---
Yazar Notu:
BİR MİLYON OLMA ŞEREFİNE UZUN BİR BÖLÜMS.
---
Kimseyi o kadar iyi tanıyamazsın
Herkesin içinde gizli bir odası vardır
Çınar'ın evinde üçlü koltukların birinde otururken Atakan'ın film seçmesini bekliyorduk. Direğin ayağına düşme sebebi tabi ki de Devrim'di ama Devrim hiç suçluluk duymayarak beni araba yarışı oynamak için ikna etmeye çalışıyordu. Onu görmezlikten gelmeye devam ettiğimde pes ederek kendini diğer koltuğu bıraktı. İlk defa geceyi onlar ile geçireceğim için gergindim. Bu da beni huysuzlaştırmıştı. Yemekte yememiştik hala.
Atakan'ın film seçmesini izlerken midem bulanmıştı. Adam sürekli afişleri geçip duruyordu, kaşlarımın gittikçe çatıldığını hissediyordum. Biraz daha afişleri bu hızla geçmeye devam ederse patlayacaktım. Gözlerimi ekrandan çekip Atakan'a baktım. Yaralı bir kuş olduğunu görünce başımı tövbe tövbe der gibi salladım.
"Arkadaşlar ben size deyim şimdiden, biz bu gidişle 365 günü falan izleriz."
Gözlerimi sertçe Devrim'e çevirdim. Asla o filme tekrar maruz kalamazdım.
"Kanka Can Polat sevmez o filmi yoksa izlerdik."
"Yoo bence tam da Can Polat'ın tarzı. Gizli kapılar altında neler oluyor bilemeyiz."
"Sizi duyuyorum."
Can Polat'ın mutfaktan gelen sesi ikisini de susturdu.
"Ben balkona çıkıyorum." Devrim ayaklanıp büyük balkona ilerledi. Gözlerim ile istemsiz olarak onu takip ettim. Bu çocuk o kadar sıradan kıyafetler içinde bile nasıl bu kadar mükemmel gözükebiliyordu?
Başım iyice yana doğru kaymıştı bu yüzden de yana doğru devrilmek üzereydim.
"Sen niye üzerini değiştirmedin?"
Çınar'ın içeriye girip bana doğru soru yöneltmesini bekliyormuş gibi hızlıca cevap verdim.
"Nerede değiştireceğimi bilemedim." Duruşumu düzelttim, üzerimdeki formanın eteklerinin kıvrılmış yerlerine ellerimi koyup başımda gardiyan gibi dikilen Çınar'a baktım.
"İstediğin odada değiştirebilirsin."
Atakan elindeki kumanda ile beni dürttü. "Oğlum alış artık sende bu evin bir üyesisin artık."
Normal şartlarda dürtmesene diye Atakan'a saldırabilirdim ama şu an yapamayacağım bir konumdaydı.
Ayağa kalkıp koltuğun yanında duran çantamı aldım. "Hangi odaya gideyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfiction[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...