8 Dalis.
***Jessikos akimis***
Sėdėjau prie lango ir stebėjau kaip maži vadens lašeliai teka langu. O apsiniaukusį dangų kartkartėmis nutvieskia gelsva žaibo linija. Taip priversdama mane krūptelti, ir griaustinis regis palaikantis foną nugriaudėja keletas sekundžių po žaibo... Praėjo keletas savaičių, o aš pasidariau priklausoma. Tik mano narkotikas raidės, jos nuteikia į gerą ir regis aš pradedu įsimylėti, tačiau nežinau ką įsimyliu raides ar žmogų... Tai ištarus garsiai atrodo taip kvaila ir banalu, bet mintyse tai taip romantiška ir miela... Regis dabar tik apie tai ir sukasi mano mintys... Galima sakyti viskas prarado savo vertę, liko tik raidės, tik jo raidės... Man jo reikia kasdien vis labiau ir labiau....
***Niall akimis***Šiandien lyja.... Gali sakyti oras atspindi mano nuotaiką... Kaip jau supratot šiandien ji ne kokia... Gal todėl kad pasiilgau Jess, o gal Jess raidžių, jos dailių sakinių... Kartais tokių paikų ir vaikiškų, o kartais tokių emocingų... Net ir tada kai visas pasaulis regis nuo manęs nusisukęs aš turiu ją, savo princesę... Gal ir paika vadinti merginą savo princese kai jos visiškai nepažįsti, bet aš myliu... Myliu ją ir jos raides-Niall,- sušuko Liam mosikuodamas man rankom priieš veidą-ką?- pašokau-gal sergi?- pridėjo ranką man prie kaktos Louis, o visi vaikinai sukikeno-ne, kodėl klausi?- nuspurčiau jo ranką-na, tiesiog tu jau gal penkiolika minučių sėdi ir badai maistą šakute- pavartė akis Harry-tiesiog palikit mane ramybei,- pakilau nuo stalo ir nupėdinau į savo kambary. Iškart įsijungiau kompiuterį ir parašiau vieną vienintelį žodelį Jessikai...
***Jessikos akimis***Taip prasedėjau nežinau kiek laiko, kol mano minčių nenutraukė pyptelėjimas. Tai reiškia, kad gavau laišką. Pašokau ir nuėjus link stalo ant kurio stovi kompiuteris atidariau paštą ir mano veide švietė didelė šypsena
N.HPasiilgau...
Buvau laiminga. Laiminga dėl to, kad jis buvo su manim. Ir nors ir virtualioje erdvėje, bet buvo.
J.R
As irgi...
N.H
Jess kas nutiko?
J.R
Kaip tai kas? Man viskas gerai...
N.H
Aš matau, kad negerai...
J.R
Tiesiog per daug paskendau mintyse, svajonėse ir....
N.H
Ir raidėse? Taip?
J.R
Taip Niall... Aš tapau priklausoma, kaskart negavus tavo laiško man blogai, tarsi taip lyg nuo manęs būtų nusisukęs visas pasaulis, o vienintelis išsigelbėjimas raidės... Tavo raidės..
.N.H
Mes pasinėrėm per giliai... Abu...
J.R
Aš daugiau taip nebegaliu... Jau ryt aš išvažiuoju su SAVO vaikinu prie jūros... Bet vienintelis dalykas apie kurį galiu galvoti tai tu ir tavo laiškai...
N.H
Aš lygiai taip pat turu SAVO merginą, bet tik tu mano pasaulyje egzistuoji...
Daugiau jam neatrašiau. Nežinojau ką atrašyti. Nors galbūt žinojau tik to nepripažinau? Kodėl viskas taip suknistai painu? Nejaugi tai tikrai vyksta? Nejaugi mes abu per giliai pasinėrėm savo jausmuose?...
tikiuosi patiko, ir jeigu nesunku parasykit keles nuomones :))
YOU ARE READING
Your letters✔
FanfictionYour letters. Įžanga. Siunčiant elektroninį laišką kartais įsivelia kvaila klaida ir asmeniškas laiškas atsidure visai svetimo žmogaus el.pašto dėžutėje... Jessica Rotner tik nori atsikratyti laikrasčio prenumeratos. Tačiau spusteli ne tą klavišą ir...