Melo-Cem Düğünden birkaç saat sonrası oynat bakalım;
Serkan: Karıcım sabret, geliyoruz az kaldı.
Eda: Ah Serkan... Canım çok yanıyor.
Ayfer: Az kaldı papatyam, sabret.
Anıl: Abi hadi!
Aydan: Oğlum hadi.
Eda: Acele etmeyin, yine kaza yapmayalım. Ah... Daha suyun gelmedi.
Ayfer: Sus kız!
Serkan: Az kaldı, beş dakika en fazla.Eda hüngür hüngür ağlıyordu acıdan. Serkan da zor tutuyordu kendini. Dayanamıyordu sevdiği kadının acısına. Çok geçmedi vardılar Adile'nin doktorluk yaptığı hastaneye.
Anıl: Sedye getirin çabuk! SEDYE!
Sağlık görevlileri sedye getirdiler hemen.
Görevli: Kaç aylık hamile? Doktorunuz bu hastanede mi?
Serkan: Adile Çiçek doktorumuz. Sekiz ay bir haftalık hamile.
Görevli: Doktoru çağırın çabuk.Eda'yı bir odaya alırlar. Adile hemen gelir yanına.
Eda: Adile canım çok acıyor.
Adile: Eda sabret hemen bir ultrason çekeyim.
Eda: Çabuk ol Adile!Adile hızlıca ultrason makinesini çalıştırır. OOO bebeğimiz doğum pozisyonuna geçmiş bile.
Eda: NE‽ Şimdi doğacak mı yani? Benim daha suyum gelmedi.
Adile: Hissetmemişsindir belki. Eda açılman da çok az. Sana şimdi suni sancı vermemiz lazım.
Eda: ADİLE! Bebeğime bir şey olur mu?
Adile: Allah bilir orasını ama doğuma üç hafta kalmış. Şu saatten sonra bebeğe bir şey olması çok düşük bir ihtimal. İki üç gün kuvezde kalır en fazla.
Eda: Tamam AAHH...
Adile: Hemen ebeyi de çağırıyorum. O senin başında duracak.Adile suni sancıyı bağlar Eda'ya.
Eda: ADİLE! AHH!
Adile: Yapacak bir şey yok Eda.
Eda: AHH Serkan!Ebe girer odaya.
Ebe: Geldim Adile hocam.
Adile: Hoş geldin. Hasta benim yakın arkadaşım. Çok az açılması var. Bebek doğum pozisyonuna geçmiş. Sancıyı bağladım. Sen burada dur olur mu?
Ebe: Tabi tabi merak etmeyin.
Adile: Edacım Allah kolaylık ve sabır versin. İnşallah doğumunu bir avazda gerçekleştirebilriz.Adile odadan çıkar.
Serkan: ADİLE!
Ayfer: Adile! İyi mi Eda?
Aydan: Kızımın durumu nasıl?
Adile: Suni sancıyı bağladık. Açılmasının artması gerekiyor. Şu an çok az açılması var ve bebek doğum pozisyonuna geçmiş.
Serkan: Doğacak yani?
Adile: Ya bugün ya yarın.
Aydan: Ay...
Serkan: Erken doğum olursa Eda'ya bir şey olur mu?
Anıl: Ulan doğuma üç hafta kalmış. Daha bir şey olur mu'su mu kalmış?
Adile: Doktor musunuz?
Anıl: Evet, ben genel cerrahım.
Adile: AA öyle mi? Neyse ben genel bilgilendirme geçeyim. Şu saatten sonra tabi Allah büyük ama her şey normal seyrinde ilerlerse bebek en fazla 2-3 gün kuvezde kalır. Siz yanına girebilirsiniz oda zaten çok geniş. Ebe Hanım beni çağıracak zaten.
Serkan: Tamam Adile sağol.Serkan hemen içeri geçer, Eda'ya sarılır.
Serkan: Aşkım...
Eda bütün yorgunluğuyla konuştu.
Eda: Serkan...
Serkan Eda'nın elini tuttu. O sırada diğerleri de odaya girdi.
Aydan: Kızım iyi misin?
Ayfer: Papatyam!Tam o anda Ozan ve Alya da girdiler odaya. Sadece onlar gelmişti. Diğerleri çocuklarla ilgilenecek, onları eve götürecekti. Kemal de gece gelecekti hastaneye.
Ozan: Abla! Ablam iyi misin?
Eda: Ozan...Ozan da Eda'nın diğer elini tutar.
Eda: Canım çok yanıyor.
Serkan: Sabret güzelim, sabret. Bu da geçecek.
Eda: Biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
RomanceHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...