Yazar Notu:
İkinci kısmın en uzun bölümlerinden biri.
Alırım bir kiss.
Bölüm şarkısı: Yaşlı Amca – Yakamoz güzeli.
.
.
Kafam cam kırıkları ile dolu doktor.
Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor...
.
Devrim tarafından sürüklenip daireden çıkarıldığımda ayakkabımı giymek için sabırsızca başımda bekleyen sarışına kısa bir bakış attım. Ayakkabımı tamamen giydikten sonra asansörün düğmesine basıp kapının açılmasını sağladı. Şu an onunla dört duvar arasında kalmak hiçte mantıklı gelmiyordu ama mecbur bir şekilde asansöre bindim. Devrim kollarını göğsünde birleştirmiş öyle duruyordu. Gözleri asla bana değmiyordu. Yanına geçtiğimde kapı kapanmıştı, sırtımı aynaya yaslayıp göz ucu ile Devrim'e bakıp hızlıca gözlerimi ondan çektim. Tanıdığım Devrim'den oldukça uzaktı. Bu mimiksiz ifadesini en son gördüğümde Ogün'ün yüzüne kamera fırlatmıştı. Bir anda yüzündeki tüm mimikler silinmişti.
Sessiz geçen bir asansör macerasından sonra Devrim tekrar tişörtümün etek kısmından tutup beni asansörden çıkmak için çekiştirdiğinde neden bunu yaptığını sorguladım. Tam olarak bana yakışmayan bir şekilde kuyruğunu kıstırmış kedi gibi peşinden geliyordum zaten. Tişörtümden tutmasına gerek yoktu. Ona ciddi anlamda hak veriyordum. Masada geçen son konuşmaların dozu biraz kaçırdığının farkındaydım. Aynı şey bana yapılsaydı şu an katil olarak kırmızı bülten ile aranıyor olurdum.
Bu sarışın niye tişörtümden tutuyordu beni?
"Tişörtümü sündürdün." Tişörtümü ondan kurtarmak için tişörtümü çektiğimde Devrim tarafından daha güçlü bir şekilde çekilen tişörtüm ile bedenim ona doğru çekilmişti. Alnım dudaklarına çarptığında kafamı geri çekip ona baktım.
"Sinirliyim sana, elini tutmayacağım, tişörtünü tutacağım."
Cidden Devrim'in el ele tutuşma fetişi olduğunu düşündüğüm dakikalarda cebinden arabanın anahtarını çıkarıp tuşuna bastı. Otoparkın içinde öten arabayı görüp ona doğru ilerledi. Tişörtümden tutup beni de peşinden getirmeyi ihmal etmiyordu. Diğerlerinin amacını bilmiyordum ama benim amacım Devrim'in kıskanmıyorum cringesini kırmaktı. Şu ana kadar hiç aklıma onun kıskanç biri olacağı aklıma gelmemişti bile. Ama diğerlerinin tavırlarını düşününce onlarında Devrim'in üzerine oynadıklarını anlamak zor değildi. Bu yüzden ortamda sessiz kalmıştım. Benim işimi zaten diğerleri yapıyor, Devrim ile uğraşıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fiksi Penggemar[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...