קיבלתן פרק ארוך הפעם, מקווה שתהנו.
מחכה לתגובות והצבעות שלכן🙏❤️************
מידי שבוע אני וקיילי היינו נוסעות לעיירת טופר לחפש את הרוצחים, אבל לא מצאנו הרבה, לאחרונה אנחנו מתקרבות לריחות של כל מיני זאבים, זאבי פרא... וזה לא מעודד כי זה פוסל את האפשרות שאלו יהיו זאבי המזחלות כמו שחשדו ברדיו.
אני ולוקאס לא דיברנו מאז המקרה שקרה ביער, השתדלתי לא להעלות אותו יותר למרות שאמרתי שתהיה לו פעם הבאה אחרי שהפריעו לנו. אני מבולבלת מידי, אני לא יכולה להיכנס לזוגיות עם לוקאס, הוא יורש לכס הצ׳יף ואני לא רוצה להיות אשת הצ׳יף... והוא החבר הכי טוב שלי בעולם, אין לי שוב רצון וכוונה להרוס את זה איתו ברומנטיקה. אני לא יכולה לעשות את זה.
אבל קול קטן בתוכי לוחש לי שבעצם אח של לוקאס יבוא לכאן בקרוב ויקח את העמדה לעצמו, כי הוא הבכור כנראה... וזה יפסול את הסיבה הראשונה להתנגדות שלי לזוגיות איתו.
לדעתי כל הבחירה של הציף צריכה ללכת בשיטה שונה - לא לפי בכור. לפי מי הכי חזק, מי שיוכל להביא אותנו למקום הטוב ביותר.
מה שהציף גייקוב נכשל לעשות, כי אם הזאבים מרשים לעצמם לטרוף זאבים אחרים להנאתם או להפגנתם אז הם לא מכבדים אותו, אם הם היו מכבדים אותו הם היו באים לדבר, אבל הם לא.
״וונוס,״ קיילי נתנה לי מרפק בצלעות בזמן שאנחנו עומדות בשורה מול הציף גייקוב. הוא עושה מסדר בוקר... לפי דעתי זה בשביל לראות שכל הזאבים כאן ואז לבדוק מי נרצח בזמן שהיינו כאן.. לא חכם מספיק.
״אני כאן קיילי אני שומעת הכל..״ גלגלתי את עיניי בהתרסה. ״את לא!״ היא מסננת בשקט כשמבטה נעוץ בגייקוב שמתהלך מצד לצד כדי להגיע לכל פניהם של הזאבים בלהקה.
״בקרוב יגיע אורח חשוב!״ הריע גייקוב ״הוא יעזור לנו למתן את כל הבלאגן!״ קולות צהלה נשמעו מהלהקה בתגובה לאומרה החזקה.
״הוא ימצא את האשמים ואם האשמים כאן.. תדעו שצפויה לכם שיחה עם אלוהים בקרוב, כי אין לי רחמים יותר!״ הוא נהם מולנו כאילו אנחנו הרוצחים.
פלטתי אנחת יאוש והנדתי בראשי. גייקוב שלח לי מבט נוזף על חוסר הכבוד למסדר אבל לא העיז להגיד לי דבר בנוכחות כולם כי הוא יודע חד משמעית - לא אכפת לי...
״מה עם המלכודות ביער?!״ קול גברי צעק אל גייקוב מאחת השורות מאחורה. ״בטיפול.״ גייקוב החזיר במהירות ובחוסר עיניין מוחלט, לדעתי.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...