İlk Gece
Eda üzerinde Serkan'ın tişörtü ile banyodan çıktı ve yatağa oturdu. Serkan arkadan yavaşça sokulup Eda'nın boynunda öptü.
Serkan: Nasılsın bir tanem?
Eda: İyiyim.Serkan Eda'nın bakışlarını kaçırdığını görünce sordu.
Serkan: Güzel gözlüm kaçırma gözlerini benden. Ben onlarsız yaşayamam.
Eda: Serkan utanıyorum.
Serkan: Güzelim benden mi utanıyorsun? Artık utanacak hiçbir şeyimiz kalmadı bir tanem.
Eda: Bilmem ki işte utanıyorum.
Serkan: Gel bakayım şöyle.Serkan oturur pozisyondaydı. Eda da başını, Serkan'ın göğsüne koydu.
Serkan: Neler hissediyorsun güzelim?
Eda: Acıdı ama çok güzeldi.
Serkan: Çok acıdı mı?
Eda: Yani ben çok heyecanlıydım.
Serkan: Fark ettim. Sana bir şey söyleyeyim mi? Ben de çok heyecanlıydım. Biliyorsun ki benimki de ilkti ama tabi seninkiyle asla bir tutulamaz.
Eda: Çok zor ama çok güzeldi... Sence?
Serkan: Muhteşemdi!
Eda: Ama bir o kadar da garip bir his: Bütünlük hissi. Muhteşemdi!
Serkan: Seninle olan, seninle yaptığımız her şeyde olduğu gibi.
Eda: Beklediğine değdi Yani değil mi Serkan Bolat?
Serkan: Değmez mi hiç Eda Bolat? Dünyalar benim oldu.Sustular bir süre. Serkan Eda'nın saçlarını seviyordu. Eda onun kucağında kayboluyordu, küçücüktü. Bu durumun onun için ne kadar garip olduğunu anlayabiliyordu Serkan. Eda'yı yanında ilk defa bu kadar ürkek, savunmasız, sakin görmüştü. Eda ona karşı olan tüm duvarları indirmişti çoktan.
Serkan: Eda biraz önce yaşadığımız şeyden pişman değilsin değil mi?
Eda Serkan'a şaşkınca baktı.
Eda: Olmalı mıyım?
Serkan: Ciddiydim ben.
Eda: Değilim. Sanıyorum burada aslında "Beni seçtiğin için pişman mısın?" demek istedin. Seni seçtiğim için de, senin olduğum için de hiç pişman değilim. Seni çok seviyorum, sana çok güveniyorum.Serkan'ın gözleri dolmuştu.
Eda: Gözlerin doldu.
Serkan: Mutluluktan. Eda sana söz veriyorum. Ben sana hep "iyi ki" dedirteceğim. Seni hep mutlu edeceğim.
Eda: Ben de seni. Ben ilk defa bir insana bu kadar duvarlarımı indirdim. Ben sensiz yapamam Serkan Bolat.Eda Serkan'ın dudaklarına kapandı.
—————————
Serkan: Güzelim...
Serkan yaklaştı Eda'ya.
Serkan: Sen çok güzelsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA BAK 💫
RomanceHeyyo! Bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım. Tabii ki Sen Çal Kapımı dizisinden esinlenerek yazdım. Fakat orada senarist EdSer'i sürekli ayırıyor. Ben de buna çok sinir oluyorum. Hikayemize EdSer evli ve çocuklu olarak başlayacağız. İleri de ne...