Yazar Notu:
Kırkıncı bölümü yazarken size bakıyorum;
---
Bazı acıların çünkü, cümlesi olmaz
Sözlükler, kimi manaların yükünü kaldıramaz.
Hera, Ayna grubunun şarkılarından oluşan bir playlist açıp masasının başına oturduğunda kendini bu dünyadan soyutlamak için elinden geleni yapıyordu ama aklında dönüp duran o düşünceleri engelleyemiyordu. Genel olarak resim çizmek onu bu dünyadan alıp başka diyarlara götürürdü ama şu an bunu yapamıyordu.
Çınar ile göz göze kalmıştı.
"Off..."
Kendini daha fazla zorlamak istemedi.
Onu düşünüyordu işte.
Gözlerinden tanıyamazdı değil mi onu? Yok yok tanıyamazdı...
Tavanını bir süre seyredip Kartal ile dün gece yaptığı konuşmayı hazırladı. Telefonunu eline alıp Kartal'a bir mesaj gönderirken ekranda başka birinden gelen bir mesaj olduğunu fark ettiğinde bildirimi indirip kimden geldiğine baktı.
MEHMET: Yeni açılan bir cafe için tasarımcı arıyorlar. Adını verdim, haberin olsun.
Hera'nın yüzünde bir gülümseme oluştu. Kendi işini yapacağı her işten zevk alıyordu. Mehmet'in mesajına yanıt verirken onunla Kartal'ı hayal ediyordu. Kaplan eğer Kartal'ın abisi olmasaydı tüm yaşananlardan haberi olacaktı ama Kaplan bir şekilde Hera'yı o kaosun dışında bırakmayı başarmıştı. Bu yüzden Kartal ve Mehmet'in arasında tam olarak ne geçtiğini bilmiyordu. Her şeyi üstü kapalı bilse bile Mehmet'in suçlu olduğuna emindi ve bildiği tek şey Kartal'ın asla ve asla Mehmet'den hoşlanmadığı idi.
Hera en çok Kartal'ın aşkı hak ettiğini düşünüyordu. Onun aşık olduğu zaman neler yapabileceğini görmüştü. Öyle kötü şeylere maruz kalmasına rağmen sevmekten vazgeçmemişti Kartal'ın kalbi. Hera, onun yaşadıklarını yaşasaydı çoktan karşı tarafı öldürmüştü. Kaplan Karatay tabi ki de kardeşine yapılanlara sessiz kalmamış öldürmeye çalışmıştı ama Hera bu yanlıştan onu döndürmüştü.
Kaplan Karatay...
Hera derin bir iç çekti. Kaplan'ın onu ne kadar güzel sevdiğini biliyordu ama Hera birini sevemezdi.
İmkansızı sevmeyi seviyordu Hera. Yanında biri onu sevince rahatsız hissediyordu.
O uzakta, imkansız birine aşık olup kendi hisleri ile beraber olmayı seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfic[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...