Nastalo první chladné ráno tohoto roku. Přišlo dříve než jindy, už pátý den školy. Harry vstával dobře, na ošetřovně se vyspal do sytosti a zatím ani nemusel trávit noční hodiny nad domácími úkoly.
Vzbudil Rona přesně šťouchaným rýpancem pod žebra a oblékl se. Pak počkal, až se kamarád úplně probere, aby se s ním mohl vydat na snídani.
Hermiona už na ně čekala. Oběma jim nabrala vajíčka a toasty, i když Ronovi, pravda, mnohem větší porci. Harry jí poděkoval a pustil se do snídaně.
Zrovna když si do pusy strkal první sousto, přiletěly sovy. Před Hermionu spadl výtisk Denního Věštce a před Rona dopis z domova. Harry nedostal jako obvykle nic.
Hermiona se podívala na první stránku a přidušeně vyjekla.
"Co se děje?"reagoval hned s obavou Harry.
"Podívej!"
Harry si vzal noviny a podíval se na ně. Na titulní straně byla vyfocena nějaká budova, pobořená, nad kterou se vznášelo znamení Zla. Podíval se na článek a začal číst:
VRAŽDA MINISTRA KOUZEL
Včera, v 22 : 15 byl napaden dům ministra kouzel Korneliuse Popletala. Ministr byl zavražděn kletbou Avada Kedavra a podroben mučení kletbou Crucius, stejně jako jeho manželka a dvě dcery. Jediný, kdo útok přežil, je minisrův nevlastní syn, Seterhardt Teppich, který byl tou dobou mimo dům.
K útoku se otevřeně přihlásil Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovovat, a skupina černokněžníků kolem něj, známá pod souhrným označením Smrtijedové. Byla vypsána odměna za hlavu Belatrix Lestrangeové a Rudolphuse Lestrangea, kteří se podle očitých svědků podíleli na vraždě. Další Smrtijedy se nepodařilo identifikovat.
V tuto chvíli je tedy kouzelnická Anglie bez ministra. Kdy budou další volby, nebo kým bude funkce obsazena zatím není jisté. Více o kandidátech na post ministra kouzel str. 2, více o útoku str. 3, život a dílo K. Popletala str. 4..."Voldemort zabil Popletala?"řekl nevěřícně Harry a hodil článek Ronovi,"proč by to dělal? Vždyť mu Popletal svým přístupem jen pomáhal-..."
"Já nevím, Harry", řekla zoufale Hermiona,"ale jedno je jisté-...Voldemort si začíná troufat. Bojím se-...bojím se že už brzy zaútočí na ministerstvo!"
"Hele,"zamumlal najednou Ron, který si jejich rozhovoru vůbec nevšímal,"nejmenuje se náhodou Teppich Set?"
"Ukaž", řekla Hermiona a vzala mu noviny. Rychle si prošla článek a nakonec zaraženě řekla,"no ano. Remus se nezmínil, že je Set syn ministra-..."
"Pravděpodobně", nadechl se Ron k nějakému vysvětlení, ale Hermiona ho přerušila výkřikem:"Proboha, před pěti minutami začala Obrana!"
Popadla své věci, práskla novinami o stůl a pelášila na hodinu. Harry s Ronem se na sebe jenom podívali, a vyrazili bleskovou rychlostí za ní. Když doběhli před učebnu Obrany, byli dost udýchaní.
Vrazili se zaklepáním do třídy a začali se omlouvat. Hermiona chrlila omluvu rychlostí blesku a Ron jí přikyvoval. Harry se však nejdřív podíval po třídě a spatřil spoustu křenících se obličejů.
Pohled mu doputoval ke katedře. S překvapením zjistil, že Alexa tam ještě není.
"Rone, Hermiono", zarazil rychle přátele a ukázal ke katedře. Oba se zastavili, zjistili že tam není profesorka, uvědomili si, že se jim celá třída směje a posadili se do první neobsazené lavice.
To už přišla Alexa a hodina začala. Proslovem, jak jinak.
"Všichni, kteří teď sedí v těchto lavicích, v téhle třídě, zvládli Náležitou Kouzelnickou Úroveň alespoň Nad očekávání. To znamená, že už s Obranou máte jisté zkušenosti. Někteří z vás menší, někteří větší, to není důležité. Důležité je, že tam venku, mimo školu, žije stvůra.
ČTEŠ
Profesore, pozor Potter
FantasyPovoleno od Autorky. Na tento příběh si neberu žádná práva jen jsem smutná že už není zde na Wattpadu. Dlouhou dobu jsem ji hledala a když jsem ji našla nenechám si to jen pro sebe. Takže tady vám představuji "Profesore, pozor Potter". Tento příběh...