Bölüm şarkısı: The Irrepressibles – Two men in love
.
.
.
Ben sende yandım
Sende söndüm
Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe
Geceler doldu içime cevap veremedim
Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda
.
Yuliya, kızı Ülküye hamile kaldıktan sonra bir daha çocuk çoğurmayacağına emindi ama hayat her zaman ki gibi sürprizler ile doluydu. Devrim'e isteyerek hamile kalmamış tüm hayatını Ülkü'ye adamıştı. Devrim'e hamile olduğunu öğrendiğinde Kenan'a bebeği aldırmak istediğini söylemiş ama Kenan buna ilk başta karşı çıksa da kararı eşine bırakmıştı. Yuliya bedeninin tekrar bozulmasına izin veremezdi. Ülkü'yü dünyaya getireli dört yıl olmuştu, eski bedenine o kadar kolay ulaşamamıştı. Şimdi tekrar o acıları çekmek istemiyordu.
Bir sorun daha vardı. Kenan, Ülkü' ye çok düşkündü ve onsuz hiçbir şey yapmıyordu. Her şeyi ile ilgileniyordu. Yuliya, Ülkü'nün mankenliğe çocukluktan başlamasını isterken Kenan buna izin vermiyordu. Yuliya uzun bir süre sonra kararını verip Devrim'i dünyaya getirdi. Devrim'in eve gelişinden sonra evde büyük bir şenlik havası olsa da Yuliya hamileliği boyunca ailesine her zaman ki gibi çok fazla zarar vermişti.
Devrim'in adının Devrim oluşu da buradan geliyordu. Yuliya bedenine bir kez devrim yapmıştı ve bir daha yapmamasını hatırlamak için adını Devrim koymuşlardı.
Kenan, Devrim'in dünyaya gelmesi ile daha çok çalışmaya başlayıp hem kızı ile hem de oğlu ile ilgileniyordu. Yuliya, Kenan'ın Devrim ile ilgilendiği zaman Ülkü için planlarını devreye sokup onun çocuk manken olmasını sağlamıştı. Kenan bunu öğrendiğinde iş işten geçmişti. Kızı annesinin onunla ilgilenmesinden hoşlandığı için mutluydu. Onun mutluluğunu engellemek istemedi.
Ülkü büyüdükçe yaptığı çekimler daha çok zorlaşmıştı. Yaşıtları gibi oyun oynamak varken o çekimlere gidiyordu. Herkesin istediği bir hayat yaşıyor gibi görünse de mankenlik yapmak istemediğini anladığı ilk an ağır bir depresyona girmişti. Onu depresyondan çıkarabilen tek kişi sarışın erkek kardeşiydi. Devrim çoğu zaman ablası yokmuş gibi davransa da tüm çocukluğunu onunla geçirmişti.
Annesi Ülkü'yü hatırlatacak her şeyi kaldırsa da kaldıramadığı tek şey Devrim'in yüzüydü. Devrim, Ülkü'nün erkek versiyonu gibiydi. Birbirlerine çok benziyorlardı. Devrim ablasının ölümünü kabul ettiği zaman iyice dağıtmıştı. Onu toparlamak çok zor olmuştu. Toparlanmaya başladığı zaman da annesi tarafından odaya kapatılması bir olmuştu. Ne iyileşmiş ne kötüleşmişti. Sadece teslim olmayı seçmişti bu hayata. Bu hayata teslim olup annesinin istediği gibi yaşama kararı almıştı. Aynı şekilde Kenan da bunu yapmıştı. Yuliya'nın Devrim'e daha fazla zarar vermemesini istediği için oğlunu bırakıp gitmişti.
Çünkü Yuliya biliyordu, eğer Kenan olmazsa Devrim onu dinlemek zorunda kalacaktı. Kenan da biliyordu, eğer gitmezse Devrim asla o odadan çıkamayacaktı.
Ülkü annesinin baskıları ve babasının sevgisine dayanamamıştı. Bir taraftan annesi onu her şekilde sıkıştırıyor diğer taraftan babası o mutlu olsun diye her şeyi yapıyordu. Ailesi arasında ki dengeyi bulamıyor Devrim'e sarılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
volleyball men - bxb
Fanfic[TAMAMLANDI] Usanmaz Yenilmez O sadece güler Hep hissiz aşık Hiç görmez kendini ama Suçlar o herkesi Pişmiş arsız Kibirle bir tepeden izler durur Cahil anlayacak gibi İnandım soyundum yine Gafil avlayacak beni Dur o ellerini Bi' ruhumdan çek Çek yo...