On dört

9K 674 108
                                    


Yazar Notu: 

Otuzuncu bölümü yazarken size bakıyorum:

Otuzuncu bölümü yazarken size bakıyorum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---

Kirpi gibisin çocuk

Her tarafın diken

Kim elini uzatsa delik deşik

Üstelik sen de kan içindesin 



Bugün herkesten önce gelmiştim. Annem ve kendime kısaca tost yapıp sinirle yemiştim tostu. Aslında diyet programıma uymam gerekiyordu ama kimin umurunda! Soyunma odasında üzerimi giyinmiş şimdi çoraplarım ve ayakkabılarımı giyecektim. Herkes yavaş yavaş soyunma odasına giriyordu. Onlar soyunurken erkenden ısınma yapmaya gidecektim. Kapıdan içeri keyiften ortadan ikiye ayrılacak Devrim ve yanında sinirli olduğu belli olan Oğuzhan içeri girmişti.

Devrim çantasını gelişigüzel dolabının önüne attı. "Bence sen bizim kızgın kuşumuzu dinleyecektin kankaa."

Umarım o kuş ben değilimdir yoksa cidden bu adamın götü ile ağzının yerini değiştireceğim.. Zaten bana mesaj yazmak için kullandığı o parmaklarını teker teker koparmak gibi planlarım vardı. Bir de kuşum muhabbeti çeken ağzı için bir plan yapamazdım.

Devrim benim varlığımı fark etmiş olmalı ki bana doğru döndü. Fark etmesi için gözlerimi ona dikmeseydim daha iyi olacaktı ama neyse.

"Bak işte kuşumuz tam burada."

İki tür insan vardır bu hayatta.

Birincisi sorunlarını konuşarak çözen insan.

İkincisi ise sorunlarını kavga ederek çözen insan ama ben üçüncü şıktım.

Üçüncü şık ise sorunlarını katil olarak çözen insan. Devrim'e doğru uçuşa geçmek için ayaklandım, kapının gürültü ile açılması hareketlerimi engelledi. Kapıdan içeri Çınar öyle bir girdi ki... İçerideki herkes dona kalmıştı. Bir kişi hariç, o da Devrim'di.

"Kaaankkaaa..."

Çınar ona sert bakışlarını gönderdi. Hemen yanımda olan dolabının altına çantasını koyarken yüzünden ve hareketlerinden ben sinirliyim diyordu. Devrim'e doğru attığım o adımı geri çektim.

"İyi misin?"

Devrim, Çınar'a sorusunu yöneltirken Can Polat beline bir havlu bağlamış soyunma kısmına gelmişti. "Ne oldu lan? Hangi hayvan herif kapıyı kırmaya çalıştı?"

volleyball men - bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin