkan: Yemeklerinizi bitirseydiniz bari!
Aydan ve Eda yarın için önceden hazırlanması gereken her şeyi hazırlarlar. Eda musmutlu evine döner. Serkan kızını uyutmuş, oğluna ödev yaptırıyordu. Biraz sonra birlikte Mert'i birlikte uyuttular. Sonra köşeli koltuklarına geçtiler. Eda Serkan'ın göğsüne yattı.
Eda: Aydan anne çok mutlu oldu. En doğru kararı verdin aşkım.
Serkan: Hiç içime sinmiyor ama yarın bir bakalım.
Eda: Serkan bak biz mutluyuz, çok mutluyuz ve yedi senedir (evliliklerinin beşinci yılı, sevgililikle birlikte yedi) en büyük destekçimiz kim? Aydan anne. Mutluluğu en çok o hakediyor. O bize hep destek oldu, bizde ona olalım. Ayrıca her kararımıza da saygı duydu.
Serkan: Haklısın aslında. Bakalım artık. Nasipse olur.
Eda: Nasipse olur tabii ki de sen yollarına taş koyma da.
Serkan: Tamam koyamayacağım.Eda'nın yüzü düşer.
Serkan: Ne oldu sana güzelim? Astın yüzünü.
Eda: İçimde değişik bir his var.
Serkan: Nasıl bir his?
Eda: Kötü... Çok kötü... Karanlık...
Serkan: Nasıl kötü yani?
Eda: Serkan ben çok korkuyorum. Her an mutluluğumuz bozulacak gibi hissediyorum. Sanki yakın zamanda çok büyük bir fırtına kopacak da biz o fırtına da yine savrulacağız.
Serkan: Korkma... Korkma meleğim. İçindeki hisler, korkuların hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama biz, ikimiz her şeyin üstesinden geliriz. Her şeyi başarırız.
Eda: Ben bize zaten güveniyorum ama... Neyse.
Serkan: A bir dakika. Sen annemin bir ilişkisi olduğunu biliyor muydun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
RomanceHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...