Bölüm şarkısı: Batu Akdeniz – Seninleyken süpermenim
.
.
.
Bazı imkansızlıklar sadece
Birini görene kadardır
.
Devrim dün gece beni sabahın körü bir saatte arayıp uyandırdığında sapma sapan şeylerden konuşurken bir anda konu Devrim'in ailesine gelmiş ve gay olduğunu öğrendiklerinde ne tepki verdiklerinden bahsetmişti.
"Beni en çok şaşırtan kişi babamdı. Annemin verebileceği tepkiyi kestiriyordum ama babamı asla kestiremiyordum. Bana dedi ki, ben zaten biliyordum, sen benim oğlumsun tabi ki de neyden hoşlanıp neyden hoşlanmayacağını biliyorum. Dedim bu senin için sorun değil mi? Babam sadece omuz silkti ve dedi ki seks konusunda sana taktik verebilirim."
Yattığım yerden bir anda doğruldum. "Neeee???"
Devrim'in babası hakkında medyada bahsedilen haberler gözümün önüne geldiğinde Kenan Bey'in nasıl biri olduğunu asla kestiremeyerek şaşkın gözler ile karşımdaki gardırobuma baktım. Ya Devrim'in babasına mafya diyen insanlar vardı nasıl böyle kabul edip bunu söyleyebilirdi...
"Of annemden önceki ilişkisi Deniz diye biri ile olmuş, onu biliyordum da, ben Deniz'i hep kadın sanıyordum meğersem erkekmiş."
"Şaka yapıyorsun..."
"Yok valla, Erdem amcaya sordum, Deniz'in fotoğrafını gösterdi. Sana ciddi söylüyorum anneme benziyordu adam. Babamın ideal tipi herhalde sarışın böyle fıstık gibi insanlardan hoşlanıyor ama şöyle bir şey var ki Erdem amca asla sarışın bir bomba değil."
"Erdem amca kim?" Bir elim ile yüzümü ovdum. "Off ben hiçbir şey anlamıyorum Devrim ya."
"Tanışırsın yakında, çok yakışıklı biri." Devrim'in hareketlendiğini duydum. Yatakta diğer tarafa dönmüş olmalıydı. "Çınar bile bazen yakışıklığına düşüyor. Babamın hoşlanacağı bir tip değil yani ama işte hayat." Uyku sersemliğim hala üzerimden geçmediği için diyecek bir cevap bulamadım ki zaten Devrim konuşmaya devam etti. "Neyseee... Annem o videoyu görüp benim gay olduğumu öğrendiğinde-"
"Bir dakika lafını bölüyorum ama baban biseksüel yani?" Bu çok önemli bir soruydu benim için. İkimizin ailesinde de böyle bireyler olması ilişkimizi daha iyi açıklamamızı sağlardı.
"Evet."
"Sen? Yani bir kızla ilişkin oldu mu?" Bu da ikinci önemli soruydu işte. Kenan Bey biseksüel ise Devrim'de öyle olabilirdi.
"Yok ben erkekçiyim." Devrim büyük bir gurur ile konuşmasına devam etti. "Erkek adamın erkek sevgilisi olur Kartalcım."
Devrim'in Kartalcım hitabından ne kadar hoşlanmadığımı bildiği halde kullanması yüzümde sinirden bir gülümseme oluştu. Uyarıcı bir tonda konuştum "Devrrimmm."
"Kartalıımm söylee bebeğim yavrum benim."
Alt dudağımı dişleyip bir süre sessiz kaldım. Kartalım ve yavrumu tek cümle içinde kullanmasaydı keşke. Bilmiyor ki beni söylediği her şeyde nasıl etkilediğini. Ya da biliyor ve bilerek yapıyor. Bu devirde Devrim Yakarlara güvenilmezdi. Derin bir nefes alıp verdim. Benim sessizleşmem Devrim'i tekrar konuşmaya itti.
"Annem beni alt kattaki odalardan birine kilitledi."
"Yok artık..."
"Orada iki aya kadar yakın kaldım. Bizim evde ki odaların hepsinde banyo ve tuvalet olduğu için sadece yemek için odamın kapısı açılıyordu. Ama asla yemek yiyemiyordum. Hatırlarsan sen ilk antrenmana geldiğinde normalden bir tık zayıftım. Daha yeni yeni toparlanıyordum çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfic[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...