11 Dalis.
***Niall akimis***
Atvažiavau į sutartą vietą. Tiesą pasakius jau senokai atvažiavau, bet ji vėluoja... Na taip merginoms būdinga vėluoti. Užmečiau žvilgsnį į laikrodį po devynių keturios. Ji vėluoja tik keletą valandų...
Stovėjau ir laukiau kol ji prieis iš nugaros į ausį sušnabždės „tik erzinu" ir saldžiai pabučiuos į lūpas. Dar kart žvilgtelėjau į laikrodį... Po vienuolikos dvylika. Ah reikia susitaikyti, ji nepasirodys... Lėtai įsėdau į mašiną ir užkūręs pajudėjau link namų. Skruostais tekėjo ašaros. Aš naivuolis, maniau kad ji tikrai mane myli, kad nori susitikti. Pajausti, paliesti ir išvysti? Tai būtų per gerai ir per lengva tokiam kaip aš...Vos grįžęs namo prisėdau prie kompiuterio ir parašiau vieną vienintelį žodį Jai
N.H
Kodėl?..
Po daugiau negu pusvalandžio gavau atsakymą
J.R
Sumaišė viena vienintelė raidelė... Netoje vietoje ne tuo laiku. Tai ne tik šeip posakis, o tai tikrai tik viena raidė...
Pameni kai tu klausiai „Ką pasakysi Lukui? Kad išeini..." O aš atsakiau jog pasakysiu kad išeinu susitikti su draugu iš senų laikų... Taip, aš būtent taip ir pasakiau ir dar pridūriau „Galiu šiąnakt negrįžti, mes turime apie daug ką pasikalbėti"... Tada jis turėjo atsakyti: „Gerai Jess pasilinksmink".. Jis būtent taip ir pasakė, tik pridūrė vieną vienintelę raidę: „Gerai Jessi pasilinksmink"... Jis manęs nevadino taip jau keletą metų... Regis jis norėjo pasakyti: „Gerai Jessi būk vėl senoji Jessi ir eik pasilinksminti"... Ir ta viena vienintelė raidelė sukrėtė mane iki paširdžių... Taip negalima Niall, taip negalima... Jis mane myli ir kol aš ir Lukas kartu, mes neegzistuojam... Egzistuoji tik tu ir aš...
Perskaičiuos laišką gerklėja atsirado gumulas, akys pradėjo temti nuo ašarų. Jaučiausi palūžęs ir niekam nereikalingas.. Ji buvo teisi, tai kvaila.. Labai kvaila, mums nederėjo... Ir man nederėjo... Surinkau dešimties raidžių žodį
N.H
Atsiprašau.
J.R
Už ką? Juk tu nieko nepadarei...
N.H
Padariau Jessi, po velnių padariau... Jeigu ne aš ir mano sušiktas įsikišimas tarp tavęs ir Luko... Dabar viskas butų kitaip... Jeigu ne ta kvaila laikraščio prenumerata ir tas menkas netyčiukas... Galbūt dabar tu būtum laimingai ištekėjus už Luko ir rankose supuotum mažą vaikelį?
J.R
Tai aš atsiprašau, kad sumaišiau tą kvailą el.pašto adresą ir per menką netyčiuką atsiunčiau tau laišką... Ir po velnių atsiprašau, kad tu mane įsimylėjai, o aš pamilau tave... Atleisk dėl mano jausmų...
N.H
Dėl jausmų niekas nekaltas... Tai tiesiog nutinka.
J.R
Bet jeigu ne tas kvailas sveikinimas kalėdų proga dabar abu šitaip nesikankintumėme
N.H
Žinai turiu pasiūlymą... Tik draugai ir daugiau nieko... Niekada nesusitiksim, niekada neatversim savo jausmų... Jie liks palaidoti giliai širdyje. Sutarta?
J.R
Sutarta.
KAMU SEDANG MEMBACA
Your letters✔
Fiksi PenggemarYour letters. Įžanga. Siunčiant elektroninį laišką kartais įsivelia kvaila klaida ir asmeniškas laiškas atsidure visai svetimo žmogaus el.pašto dėžutėje... Jessica Rotner tik nori atsikratyti laikrasčio prenumeratos. Tačiau spusteli ne tą klavišą ir...