---
Yazar Notu:
Bölüm atınca üst üste üç bölüm atmamdan memnun musunuz yoksa sadece bir bölüm atmamda yeterli mi?
---
Tesadüf,
Tanrının gizli kalma şeklidir.
Çınar Ladin, kafasında bir ton soru ile mücadele ediyordu. Bu yüzden ani sinirlenmeler yaşamaya başladı. Kafasında çözüp halledemediği için hep bir düşünme halindeydi. Elindeki voleybol topunu seleye yerleştirirken Devrim çizgi film karakteri gibi aniden yanında belirdi.
"Kannkaa..." Devrim işaret parmağını havaya kaldırıp Çınar'a doğru uzattı. Parmağını hafifçe Çınar'ın burnuna bastırıp geri çekti.
Çınar onun bu haline hafifçe gülümsemek ile yetindi. Elleri ile topları düzeltmeye devam etti.
"Ne oldu? Bir şey mi isteyeceksin?"
Devrim top selesine hafifçe yaslanıp başını iki yana salladı. "Yok valla çok şükür istediğim her şeye sahibim."
Can Polat elinde file ile malzeme odasına yürürken konuştu. "Kesin bir şey isteyecek işte oyalama söyle."
"Sen sus Polat Alemdar."
Devrim seleden bir top alıp Çınar'ın düzelttiklerini bozdu, bunu yaparken yaptığının farkında değildi. Çınar kaşları çatık bir halde Devrim'e baksa da Devrim onu umursamadı.
"Ya şu Kartal mıdır Kartmaz mıdır nedir çağırın şu herifi gelsin yardım etsin."
Can Polat'ın söylenmeleri üzerine Devrim konuştu. "Küstürdünüz çocuğu gelmez artık"
Atakan, ikilinin konuşmasına dahil oldu "Alıngan çocuk ya. Kalbi iyi olduğundan hep."
"Çocuk bakıcılığı yapmıyoruz kardeşim burada."
Çınar, Devrim'in elinden voleybol topunu alıp Can Polat'a doğru konuştu. "Can istersen sen çıkabilirsin. Ayça ile konuşmanı erteleme."
"Hee bu ondan gergin." Devrim olayı anladığını belli eder gibi gülümsedi.
"Gidiyorum o zaman ben kardeşim."
Malzeme odasından çıkarken gözleri Atakan ve Oğuzhan'a kaydı. Devrim'in kolundan tutup çekiştirdi. "Git şunlara yardım et."
Devrim, onun çekiştirmelerine direnmeden ilerledi.
"Selam söyle." Çınar seleyi malzeme odasına ilerletti. Can Polat ona kısaca bakarız demişti.
Ayça, Can Polat'ın ünsüz sevgilisiydi. Takımdakilerin sevgilileri hep ünlü insanlar olmuştu. Özellikle Oğuzhan ve Atakan'ın ünlüler arasında çok popülaritesi vardı. Magazin yüzünden başları dertte girse de menajerleri ve Ladin üyesi olmaları onları hep haklı çıkarıyordu.
Ayça, Can Polat'tan yaşça küçüktü, öğretmenlik yapıyordu. Can Polat için o kadar değerli biriydi ki. Can onu gözünden bile sakınıyordu. Şu an aynı şehirde yaşamadıkları için ilişkileri uzun mesafe ilişkisine dönmüştü.
Can soyunma odasına gitmeden önce kendisine içecek bir şey almak istedi, üst kata yöneldi.
Kantine uğramadan önce bekleme koltuklarında oturan Kartal'ı ve hemen karşısında oturan kısa biri olduğunu gördü. Kafasında kapüşon olduğu için cinsiyeti belli olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfiction[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...