Yazar Notu:
Siz otuz kusurları okurken ellinci bölümleri yazıp kendi kendime çıldırıyorum.
---
Var olan düzene uyup bununla mutluluğu yakalamak mı?
Yoksa kendi düzenini yaratmak mı?
Gitmek mi? Yoksa kalmak mı?
Sence hangisi?
Hera'nın tam bir haftadır sana bir sürprizim var deyip durduğu şeyi sonunda öğreneceğim gün gelmişti. Birkaç gündür kendine gelen özgüvenim yüzünden bugün gideceğim yere oldukça güzel giyinmek istedim. Gardırobumun kapağını açıp en sevdiğim beyaz gömleğimi aldım. Altına siyah, yüksek bel kumaş pantolonumu seçtim. Bu ikili beni oldukça sade ve şık gösteriyordu. Üzerimi giyinirken hafif bir şarkı bana eşlik ediyordu. Pantolonumun içine gömleğimi katıp düğmelerimi geçirdikten sonra gömleğimi düzelttim. Gömleğimin üstten birkaç düğmesini açıp buğday tenimi ortaya çıkardım. Çalışma masamın üzerinde duran birbirleri ile uyumlu olan iki yüzüğümü parmaklarıma geçirdim. Çekmecelerimi kurcalayıp bulduğum en sevdiğim kolyemi takıp iki göğsümün arasında sallanmasına izin verdim. Gözlerim bileklerime takıldığında çok boş göründüler gözüme bu yüzden bileklerime de birkaç bileklik taktım. Çekmecemin derinliklerinden küpelerimi bulduğumda altın bulmuş gibi sevindim. Küpelerimi de taktığımda tamamen hazır hissettim. Saçlarımı giyinmeden önce tarayıp şekil vermiştim. Odamdan çıkmadan kitaplığımda duran parfümümü alıp sıktım.
Aynadaki kendime bir bakış attım. Olmak istediğim Kartal'ı görüyordum şu an aynada ama bu Kartal olmama asla izin yoktu. Derin bir nefes alıp başımı iki yana salladım. Bu gece bu düşünceleri düşünmeyecektim.
Ne zaman kendimi iyi hissetsem içimde hazırda bekleyen kara bulutlar içimde şimşekler çaktırıyordu. İçimdeki bu bulutları yok etmek için bir güneşe ihtiyacım vardı.
Evden çıkmadan önce anneme kısa bir aya benzer yüreği dansı yaptım çünkü annem aynı o klipteki Mustafa Sandal'a benzediğimi söylemişti. Onu umursamadım ve eğlencesine eğlence kattım.
Hera'nın bana attığı konum evimize o kadar yakın değildi bu yüzden tramvaya binmem gerekiyordu. Abim kadar cesaretim olsaydı kesin kendime çoktan bir araba almıştım ama asla araba kullanabileceğimi düşünmüyorum.
Hava oldukça iyi olduğu için üzerimde gömlekten başka bir şey yoktu. Tramvaya bindiğimde kulaklığımda Mustafa Sandal'dan aya benzer çalıyordu. O kadar karizmatik duruşumun arkasında böyle bir şarkı dinliyor olmam şu an bana bakan kızları üzebilirdi ama o kızları daha çok üzecek bir şey var, ki bunu hepimiz biliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfiction[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...