Bölüm şarkısı: Sia – Heaven can wait
.
.
.
Kan ve gül
Gülle diken
Aşkım ve sen
.
Çalışma salonuna geldiğimde her zaman yaptığım gibi ilk önce güvenlikteki kişilere selam verip ardından Berkay'a selam vermek için kantine doğru ilerlediğimde kantinin önünde duran Atakan'ı fark ettim.
Atakan "Ben sevmiyorum onu ya" diye söyleniyordu. Berkay hemen karşısında duruyordu. Kıvırcık saçları uzamış gözlerinin önüne geliyordu. Berkay karşısındaki Atakan'a beklenti dolu gözler ile bakarken Atakan tezgahın üzerindeki sakızları karıştırıyordu.
Atakan'ın yanına gelip hafifçe omzuna dokunup yanına geçtim. "Günaydın" ikisine de selam verirken ikilinin bakışları bana doğru döndü.
Atakan omzunun üzerinden bana bakıp "Ooo günaydın enişte" dedi.
Atakan'ın söylediği hitap ile gözlerimi büyülterek ona baktım. "Ne..." dudaklarımdan düşen şaşırma nidam Atakan'ı gülümsetti. "Ne oldu, niye şaşırıyorsun? Eniştem değil misin?"
Kaşlarımı çatarak Atakan'ın yüzüne bakmayı sürdürürken yenge demediği için şükretmem gerektiğini kendime not ettim.
"Yaaaaa!!!" Berkay'da büyük bir çığlık koptuğunda irkildim. Bana doğru atılıp elimi tuttu. "Devrim abi ile çıkıyor musunuz?" Çığlının ardından böyle sessiz konuşması beni güldürdü. Başımı evet der gibi salladım. Tekrar bir "Yaaa..." nidası dudaklarından döküldüğünde Atakan'a gözlerim ile işaret ettim. Bu sen bittin işaretimdi ama tabi ki de Atakan bunu bilmiyordu.
"Berkay," Kıvırcık saçları ile bana doğru döndü. Kendi çapında bir sevinç dansı yapıyor ve elimi tutmaya devam ediyordu. Onun elini hafifçe sıktım. "Atakan abinde sana enişte dememizi istiyor. Sen ne dersin?"
"Siktir Kartal!" Atakan bana doğru atıldığında elim ile Atakan'ı işaret ettim. "Sana söylememiş miydi?" Yüzüme sahte bir şaşkınlık ekledim. Berkay her an kalpten gidecekmiş gibi bir halde bana bakmaya başladı. Az önce nefesini mi tutmaya başlamıştı o?
Atakan bir kolumu kavradı. Sahte şaşkınlığımı sürdürerek bir elimi dudaklarımın üzerine yerleştirdim. "Özür dilerim ben söyledin sandım."
Atakan kolumu gittikçe daha çok sıkarken onun ne kadar masum görünen bir insan olsa da yaşça bizden büyük olduğunu unutmamam gerekiyordu. Atakan dişlerinin arasında konuştu, üzerinde bol beyaz tişört ve boynundan sarkan kolyesi ile tam olarak Atakan Öz imajını taşıyordu. "Kartal ne saç..." Atakan kolumu burkmaya başladığı zaman kolumu ondan kurtarmaya çalıştım. Gözlerimi onun gözlerinin içine dikmiştim.
"Atakan, Kartal." Çınar'ın sesi duyulduğu an ikimiz de elektrik çarpmış gibi birbirimizden çekildik. İşte Çınar'ın böyle bir etkisi vardı. "Ne yapıyorsunuz?" Çınar bize yaklaşıp bir kolunu Atakan'ın omzuna yerleştirdi.
Çınar'ın varlığından aldığım güç ile hemen öne atıldım "Atakan tam olarak şu an Berkay'a olan aşkını ilan ediyordu."
"Ya sik..." Atakan konuşmak için çabaladığı an Çınar'ın omzuna bastırması ile iki büklüm oldu.
"Yaa öyle mi?" Çınar içeriden bize hala şokla bakan Berkay'a döndü. Bu çocuk hala nefes almıyor muydu yoksa bana mı öyle geliyordu? "Abim hayırlı olsun." Berkay her an bayılabilirdi. "Atakan abinin seni sevdiğini bizde bilmiyorduk, çok ani öğrendik."
"Değil mi? Ben hala şaşkınım." Çınar'ın benim oyunumu devam ettirmesi üzerine ona minnet dolu bakışlar attım. Onunda bu durumdan oldukça keyif aldığını anlayabiliyordum.
Atakan ani bir hareket ile Çınar'ın elinden kurtulduğunda dudaklarının arasından bir küfür nidası çıktı "Sikicem..."
Çınar onu tekrar sıkıca tuttuğu anda Atakan'ın kafasına sertçe bir tane geçirdim "Düzgün konuş lan! Daha Berkay reşit bile değil." Şu an Çınar olmasaydı kuyruğumu çoktan kıstırmış olurdum ama iyi ki Çınar vardı.
Atakan elini kafasına koyup hızlıca bana cevap verdi "Reşit lan."
Atakan 'dan gelen hızlı cevap gibi hızlıca ona cevap verdim. "Ha yani sevişebilirsiniz?"
"Ne alaka ya? Ne alaka abi? Ne alaka şu an?" Atakan hayret dolu gözler ile Çınar'a baktı. Çınar ise ona keskin gözler ile bakıyordu. Aralarında benim anlamadığım kısa bir bakışma geçti.
Onlardan gözlerimi çekip kantin tarafından dilini yutmuş bir şekilde bize bakan Berkay'a döndüm. "Berkay bence sen kaç abim. Bu adam seni yiyip bitirir."
"Ulan!" Atakan bana atıldığı an soyunma odasına doğru koşmak için hareketlendim. İkilinin arasına kocaman bir bomba atmıştım. Arkamda bir kaos bırakırken arkama doğru dönüp Atakan'a orta parmak çekmeyi unutmamıştım. "AAALLLL SANA ENİŞTEEE ATAKAN ÖZ."
---
Yazar Notu:Son iki.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fiksi Penggemar[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...