״זוז.״ לעולם לא חשבתי שמילה אחת תגרום לכל שערות גופי לסמור כל כך, אבל לא זזתי ממקומי. וונוס פתחה את אגרופה מהר ותפסה את ידי האוחזת בה, סיבבה אותה חצי סיבוב וזרקה אותי הצידה.
אלוהים זה סקסי בטירוף...
ידי שרפה מעט, לא מספיק בשביל לעצור אותי אבל נהיה מאוחר מידי כי ספיר נשארה קפואה במקומה, עיניה זהרו בצהוב בתגובה לאדום דם שבער עליה במלוא העוצמה, וונוס הטיחה בפניה את האגרוף, ספיר נפלה והשתטחה על הרצפה כמו שטיח פרווה וזעקה בכאב-
תפסתי את גופה של וונוס מאחור והרמתי אותה על ידי כמו כלה, וונוס לא התנגדה הפעם לאחיזתי, היה נראה שהיא רוצה שאני אקח אותה משם והיא הצליחה לשלב את האכזריות שבה ביחד עם ההגיון הבריא שלה.
עיניה זהרו עליי באיום בזמן שלקחתי את גופה ועליתי במדרגות בצד החצר הגדולה, ידיה הורמו ואחזו את צווארי ברכות שנוגדת את האנרגיה ששידרה על גופי.
כף ידי הגדולה נגעה ביריכה, נכנסה קצת מתחת לשמלה עד שהגעתי לעורה הנעים. ידעתי שזה אסור, פקדו עליי ללוות אותה, אבל אני לא מצליח להימנע מזה. היא יפייפיה כל כך... אני מרגיש מסונוור מהיופי, האנרגיה, הריח, והחוזק שלה.
הרגשתי שהיא נבהלה ממגעי, היא לא הבינה מה אני עושה אבל היא לא התנגדה לי. העברתי את אגודלי ברכות על רגלה הנעימה והחלקה, והתקרבתי באופן מסוכן למרכז גופה.
מה לעזאזל אני עושה....
למרות כל המשיכה, אני מרגיש כאילו אני סוחב את המוות שלי, כל צעד שלי רק מעלה את האנרנלין בגופה של וונוס כאילו היא מתכוונת לאכול אותי לארוחת ביניים ותנועת כף ידי היא היחידה שעוצרת אותה.
כשנכנסנו לתוך המסדרון של הקומה השניה של האחוזה הנחתי את וונוס על הקיר במסדרון הריק, לא יכולתי לעצור את עצמי יותר. רכנתי אליה עם כל גופי, ידי אחזה בסנטרה והרימה אותה כלפי מעלה.
עיניי זהרו בכחול נגד האדום שלה, הברך א ידעתי עם זה זוהר מתשוקה או פקודה... אבל הרגשתי איך דמי משתלב בחום גופה, איך שנהיה חמים ונעים בינינו.
שפתיי היו ממש מעל שפתיה, נוגעות לא נוגעות, מנשקות לא מנשקות. הכל רק שתירגע, שתראה לי סימן שהיא בסדר-
ידי השניה תפסה ביריכה, בחדות מפתיעה הרמתי אותה להיות סביב אגני. רגלה השניה עוד על הרצפה, גבה שעון על הקיר כששפתינו נוגעות אחת בשניה בלי לזוז. נחות אחת עם השניה.
ידי עברה מתחת לבד, עלתה לאט לאט עד שתפסתי בבד תחתוניה הדק שתפוס על המותן שלה. השמלות שוונוס לובשת איפשרו את זה, היא לא אהבה נפוח, היא לא שמה מכוך או משהו שיעצור אותי.
כל כך נוח ונגיש...
העברתי את האצבע על התחתון במותן, שפתיה של וונוס הוציאו גניחה קטנה ומפתיעה, הסתכלתי לתוך עיניה הזוהרות באדום מושלם, מושלם ולא מוכר. הכחול שלי השתקף על פניה היפות כמו התנגשות יפייפיה.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...