Untitled Part 2

1.1K 77 2
                                    

2 Dalis.

***Niall akimis***

Praėjo savaitė. Jau savaitę kap negaunu laiškų iš Jessicos, galbūt reikia jei parašyti? Bet ką jai parašyti? Juk neparašysi sveika kaip gyveni? Dar pagalvos kad aš koks maniakas. Greit nulėkiau ir įsijungiau savo el.paštą

N.H
Labas Jessica. Tiesiog norėjau paklausti ar jau atsisakėte laikraščio prenumeratos? 

Žinau kvaila klausti tokių dalykų, bet nieko geriau nesugalvojau.

Po maždaug 10 minučių.
J.R
Labas nepažįstamas drauge. Taip jie pagaliau nustojo siuntę tą kvailą laikraštį... O gal norėtumėte man pasakyti savo vardą? Nes kažkaip kreiptis „Nepažįstamas drauge“ skamba labai kvailai...

Gavęs laišką, sukau galvą ar pasakyti jai savo vardą, o jei ji sužinos kas aš. Tiek to... Greit surinkau atsakymą:

N.H
Niall. Na o kaip jums šventės praėjo?

Ah koks aš kvailys, nesugalvoju paprasčiausio logiško sakinio. Bet šeip ar taip vis tiek paspaudžiau mygtuką siųsti.

Po keleto minučių.
J.R
Puikiai. Na šventėm mažam šeimos rate: mama, tėtis, pusseserė ir jos tėvai bei jos sesė... Na o kaip jums? Beje labai gražus vardas. Jessica Rotner.

Gavęs atsakymą, tiesiog sedėjau ir šypsojausi kompiuterio ekranui, kol galų gale sumojau kad reikia parašyti atsakymą.

N.H
Gana gerai. Aš taip pat švenčiau mažame draugų rate. Keletas draugų ir draugų merginos:) Jūsų vardas taip pat nuostabus... Gal tiesiog pereikime prie tu? Taip pat kiek TAU metų? Kur TU gyveni?

Dar keletą kartų perskaitęs savo nevykusį laišką, nusiunčiau...

***Jessicos akimis***
Sukikenau iš nevykusio jo flirto…

J.R
Gyvenu Londone... O kiek metų paslaptis. Atspėk:) Na o kur tu gyveni? Kiek tau metų?

Po keleto minučių
N.H
Gyvenu taip pat Londone. Man 19 metų. Na atleisk jeigu nepataikysiu tavo metų skaičiaus. Na manau tau apie 20...

Nusižiovavau. Užmečiau akį į laikrodį 10:30

J.R
Na beveik atspėjote man 18:) Na bet ir kaip ten bebūtų mane traukia prie lovos. Tad sakau labanaktis. Jessica Rotner.

N.H
Lauksiu rytoj jūsų laiško... Saldžių sapnų. Niall H....

Išjungiau kompiuterį ir nusiprausus kritau į lovą. Nežinau kodėl bet buvo taip gera sužinoti kad jis ne pensininkas maniakas... Netrukus užmigau svajodama apie jį...

***Niall akimis***
Kai Jessica parašė kad jei 18. Atrodo kad akmuo nuo krūtinės nusirito. Galbūt aš pradedu įsimylėti merginą kurios nepažįstu?.. Bet ne tai tikriausiai laikinas susižavėjimas... Svajodamas apie ją užmigau...

Your letters✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin